כמה שאלות לפורום תנ"ך ברשותכם

אם כבר אז כבר לחתוך לדודו אלמליכ

אדם שאינו חושש לאנוס 400 נשים ב400 מלחמות כמצות יפת תואר, מן הראוי שיחוש את נחת זרועו של נכדו נבוכדראצר ביוצאי חלציו. או אז יוכל לענות נכוחה האם השתלמה מצוות יפת תואר כאשר המצווה גועלית זו נרדם על משמרתו. והעונג כולו שלו בטבח יוצאי חלציו.
 

pembencipolisi

New member
האם רש"י סבר שנבוכדנאצר הוא צאצא של

שלמה ומלכת שבא ? אעוד' באללה ... יותר "נח" להאמין לטענת העם האתיופי ש"מנליק הראשון" שיסד את אתיופיה לטענתם הוא בן שלמה ומלכת שבא...
 
לפלא הוא

שדברי רשי הובאו בשם האר``י שחי כ300 שנה אחריו. ואם אינך מאמין עיין בפירש``י במלכים בראש הפרק המדבר על מלכת שוא בדיבור שנתן לה את כל חפצה.
 
מנליק הכושון גנב את לוחות הברית

ועד היום מאמינים שהם נימצאים בכנסייה מיתחת לאדמה באתיופיה בעיר שניקראת : " אקסום "
 

pembencipolisi

New member
הכנסיה באקסום נמצאת מעל לאדמה

זרים שנסו לבקר בה כדי לראות האם באמת ארון הברית שם , לא הורשו להכנס לחצר. רק הכומר הראשי הוא בעל הזכות להיות בפנים ואינו יוצא מחצרו. רק הוא נמצא בחדר שלטענתם ארון הברית שם. ראיתי זאת בסרט ברחד מערוצי המדע. האתיופים טוענים שמנליק הראשון נסע לבקר את אביו בירושלים, נטל בעלות על ארון הברית והביאו לאתיופיה אל אי באגם תאנה על יד כהנים שהביא עמו מירושלים. במאה הרביעית לספירה הנוצרית העביר מלך ששמו אזנה את ארון הברית אל בירת המדינה אקסום. האתיופים מכנים את ארון הברית "תאבות" שם שבערבית משמעותו "תבה" (הערבים שאלוהו מעברית) לא ברור איך הגיע השם לאתיופיה. אבל ברור שאת הכתב לקחו האתיופים משבא , תימן הסמוכה, ולשונם שמית. הספור האתיופי לא נשמע הגיוני, איך אפשר ששלמה נתן את החפץ החשוב ביותר לדתו להוציאה מממלכתו...
 
ראיתי סרט על זה בטמבלויזיה ../images/Emo44.gif

אז הכוהן האתיופי ששומר על הכנסייה אמר ש-מי שניסה להיכנס בפנים ! ............. ולגעת בארון הברית הוא " מת מייד ! " .
 
מלכת שבא הגיעה מ-תימן או אתיופיה

דרך אגב ! ................................. תימן ( " יבשת אסיה " ) ו- אתיפיה ( " יבשת אפריקה " ) הם קרובות אחת אל השנייה . מאוד , מאוד !!!!! .
 

pembencipolisi

New member
יתכן ששלמה המלך המציא את השטה של

חתונה עם בנות מלכים כדי לקנות שלום. אלפי שנים אחריו השתמשו האוסטרים בני בית הבסבורג בשטה הזאת כדי להגדיל שטח ממלכתם.
 
למעלה