כרטיס חבר של זהב"י

כרטיס חבר של זהב"י

יש לכם כרטיס חבר של זהב"י? לי יש. הבוקר הלכתי לקנות מתנות ב"כפר השעשועים" הצגתי את הכרטיס בקופה ואמרו לי: א. אין כפל מבצעים, וכל מה שלקחתי היה במבצע! ב. הם כבר לא מכבדים כרטיסי זהב"י, כי יש להם עכשיו כרטיס מועדון (של כפר השעשועים, ששת, פיפו), לא מקבלים עם הכרטיס הנחות אבל צוברים נקודות. מה אגיד לכם, יצאתי מאוכזבת. איפה אתם כן משתמשים בכרטיס של זהב"י?? ז'ני, אולי צריך גם על זה להתלונן בסניף המרכזי...
 
../images/Emo4.gif מאכזב לשמוע

אבל ממה שהבנתי כל בית עסק יכול להפסיק מתי שהוא רוצה את ההתקשרות עם זהב"י ולא תמיד מספיקים מזהב"י לעדכן את החברים. מאוד מקובל בהרבה בתי עסק שלא נותנים הנחה על מבצע. במידה ואין לך כרטיס של כפר השעשועים ואת לא קונה מוצר במבצע, האם גם אז לא מכבדים את הנחת זהב"י כנגד הצגת כרטיס? האם אמרו לך בפירוש שלא מכבדים כרטיס זהב"י? אם כן אני אבדוק את זה אם הסניף הארצי. לי לא יוצא להשתמש בכרטיס מאחר ובאזור שלי עדיין לא נוצרו התקשרויות עם עסקים ונותני שירותים.
 
הבנתי שלא מכבדים בכלל את הנחת זהב"י

אודה לך על הבדיקה. מתי יהיה האירוח??
 
עדיין לא קיבלתי תשובה סופית

העברתי ליו"ר זהב"י את השאלות והצגתי את הבקשה של אירוח בפורום בו הוא יענה על שרשור קיים או יענה בזמן אמת לשאלות של חברי הפורום אבל הוא טרם חזר עליי לגבי מועד שנוח לו. אני אפנה אליו השבוע שוב כדי לבדוק אם זה רלוונטי. הוא הביע רצון כללי להתארח אבל לא ציין מתי יוכל לעשות כן.
 
למעלה