כמה שאלות של מתחילה וזה קצת

  • פותח הנושא c 2 4
  • פורסם בתאריך

c 2 4

New member
כמה שאלות של מתחילה וזה קצת ../images/Emo206.gif

שלום לכולם, זו הפעם השניה שאני עובדת עם בצק סוכר ואני מנסה להכין עוגת הלו קיטי ליומולדת שנה של הבנות שלי. שתי הקיטי כמעט מוכנות ומחר בבוקר אני אאפה את העוגה ואקשט אותה סופית (אני בארה"ב, אז עכשיו לילה). אז השאלות: 1) לקיטי אחת יש סדק ע"י העין (אנסה לצרף תמונה), יש מה לעשות עם זה או מאוחר מידי? 2) איך מנקים שאריות קורנפלור? 3) אני מנסה להשיג צבע ורוד בהיר עדין, יש לי צבעי ג'ל של וילטון ורוד וורוד rose ואף אחד מהם לא יוצא ורוד בהיר. הורוד יוצא ורוד כתום והrose הוא מעיין פוקסיה. יש למישהו רעיונות? מקווה שיצא חמוד ותודה
 

net the jet

New member
לגבי הסדק אין כל כך מה לעשות.

אלא אם כן את רוצה להכין חדש... שאריות קורנפלור- או עם מברשת רחבה וטיפה לחה, או מגבון סחוט היטב ( ללא אלכוהול או בישום כמובן ) או מגבת נייר רכה סחוטה טוב טוב מה rose של וילטון לשים ממש נגיעה בקצה קיסם, יתן ורוד בהיר. אבל ממש רק נגיעה. הוא ורוד מאד יפה אך חזק.
 
בעת הפיסול לא משתמשים כלל בקורנפלור

משמנים את הידיים במעט מרגרינה ולשים היטב היטב (מותחים בעזרת האגודלים) את חתיכת הבצק עד שהיא גמישה לחלוטין. מגלגלים ממנה כדור וממנו מפסלים את הצורה הרצויה. כך לא יהיו לך סדקים, שנובעים מחוסר לישה ומייבוש הבצק על ידי הקונרפלור. ה rose נותן ורוד בהיר מקסים אם שמים ממנו ממש מעט. קיטי שלך נראית מתוקה, אל תשכחי להראות את התוצאה הסופית!
 
למעלה