כתבה מעניינת..

p019

New member
גדול

בסוף יסתבר שהא-מיניות היא ההתפתחות האבולוציונית הבאה
 
60%? מה זה אומר על אחוז הא-מיניים?

כתבה מעניינת. האם באמת יתכן תהליך רפואי שישנה את הגנטיקה והנטיה המינית?
 

p019

New member
עוד רחוק היום

ולפני שהם יתרכו לשנות את הגנטיקה שלנו - הם יבנו DNA מהבסיס - מה שעומר שניצר אנשים "מושלמים" (לפחות לפי הגדרת אותו גנטיקי שיהיה אחראי על העיניין). חוץ מזה: מכל הדברים שאפשר לעשות עם גנטיקה - את באמת חושבת שהדבר הכי מעניין זה נטיות מיניות? חוץ מזה, לא ראיתי בכתבה שום דבר בקשר להבדל בין הטרו והומו - רק ברמת המיניות - ארבה יותר קשור אלינו מאשר לנטיות מיניות בכלל. אם כי גם זה לא בתוח. יכול להיות שהמנגנון שקשור להקטנת המשיחה המינית אינו אותו מנגנון שגורם לאדם להיות א-מיני לחלוטין.
 
גנטיקה

מכל הדברים שאפשר לעשות עם גנטיקה, מישהו מדוכא מינית עלול להמציא משהו שישנה את הגן, ואז ללחוץ עלינו עוד יותר, שניקח את זה. כתבתי לפרופ' אבשטיין, מהמחקר, שאלות, אני מקווה שזה יגיע ושהוא יענה. ואני סומכת עלייך לתרגם מונחים מסובכים בתשובה לשפת אנוש.
 

p019

New member
לא חושבת שאפשר לשנות כך סתם

הגנים שלנו מפוזרים בכל אחד מהתעים שלנו. אי אפשר לשנות גנים של אדם חי - עד כמה שידוע לי. כל המחקר מתבצע ברמה של עוברים מוקפעים - ובעיקר כדי לנסות לטפל במחלות גנטיות קשות. אם אני מבינה נכון את המצב של מהחקר - שינוי גנטי (ברמה של תא בודד) נמצע ממש בחיטולים שלו ויש המון הגבלות על מה שמותר להם לעשות. אין שום סיכוי שגם עוד 1000 שנה משהו יצליח להמציא תרופה שמשנה גן ספציפי אצל אדם (אחרי יציאתו מהרחם). בעיקר כי עוד 1000 שנה סביר להניח יקחדו בני האדם (או ילמדו לנשום co2).
 
הם מדברים שם כאילו זה ריאלי

לא בהכרח שינוי של הגנים. אולי שינוי נקודתי אחר שאפשר לבצע כשיודעים שזה גנטי. מהכתבה השתמע שיש סוגים של תהליכים רפואיים שיעקפו את הגנטיקה.
 

p019

New member
אני לא חושבת שלזה התכוונו

להזכירך, זו כתבה של מדע פופלרי. לא חושבת שהם יתכוונו שאפשר באמת לשנות גנים. הכתב סתם ניסה להפוך את הכתבה ליותר מעניינת ממה שהיא.
 
עצם זה שכבר עורכים מחקרים-

ומוצאים ממצאים שהם לטובתנו
,זה כבר טוב ,וזה זוכה לחשיפה במדיה הזו זה מוריד מאיתנו את החוסר נוחות הזה שאנחנו בעצם תמיד ידענו שזה לא עניין פסיכולוגי אלא גנטי -כמובן- אולי לאט לאט זה יחלחל בתודעה של אנשים ויפסיקו לראות אותנו כא-נורמלים!
 

wingate

New member
ייתכן שהתכוונו

שיבדקו איך הגן משפיע, וינסו לסתור את ההשפעה שלו. אם גן מונע/מעודד יצור של חומר מסוים, למשל, אפשר להוסיף או לחסום את הקליטה של החומר ההוא, בהתאם לצורך, כדי לבטל את השפעתו.
 

p019

New member
כן טוב.

מקווה שהם יראו את האור - ויחפסו דרך להפוך את כולם לאמיניים
 

טינגומי

New member
מה שבאמת חשוב

יותר מאם ישנו או לא ישנו את הגן. זה אם יתחילו לקבל אותנו, כמו שמקבלים היום אנשים לבקנים, אנשים שכותבים ביד שמאל, ואנשים שיש להם דיסלקציה. אי אפשר להתווכח עם גנטיקה אבל אפשר להיות ממש לא נחמד לאנשים שהגנטיקה עשתה אותם שונים. והייתי חושבת שבמאה העשרים ואחת אני לא אצתרך לדאוג בקשר לזה אבל עובדה שאי אפשר לספר לאף אחד בלי שיציעו לך טיפול.
 
נכון..לצערי..

כמו שאמרתי אני מקווה שזה יחלחל לתודעה ואני אפסיק להרגיש כמו זומביט בעולם הזה..
 

p019

New member
נכון מאוד

באחד הראיונות שנתתי המראיין שאל אותי אם הייתי רוצה לשנות את היותי א-מינית. עניתי לו שזה כמו לשאול אותי אם הייתי רוצה לשנות את העובדה שאני אוהבת מטמתיקה - דבר שהרבה האנשים באולם חושבים שזו סטיה. אז הוא ענה לי "זו באמת סטיה" (לאהוב מטמתיקה) וחזר על זה מספר פעמים. אבל אני חושבת שהוא הבין שזו שאלה טיפשית. לפחות הוא ירד מזה. בסופו של דבר - אם זה יהיה מוקר, הם יתחילו לקבל ויפסיקו לשאול שאלות חסרות טעם. דרך הגב, גם כתיבה ביד שמאל ניסו לשנות. אבל בניגוד ליד שמאל ולאסקסואליות - דיסלקציה - אם יהיה אפשר לפתור - אני בהחלט יקח את זה בשתי ידיים.
 

avi1283

New member
בהחלט

כתבה ומחקר שנוטה לטובתנו :), הם באמת סתם כתבו בסוף כדי לעשות את זה יותר מעניין, נראה לי שיקח זמן עד שיתחילו לשחק עם הגנטיקה של האנשים. זה בעצם אומר (בהנחה שזה נכון) שנולדים עם זה, כמובן זה עדיין לא מונע מאנשים לטעון שזה פגם שצריך לשנות אבל לפחות זה יוצר קייס נגד כאלה שטוענים שאנו רק "מדחיקים" או שזה בגלל חוויות רעות שעברנו.
 
למעלה