כמי שצעד אחרי אבא של ציפי בביתר

REHVOT

New member
כמי שצעד אחרי אבא של ציפי בביתר

אני בטוח שאביך ציפי לא היה גאה במעשיך החל מהתמיכה בשרון בגרוש היהודים גוש קטיף וצפון השמורון. לא היה גאה מתפקודך במלחמת לבנון השניה. לא היה גאה כאשר ישבת בממשלת אולמרט בפוגרום עמונה. לא היה גאה כאשר אחר פרסום מסקנות וינגורד נשארת לשבת בממשלת אולמרט. לא היה גאה כאשר המשכת לשבת בממשלת אולמרט המושחת כאשר התפרסמו השחיתויות בהם חשוד . זנחת אידאולוגיה , זנחת עקרות דמוקרטיים , ועקרונות מוסר. כמו שהיתה לך עליה מטאוריה במדרגות השלטון כלפי מעלה ככה אני צופה תהיה הצלילה כלפי מטה מהר.
 
רק היא ראתה מבעד לערפל הקרב

כאשר כל הגנרלים, חברי הכנסת (כולל ביבי שלך) ואפילו האמריקאים דחפו את אולמרט לפתח את מלחמת לבנון השניה, ציפי היתה היחידה שהבינה שהמהלך הצבאי מיצה עצמו באבעת הימים הראשונים. היא היתה היחידה אז שקראה לעצור. היא הבינה את מגבלות הכוח ויחסי הכוחות הדיפלומטים, ולכן אני סומך עליה יותר מאשר על כל אחד אחר שתהיה ראש ממשלה.
 
כל הכבוד - זה אתר תומך ביבי\ימין מוצהר!

יואב יצחק מאז ומתמיד תמך בביבי ובימין וכל האתר שלו זה אנטי כלפי כל מה שהוא לא עומד בבין הקווים שמעצבים את דעותיו. זה כמו שתפרסם בפורום הליכוד טור מאת ד"ר יוסי ביילין המטיף את משנותיו המדיניות... כי זה פשוט מובן וברור שהיואב יצחק הזה הינו תומך נלהב ושקוף של ביבי.
 

REHVOT

New member
גם מבקר המדינה ,גם המפכל, גם דנינו ,גם מזוז

כולם תומכים בביבי ....מה לעשות כולם חברו יחד לזיין את השמאלנים....
 
למעלה