כמה שאלות חשובות, תעזרו בבקשה

CarTMan4

New member
כמה שאלות חשובות, תעזרו בבקשה

היי, עכשיו סיימתי ט' ועכשיו צריך לבחור מגמות לשנה הבאה. בעתיד אני רוצה ללמוד רפואה, תחום מדוייק אני עדיין לא סגור, ויש לי כמה שאלות: 1. אני מגביר פיזיקה וכימיה בטוח, עכשיו אני רוצה לבחור עוד משהו מהשלוש הבאים: ביולוגיה, רפואה או מחשבים+הנדסת תוכנה. מה הכי כדאי לרפואה? ומישהו שלומד רפואה בבן גוריון, על מה נותנים הכי הרבה בונוסים וכמה? 2. האם בעתודה אני יכול ללמוד ישר גם תואר שני? האם הצבא ממן אותו? 3. מהם התנאי קבלה לרפואה? 4. לאיזה הגברות הכי שמים לב בראיונות ובכללי בקבלה? 5. מהם תנאי הקבלה לעתודה? 6. אנשים שלומדים רפואה וגם אנשים שהתקבלו לעתודה, מה הגברתם? תודה רבה :)
 
לא לומד רפואה, אבל...

1. ביולוגיה. 2. אפשר ללמוד תואר שני (במקרה של רפואה זה אפילו חובה אם אתה רוצה להיות דוקטור). מימון של הצבא כבר תלוי במסלול הספציפי של העתודה אליו תתקבל. 3. http://cmsprod.bgu.ac.il/Units/kiosk/candidate/chances/health_chances.htm 4. אין בגרות אחת ספציפית. מסתכלים על הממוצע של כל הבגרויות. 5. כמו תנאי קבלה רגילים לתואר ראשון.
 

CarTMan4

New member
תודה..

תודה על העזרה, אבל יש לי שאלה, למה דווקא ביולוגיה? ואם אפשר אז עוד תשובות מאנשים שאולי כן לומדים...
 
כי ביולוגיה תעזור לך יותר מכל

ברעיונות הקבלה לרפואה, שהם לא פחות קריטיים מעוד חצי נקודה בסכם.
 

Ekrembo

New member
אל תגביר עוד..!

בקבלה לאוניברסיטה מה שחשוב הוא הסכ"ם, ולא מספר היח'. עדיף לך לעשות רק 2 הרחבות בציון גבוה, וכך תדאג שגם שאר התעודה תהיה משולמת.
 
למעלה