כשהאלטרנטיב זולג למיינסטרים

svety

New member
כשהאלטרנטיב זולג למיינסטרים

בוקר טוב לכולן


ניסיון לדיון, שאמנם היה פה אלפי פעמים, אבל נראה שבחורף הזה הוא ממש רלוונטי.

החורף הזה, להתלבש כמו רוקרית זה שיקי, מסתבר. ניטים, שחור, נעלי צבא, הכל הולך. אפשר למצוא בגדים שנראים כאילו יצאו מהופעה של מטאליקה בכל חנות, מדורי סטייל כותבים כתבות שמהללות את נעלי הצבא המשופשפות. זה כבר לא טרנד, זו מגפה.

מה אתן חושבות בנושא? האם תשנו משהו בסגנון הלבוש שלכן רק כי הוא פחות אלטרנטיבי ויותר מיינסטרימי? איך תגיבו אם תגש אליכן מישהי "רגילה" ברחוב ותשאל מאיפה מגפי הדמוניה המעלפות שלכן?
 

NyaPrawr

New member
חשבתי על להעלות את זה שוב! :)

טוב, אני הראשונה להודות שאני שונאת ללבוש בגדים "שכולם לובשים". שנה שעברה וחברתי ניטים לסוודר מתפורר שלי וחשבתי שאני הכי מקורית בעולם. השנה, אני מתביישת להודות, אני לא אלבש אותו- (הוא מתפרק והניטים נופלים >:) בעיקר כי ~כל מדינת ישראל~ לובשת סוודרים עם נוטים בכתפיים.
שנה שעברה כשמישהו החליט שטייץ דמויי עור זה מגניב, אני התלוננתי שהם גונבים לי את המכנסיים האהובים עלי. זה קורה לי כל. פעם. ובסופו של דבר זה לא באמת משנה, כי אני עושה את זה טוב יותר מהם. אבל זה עדיין מעצבןןןןןן.
החורף הזה שלילי וחיובי. השלילי? כל פרחה במדינת ישראל הולכת במשהו בין פיןאפ רוקאבילי לבין גראנג', ואז נורא קשה לי עם "יו, מאיפה החוצצת נירוונה שלך?" "מהזה נירוונה?" וכו'. (וכן, זו שיחה שקרתה באמת).
החיובי- בסופו של הטרנד הזה, נוכל למצוא בזול ובישראל בגדים דמויי עור, ניטים, מגפי דמוניה, בגדי לטקס, דוק מרטינז משופשפות, וכל מה שבין לבין וימאס על המיינסטרים. :>
עד שזה יקרה- אעערראכככאכרר פרחה טיפשה מה את נועלת ג'פרי קמפבלז עם ניטים?? הן שליייייייייי. שלי!!!!!!111
 

innocence

New member
אבל גם אז זה יותר מיינסטרימי,

בעיקר כמבחן ה"שילוב".
כלומר, לא תראו כמעט נשים עם נעלי ניטים וחולצה עם ניטים ומכנסיים דמויי עור וקשת עם ניטים וכו.
 
תמיד כשנכנס לאופנה משהו שאני אוהבת

אני אוגרת לי (ועדיף כשזה במבצעי סוף עונה)
ואז כשהטרנד חולף אני ממשיכה ללבוש את זה.
 

innocence

New member
אתמול ראיתי בגזית מגפיים

נראים כמעט אחד לאחד כמו ניו רוק, לרגע לא הבנתי מה אני רואה.
 
יש לך מושג אם הן מעור?

ובפעם הראשונה שקראתי את ההודעה שלך הייתי בטוחה שכתבת שקנית אותן... והייתי כזה
איך את הולכת לשלב את זה עם הסגנון שלך?
 

innocence

New member
אין לי מושג..

לא נכנסתי, אבל ראיתי בחלון הראווה..

אני לובשת הרבה סגנונות, אבל זה לא מתאים בכלל לסגנון שאני אוהבת:)
 

memee2

New member
מדווחת מהשטח

כן, הן מעור חלקית לפחות. גפה או סולייה. לא זוכרת כבר.
 

היויו

New member
זו תופעה מצערת אבל נפוצה מאוד

כשהייתי נער (אני יודע שזה נשמע כמו סיפורי "כשהייתי בגילכם". במקרה שלי תצטרכו לסמוך עלי - זה היה לפני הר-בההה שנים, סבטי היקרה תעיד
) ללכת עם חולצה גזורה, ג'ינס עם חורים בו ומוהוק קצר היה שיא הפריקיות - היו לועגים לנו שהלכנו ככה. נעלי צבא, חולצות עם פנטגרם ולהקות היו מנת חלקנו בלבד.
ואז פתאום כמה ערסים ופרחות התחילו לאמץ את האופנה שלנו וללכת עם חולצות גזורות, ג'ינס "יוזד" עם חורים עשויים בכוונה (שלנו נעשו פשוט כי לא היו לנו מכנסים אחרים
) ואנחנו נשארנו רק עם המוהוק.
היום כל ערס מצוי הולך עם פירס בלשון ובגבה,מוהוק קצר, צבעים בשיער וכל מה שבסוף שנות ה-80 תחילת שנות ה-90 היה האופנה שלנו, הפריקים והפאנקיסטים.
גם הנעליים עם הפלטפורמות הגבוהות, אלו שנראו רק במועדוני פטיש או על רגלי חשפניות נהיו פתאום נחלת הכלל ובשנה שעברה כל פרחה נפוצה דידתה בהן כמיטב יכולתה (כולל לא מעט נפילות) עד שבנמל תל אביב ניתן היה לחוש כאילו פליזר השתלטו על שוק הנעליים בארץ.

כל זמן מה אנחנו נאלצים להמציא תא עצמנו מחדש ולהיות יותר שונים מהסביבה ובאמת מדי פעם עולה בי התהייה "מתי ייגמרו לנו הרעיונות?" ומתי לא נוכל לחדש יותר ונאלץ להסתפק באופנה העכשיווית. "האופנה תמיד חוזרת על עצמה עם טוויסט חדש". אם יש אופנה תקופתית אחת שקיוויתי תמיד שלא תחזור היא אופנת ה-80'S המזוויעה, זו של הכותפות והשיער הלא ברור. אלליי... אני מתבדה ולאט לאט היא שבה לה. נו שוין...
 

svety

New member
זה מוביל אותי לשאלה חשובה -

אני משרשרת אלייך אבל כמובן שזה לא מיועד ספציפית אלייך.

אתה מתלבש כמו שאתה מתלבש בשביל להיות שונה ומיוחד, או בגלל שאתה באמת אוהב את זה? או שניהם?
 

היויו

New member
שניהם אני מניח.

נכון שכשאני הולך עם ניו רוק לעבודה (וכן, אני עושה את זה מדי פעם, בחורף. בקיץ פשוט חם מדי בשביל להיות בהן כל היום
) אנשים מסתכלים ולא מבינים. אבל אני גם הולך המון עם חולצות של להקות, עם חולצות שונות ולא סתם טי-שירט או מכופתר (שזה יותר הסטנדרט במחלקה שלי, בכל זאת מתעסקים עם חברות ענק בחו"ל).
מה שכן - בחו"ל זה יותר מצחיק. אני לוקח איתי שני סטים של בגדים - לעבודה (מכופתר, מלוקק, מקצועי. התפקיד מחייב, אין מה לעשות) וסט ליום יום, שכולל ג'ינס וניו רוק ואפילו אם יש לי זמן ואני מוצא איזה מועדון (אני מחפש מראש, עושה שיעורי בית) אני גם לוקח זוג של מכנסי בונדג' או עם שרשראות וחולצה מתאימה - כדי שיהיה לי אם יהיה לי זמן ותהיה לי אפשרות לצאת. כשהייתי בדאלאס למשל יצאתי המון, בהלסינקי פחות.

אבל בבוטום ליין - אני נהנה ללכת אחרת, למרות ששוב - יש גבול איך אני יכול להיות לבוש בעבודה ואני לא אלך לשם כמו שהולכים לדאנג'ן או למוסד.
 

ROCKET J

New member
התבאסתי רק לרגע..

מה זה משנה, בעצם?
בחורף הבא כבר תהיה אופנה אחרת ואני אמשיך להיות נאמנה לעצמי ולטעמי.
לפחות עכשו, כשזה לא בגדי "נישה", יש לי הרבה אופציות להצטיידות.
 
למעלה