כשבר היה בן שמונה ימים, החלפתי לו

דיאנה1

New member
כשבר היה בן שמונה ימים, החלפתי לו

חיתול. הוא היה רגוע ונראה מרוצה. קראתי לבעלי שיראה איך נראה תינוק בגיל שבו ``הוא בוכה ברגע שמורידים לו את החיתול``. מנסיון של שני ילדים - בסביבות הגיל הזה ממש לא מפריע להם שמורידים את החיתול ולמעשה הם נראו די מרוצים מהעניין.
 

דיאנה1

New member
מה זה עושה פה? שייך לדיון למטה

לגבי בכי של תינוקות כשמורידים להם את החיתול.
 

דיאנה1

New member
כי אתמול באמצע השיחה הנעימה שלנו

התרסק לי האינטרנט! וזה קורה רק כשהאייסיקיו פתוח! כמעט כל פעם. אני לא סומכת על התוכנה הזו.
 

ציפי ג

New member
דיאנה, קצת קשה לי עם מה שאת כותבת

לתלות בכי של תינוק לאורך זמן בברית, זה ממש לא נכון. את כותבת שבר בהיותו בן שמונה ימים לא בכה כשהפשטת אותו, ואת תולה את הבכי של חלק מילדי בגיל זה בברית שהם עברו. אזכיר לך נשכחות - כאשר בר בכה בעקבות החיסון, הסברת את זה בכך שהלידה היתה קשה, ולכן הבכי שלו היה ארוך. עכשיו אם הלידה שלו היתה טראומטית כל כך, שהוא זכר אותה בגיל 4 חודשים, מדוע שלא יזכור את הלידה בגיל 8 ימים? שירלי למשל ספרה שתומר התנהג בצורה מאוד מטרידה מבחינתה ,וגם לדעתי בעת האכלה. האם גם לו היתה טראומה כלשהי? ולמה ישראל בני צרח כמו משוגע כשהבאנו אותו הביתה מבי``ח והחלפנו לו בגדים וחיתול? ואז הוא היה טרם ברית? ולמה נעם שעבר אף הוא ברית לא הניד עפעף אי פעם בעת החתלה? אולי כדאי שתזכורנה שיש טיפוסים שונים של תנוקות. העובדה שתנוק בוכה הרבה פעמים בעת החלפת חיתול, היא לא המצאה של מוהלים ולא המצאה שלי. היא מופיעה בספרות להדרכת הורים כמו ספרה של פנלופה ליץ` כמו ספרו של ד``ר ספוק וכמו גם באתר שאני מצרפת. אני מאחלת לך שבר לא יבכה אף פעם, משום סיבה, בעיקר לנוכח הכאבים שתכפו עליו לאחר החיסון. ובאמת איך הוא מרגיש?
 

דיאנה1

New member
תודה ציפי, צר לי אם נפגעת מדבר מה

שכתבתי. התייחסתי לאמירה הנפוצה שבברית התינוקות בוכים כי הם בלי חיתול - ומה שכתבתי מתייחס לנסיון האישי שלי עם שני ילדי שהפריך את התאוריה הזו מכל וכל. אין לי ספק שבזמן הברית עצמה התינוקות בוכים כי כואב להם. לגבי ההחלמה אחרי הברית - מאחר וזהו פצע האזור רגיש גם לאחר מכן עד ההחלמה, וכמו שכתבת יש תינוקות שמחלימים בקלות ויותר מהר ויש כאלה שלוקח להם יותר זמן והם בוכים יותר. בהחלט לא שייכתי כל בכי לאחר הברית לברית! עם זאת באותו מקור שצוטטת כתוב כי האזור רגיש לאחר הברית וצורב בעת מגע עם השתן. לגבי בר, עדין אין שינוי. מחכים לספירת הדם של השבוע בתקווה לתוצאה טובה יותר.
 
למעלה