כמה מילים ממאיר בנאי

eli374

New member
כמה מילים ממאיר בנאי

חברים יקרים! חשוב היה לי לכתוב אליכם לפני שהסיפור כאן נגמר ומתפזרים לרגע, עד שנמצא את המקום הנכון לפורום (כנראה באתר הבית). חשוב היה לי לכתוב לכם אחרי שנים שאני עוקב אחריכם בשקט. אהבתי לקרוא את הדיווחים וסיקורי ההופעות שכתבתם, למדתי מהם לא מעט איך לשפר, לגוון, וגם קיבלתי אומץ מכם לשיר מהשירים הפחות מוכרים. כאדם סנטימנטלי, אני רוצה להודות לעדי שהקימה את הפורום לפני כמה שנים, ולכל המנהלים האחרים שיצרו כאן בעיני מקום יפה, חיובי ונעים, וכאמור מאוד מפרה מבחינתי. שמח על החיבור והאהבה. נתראה בקרוב! מאיר.
 
../images/Emo24.gif

מה אומר ומה אגיד, מרגישה קצת שפישלתי עם ההזנחה של הפורום הזה מצידי בזמן האחרון (צבא וכאלה, אבל זה לא הזמן לתירוצים) זוכרת את היום שבו הפורום הוקם בעקבות הקומונה, ע"י עדי כאמור, את ההתרגשות והשמחה, את הפלטינה (מי זוכר?
) וכל הדיונים והסיקורים שמצאו כאן בית לאורך השנים. חבל, כי נוצר פה מקום נעים ומיוחד, אבל אני מאמינה שיהיה אפשרי להקים אותו מחדש מעל במה אחרת. תודה לך מאיר, על ההשתתפות השקטה ועל הנכונות לשמוע את הקולות העולים מקהל - שמנו לב לזה וזה לא מובן מאליו בכלל! ניפגש בהופעות
מיכל (TEENAGER1 / כל בוקר קצת)
 
התגעגעתי אז באתי..

היי חברים, מאוד עצוב לי שהפורום בפורמט הנוכחי נאלץ להיסגר. המקום הזה שימש לי לא מעט שנים לבית, למקור צמיחה ותמיכה מאוד גדול והייתי רוצה לומר לכולכם, לגרעין הראשוני שהקים איתי את המקום הזה ולממשיכיו, תודה רבה! זה לא היה קורה בלעדיכם!! יסמין יקירתי, המון תודה על התחזוקה המדהימה של הפורום הזה! הפכת אותו ללא ספק למקום יפה, חיובי ונעים! אני ממש מקווה שתמשיכי לתחזק אותו גם במיקומו החדש (אני סומכת עלייך, אין דבר כזה שלא יהיה בכלל פורומאיר! אחת לכמה זמן אני חייבת מקום להתעדכן... וכמובן שאני גם אשמח לעזור לך במידה וצריך!
) ומאיר, אני כל כך מודה לך על הסבלנות, האכפתיות, ההתחשבות האינסופית ובעיקר על ערבים בלתי נשכחים שסיפקת לנו ואתה ממשיך לספק. שימח אותי מאוד שמצאת לנכון לתת את קולך כאן בפורום, אני לא רואה את זה כמובן מאליו! תודה רבה! יש לי רק בקשה אחת ממך- לעולם אל תפסיק ליצור ולגוון, עם פורום או בלעדיו! אני מקווה שנוכל באמת להתראות בקרוב... תודה לכולכם! נתראה בפורומאיר החדש...!!
 

איף

New member
תודה לך !

אחרי שחלף הכעס על כך שהפורום הזה הולך להיסגר, הגיע השלב של ההשלמה... ועכשיו אני מתחילה לראות את ההזדמנות החדשה שצצה לנו עקב הנסיבות. אומרים "משנה מקום משנה מזל..." אני באמת מאמינה שברגע שיהיה לנו מקום חדש משלנו , נדע למלא אותו בכל טוב -בזכות האנשים היקרים שיש פה וימשיכו איתנו - אלה שפעילים יותר ואלה שפחות. וכמובן אנשים חדשים שייכנסו לחיינו. היה לי הכבוד להיות חלק מהפעילות הזו. נכנסתי לנעליים ענקיות כשקיבלתי את הנהלת הפורום - קודם עדי שבנתה את הפורום הזה במו ידיה, מוחה וליבה , ואח"כ מיכל שהמשיכה בטיפוח הפורום המדהים הזה. אז תודה לך, מאיר - כי רק בזכותך כולנו פה וזכינו להכיר חברים חדשים ומדהימים.
 

odery

New member
תודה על מילים נוגעות

ועל הרגישות הגדולה-תמיד. להתראות בדירת הקבע שם.
 

עטרה18

New member
איזה כיף לשמוע ממאיר :)

קשה לי לקבל את המילים האלה כמילות פרידה. יש בי תקווה שבביתנו החדש הפורום יחיה ויתחדש. אבל עד אז-מאיר היקר->תודה על כל מילה, אנחנו בעקבותייך תמיד!
 
למעלה