כמעט בוקר,עוד מעט אצטרך להתעורר

אמנון אלבז

New member
מנהל
בוקר טוב

חלי עבודות יפות מענין אותי איך את מקצצת זכוכית? פשוט אני כל כך גאה במכשיר שבניתי שמגביר את קצב העבודה, בהרבה פחות מאמץ והרבה יותר דיוק,מוכן להשאילו למי שעומד לפני פרוייקט גדול
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
זה לא חלום

העיקר שקמתי הבוקר ונוכחתי לדעת שלא חלמתי חלום, החלום היה של אור, וחלומו קרם עור וגידים. מדברים על מפגשים לדעתי יש מקום לשרשור מפגש.
 

heli1 האחת

New member
אמנון בוקר טוב,

ראשית תודה . את הזכוכית בצורות שונות אני מצקצקת בצקצק לזכוכית .עבודה מאוד מעניינת וכייפית. בקשר למפגש דרומי :דיברנו לפני כמה שבועות על מפגש במוזיאון,זוכר? ישנה שם עמדת הדגמה אחת ואני מאמינה שנוכל לארגן עוד כמה. מה דעתך? אפשרות לביקור של קבוצה גדולה.
 

forestdevil

New member
תגידי לי, מתי את מספירה לישון?

אם אני כותב הודעה בשלוש בבוקר אני לא אכתוב עוד אחת בשמונה, כי אני אשן שנת יישרים בשעה הזו. עבודות יפות יפות. הייתי ממליץ לך לשמור קבצים כ JPG אלו קבצים איכותייים יותר מBMP והנם קלים יותר משמעותית במשקל. אור.
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
חלי

לדעתי כל מי שיארגן אירוע כל שהוא יזכה לתמיכה ולשיתוף פעולה. אם המוזיאון יסכים לארח אותנו יהיה זה תענוג לכולם, תפסי יוזמה, ערכי סקר, תני תאריך. הטילי מטלות, הרחיבי את הכבישים דרומה ואנו נגיע
 

heli1 האחת

New member
כבר דיברתי על זה עם גדעון

הוא נוסע בקרוב לחו"ל, לתערוכה, וכשיחזור אשב איתו על כל הפרטים.אשתף אותך כמובן.
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
ההאאך תמונות

תמיד תכו אותי בנקודות החלשות שלי, אם היתי מבין בתמונות היה יותר טוב, שו מי שמעונין מוזמן לבוא לראות, להתרשם, להשאיל, לקנות. [יקר , יקר מאוד] מי שחושב שיוכל להעביר לסינילי כמוני הכשרה בצילום ובעיקר במה עושים עם זה במחשב, אסכים לחשוף בפניו את האטימות שלי לנושא.
 
מסורבל מידי לחיתוך סטריפים כפי שאפשר לראות הוא עובד על אותו העיקרון כמו הצ'ק צ'ק ,אבל הידית נראת לי מסורבלת בכדי לחתוך פיסות זכוכית מסטריפ . אבל אני מעריך לשימושים אחרים הוא כנראה מתאים.
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
המכשיר כטוב הוכח

המכשיר עובד באותו עיקרון של הזג זג אך כאן משתמשים במשקל הגוף ולא לחץ היד לכן חיתוך פסיפס נהפך לדבר באמת שולי
 

eytcor

New member
ראיתי (וגם ניסיתי) את המכשיר.....

יש בו נוחות, אין ספק. לדעתי הוא טוב במידה ורוצים לחתוך במהירות כמות גדולה של פיסות זכוכית מסרטיפ (או שבר זכוכית משאריות של ויטראז') במיוחד שרוצים פיסות אקראיות (כמו שאני אוהב). אז יש פחות כאבי שרירים באמה, כפי שאמנון ציין. למכשיר אין הרבה יתרונות כאשר עובדים על כמות קטנה ומדוייקת של חיתוך. לצורך זה הייתי הולך על עבודה עדינה של הצ'ק צ'ק.
 

forestdevil

New member
לאאאאאאאאאאאאא ! ! !

אל תחתוך את הרוד הזה!!!!! בבקשהה!!! אני יכול לקבל אותו!?
 

shiranr1

New member
היי אמנון, זוכר את החרוזים שהראתי

לך כשבאתי לבקר? למעשה, הצורה שלהם היא השימוש היחיד שאני מכירה שיש צורך בחותך זכוכית... למה צריך חותך זכוכית בעצם? או שהמכשיר המצ'וכלל שבנית חותך גם זכוכית "רגילה" שהיא לא המוטות לחרוזים (כמו בצילום שלך)? אז... למה בעצם משתמשים בחתיכות של מוטות הזכוכית? (לבד מהחרוזים המהולים של הצמיד שלי...
)
 
למעלה