כמה שאלות לפורום תנ"ך ברשותכם

פלגיה

New member
אתה? אתה מתבטא במילים כאלה?

ועוד על דוד המלך? אני מתפלאת מאוד.
 

פלגיה

New member
כל דבר יש כמה דרכים לומר אותו

והשתמשת בביטוי שלדעתי מבטא פחיתות כבוד.
 
להרמבם היית מתירה?

לפתח את חרצובות לשונו כלפי מוחמד למרות שהיו לו ס``ה 4 נשים עכ``ז לא חשך שבט לשונו והשתמש במילים גסות כלפיו. ומה גם ``400 ילדים מ400 נשות יפת תואר היו לו לדוד וכולם מבנות יפת תואר`` (תוספות רי``ד וריב``ש) ולדעתך חלילה לכנות את משיח יהוה בתואר חרמן ואת מוחמד מותר?
 

pembencipolisi

New member
למחמד היו 9 נשים (לפי HITTI)

פיליפ כ. חתי , טען ש"עם הנביא עשו חסד" למרות שהתיר למוסלמים 4 נשים. אין בעיה לקחת כמה שפחות ופלגשים למי שמסוגל... מחמד לא הצליח לגדל בן לבגרות, אז נסה להולידו מכל אשה זמינה, אבל הבן אבראהים שלו ושל שפחה קופטית מת בעודו תינוק.
 
9>400?

בכל מיקרה אם הרמבם כינה את מוחמד בכל כינויי גנאי על היותו רודף שמלות, ובכל מיקרה דבריו היו עוברים בשתיקה מצד פלגיה שכל חטאו היה שנשא כדבריך 9 נשים ולא 400
 
אני לא מבין !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מקודם אמרתם לי שהיו לו ח"י נשים , ועכשיו אתם אומרים לי שהיו לו 400 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
עכשיו יש לי שאלה יותר קשה !!!

עכשיו אתם העלתם לי קושייה גדולה ועצומה שהיא מטרידה אותי עוד יותר !!!!!!!! . האם למלך מותר לשכב במיטה אחת עם 2 נשים ויותר מזה !!! - כלומר אורגיה בשפה המודרנית ? ..... אם זה מותר אז זה ממש " זנות " ( תיסלחו לי ! ) .
 
מדוע לא תשאל?

אם לא התירה התורה אשת יפת תואר אלא אחר עריכת כל הטקסים, איך זה התירו לבוא עליה במלחמה ביאה ראשונה עוד בגיותה, ואותם 400 ילדים הם המה מאותם נשים שבא עליהן ביאה ראשונה. הכי רוצים הם להרבות בעולם ממזרים ע``פ הפסק שמותר לאח ואחות שכאלו להינשא יחדיו?
 
תשאל את חכמי התלמוד! מה אתה רוצה

מאיתנו? כמדומני במסכת קידושין דף ע``א. השתמשתי בפרשנותם של יד רמה הרב שהתסיס את כל חכמי צרפת נגד הרמבם וכן הריב``ש שהביאם בשמו ותוספות רי``ד. בהיות שסגנון הגמרא לא הסתדר לי עם פירוש רשי הטוען שלא היו בניו.
 
חייל- לא מפריע!

אתה יכול לנהל את הדיון בחופשיות. אך הבהלת אותי בהתפרצות האשמותיך, ובמקום להאשים את חזל התחלת להתנפל עלינו. אני ס``ה יכול לשמש בתור מראה מקומות ולחילופין בשיטת גזור והדבק כך שאין לי זמן להמציא המצאות.
 
אני רוצה לשאול את מה שאתה שאלת

אם המלך מחזיק נשים וילדים , בשביל מה העם צריך לשלם מיסים ? ....................
 
שכחת ממשפט המלך?

שבסופו ``וזעקתם אל יהוה אלהיכם ולא ישמע אליכם ביום ההוא`` ומעת שבקשו לקבל הקלה במיסים, התפלגה הממלכה ומאז החלה מלחמת אחים שכפתה עלינו תשלומי מיסים כפולים ומכופלים
 
בירה נשר ../images/Emo72.gif " לחיים "

תפעילי את המחשבות קצת ! . מלך יש לו הרבה כסף
, אז הוא לא צריך שישלמו עליו מיסים .
 
למעלה