כמעט כל ילדי הכיתה נמצאים בקצב לימודים אחר

כמעט כל ילדי הכיתה נמצאים בקצב לימודים אחר

במקצועות עברית וחשבון
מסתבר שהיה מבדק והמורה הבינה שלא
כל הילדים באותו הקצב
יש ילדים שכבר שבועיים לא עבדו בחוברת
ורק מתרגלים דפי עבודה
דעתכן?...
 
אל תכעסי עליי אבל אני לא כל כך מבינה את השאלה שלך...
יכולה להגיד לך שהאלפניק הפרטי שלי היה מאושר לו היו נחסכות ממנו חוברות העבודה המשמימות והיו נותנים לו לעבוד בחומרים שמתאימים לו. הוא קורא חופשי בלי ניקוד, בחשבון הוא הרבבה מעל הרמה שהם לומדים (חיבור וחיסור שרשרת עד 10!!). בד"כ הוא מסיים את עבודת הכיתה הרבה לפני כולם. המורה מציעה לו לעזור לאחרים והוא נענה בשמחה, אבל בפועל אין לו באמת סבלנות. קשה לו להבין איך אחרים לא מבינים את מה שבשבילו ברור מאליו.
בקיצור, לו הייתה לו מחנכת שהייתה יוזמת ונותנת לו דפים שמותאמים לו, כולם היו מאושרים.
 
קודם כל, אני משש לא אכעס

לא משנה מה תכתבי
אני שואלת כדי ללמוד
דבר שני גם שלי היה עוזר לילדים
כמה חודשים
עד שמאיזו סיבה הסידור פסק
והוא התחיל לקבל דפי עבודה
גם הדפי עבודה עוסקים בנושא אחר ספציפי
והוא טוחן אותו
כל יום 8-10 דפים בעברית וחשבון
 
זה לא כל כך "סידור". הוא פשוט מסיים לעבוד לפני כולם ומשעמם ל
לו אז המחנכת מציעה והוא לפעמים מסכים ולפעמים לא מתחשק לו. זכותו. והוא לא מקבל דפי עבודה נוספים, וחבל שכך. וגם בדפי עבודה נוספים אפשר לגוון ולהעמיק וללכת לכיוון פעילויות חשיבה כיפיות יותר מאשר סתם עוד דפי עבודה משמימים.
 
למעלה