כמה מרוויחה מזכירה בכירה

li1701

New member
כמה מרוויחה מזכירה בכירה

כמה מזכירה בכירה אמורה לקבל משכורת חודשית מהשעה 08:00 - 17:00? 5500 ש"ח ברוטו זה נמוך או הרבה? אשמח לדעת שלא אהיה פרייארית, כי אני לא עושה עבודה של מזכירה, רוב העבודה אני מבצעת דוחות רבים בתוכנות שונות ובאקסל
 

בָלבָל

New member
ברוטו... נטו זה כבר יותר טוב.. וגם זה

יחסית נמוך אם יש ניסיון רב/ותק ואחריות רבה בעבודה
 

li1701

New member
כן אני מסכימה

הכי מעצבן שאם את הולכת לבקש יותר, אומרים לך, זה מה יש, רוצה תלכי, לכל אחד יש תחליף
 

בָלבָל

New member
זה מאוד תלוי

האם היא אחראית על עוד מזכירות או שהיא בעצם עובדת יחידה באיזה תחום המשרד עוסק (בין הייטק לעו"ד יש הבדל משמעותי). כמה ניסיון יש מה היקף העבודה
 

li1701

New member
בערך...

אני לא אחראית על אף אחת, אבל אני עושה המון דברים מה שמזכירה לא עושה, שזה אומר, קולטת עובדים חדשים (שזה תפקיד של משאבי אנוש) מכינה משכורות ל-20 איש, הכנסת נתונים עם נוסחאות כמובן, תלונות צרכנים מקבלת ומטפלת, דוחות מלא מלא בתוכנות מורכבות ואקסל שהיא נחשבת הפשוטה, מזכירה של מנהל הסניף ואני היחידה. יש לך מושג כמה עלי להרויח?
 
נמוך בהחלט!!!

אני יכולה לומר לך שבמקום עבודה שאני נמצאת קמצנים ברמות על...ולא משנה להם בכירה לא בכירה..... בכללי המשכורת הזו מאוד נמוכה, לא שווה לצאת מהבית בשביל משכורת כזו....!!!
 
איפה אתם חיים?! ../images/Emo2.gif

יש לי חברות שהם מזכירות ומקבלות פחות מ-5000 ברוטו. המצב בחוץ לא משהו בכלל ויש המון ניצול. הלוואי והמציאות הייתה כזאת. האם אתן כולכן באמת מרוויחות 5500 ברוטו?
 
אז אני אם לא הייתי מאיימת על עזיבה לא

היו חושבים לעלות לי את המשכורת, למזלי היה לי בוס מדהים שקיבל את האיום הזה בהיסטריה, אז הוא העלה לי.... אבל בתכלס זו המשכורת שהייתי מקבלת ... יש ניצול רב בחוץ, איך אפשר לחיות ככה?
 

blossom03

New member
תלוי גם במיקום הגיאוגרפי: במרכז מרוויחים

יותר מצפון הארץ ודרומה, למשל.... תלוי באופי העבודה, במצב הכלכלי שלהחברה וגם.... בנדיבות ליבו של הבוס....
 
למעלה