הרחבת כביש 2כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
מיקור חוץ ברכבתכתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
מושבתים 1מיקור חוץ ברכבת
לפני כחודש ״חגגנו״ שנה למיקור החוץ בתחזוקת קרונות ה IC3 ברכבת.
התוצאות מדהימות. ואת האמת -- אני אישית ציפיתי בדיוק להפך. איך עם העובדות קשה להתווכח : 3/4 צי מושבת תוך כמה חודשים -- לזה אני חושב אף אחד לא ציפה...
מושבתים 2מיקור חוץ ברכבת
לפני כחודש ״חגגנו״ שנה למיקור החוץ בתחזוקת קרונות ה IC3 ברכבת.
התוצאות מדהימות. ואת האמת -- אני אישית ציפיתי בדיוק להפך. איך עם העובדות קשה להתווכח : 3/4 צי מושבת תוך כמה חודשים -- לזה אני חושב אף אחד לא ציפה...
מושבתים 3מיקור חוץ ברכבת
לפני כחודש ״חגגנו״ שנה למיקור החוץ בתחזוקת קרונות ה IC3 ברכבת.
התוצאות מדהימות. ואת האמת -- אני אישית ציפיתי בדיוק להפך. איך עם העובדות קשה להתווכח : 3/4 צי מושבת תוך כמה חודשים -- לזה אני חושב אף אחד לא ציפה...
שאלתי לפני כחודש וחצי על הקרונועים בראש העיןמושבתים 3
אכן מושבתים. 5 בראש העין,4 בדימונהשאלתי לפני כחודש וחצי על הקרונועים בראש העין
ראיתי את הקרונועים (אולי לא את המערך הספציפי הזה. אבל כן מאותו סוג - IC3) ברציף השלישי של ראש העין.
כעת אני מבין ממך, שאלה קרונועים מושבתים ולא עומדים להפסקה בין נסיעות.
עוד מושבתיםמיקור חוץ ברכבת
לפני כחודש ״חגגנו״ שנה למיקור החוץ בתחזוקת קרונות ה IC3 ברכבת.
התוצאות מדהימות. ואת האמת -- אני אישית ציפיתי בדיוק להפך. איך עם העובדות קשה להתווכח : 3/4 צי מושבת תוך כמה חודשים -- לזה אני חושב אף אחד לא ציפה...
ועודמיקור חוץ ברכבת
לפני כחודש ״חגגנו״ שנה למיקור החוץ בתחזוקת קרונות ה IC3 ברכבת.
התוצאות מדהימות. ואת האמת -- אני אישית ציפיתי בדיוק להפך. איך עם העובדות קשה להתווכח : 3/4 צי מושבת תוך כמה חודשים -- לזה אני חושב אף אחד לא ציפה...
ועוד...מיקור חוץ ברכבת
לפני כחודש ״חגגנו״ שנה למיקור החוץ בתחזוקת קרונות ה IC3 ברכבת.
התוצאות מדהימות. ואת האמת -- אני אישית ציפיתי בדיוק להפך. איך עם העובדות קשה להתווכח : 3/4 צי מושבת תוך כמה חודשים -- לזה אני חושב אף אחד לא ציפה...
מישהו בהנהלת הרכבת רוצה להיפטר מהקרונועים האלה כמה שיותר מהרועוד...
מישהו בהנהלת הרכבת רוצה להיפטר מהקרונועים האלה כמה שיותר מהר
אין בהם כריזה אוטומטית, אין בהם שילוט פנימי וחיצוני, מעט דלתות יחסית לכל מערך (בהשוואה לשאר הציוד הנייד),ולכן
יש 2 אפשרויות - הראשונה שנותונים להם להמשיך להיות מושבתים ומשאירים חלק מינמאלי מתוכם פעילים - נניח 6-9 מערכים רק בשביל
הקו לירושלים ואת כל השאר יעבירו לתל אביב דרום ואני בטוח שתוך זמן קצר יהיו מכוסים בגרפיטי (כי אף אחד לא באמת שומר על הציוד שם) וימכרו
לגרוטאות בסוף - האפשרות השניה והאופטימית יותר שמישהו בהנהלה של הרכבת יתעורר ידאג לתחזוקה נורמלית של הציוד כולל שיפוץ שלו עם צריך
והחלפת ריפוד בכסאות, צביעה מחדש (בצבעים החדשים של הקטרים - שבעבר העלתי לכאן סקיצות של צביעת קרונועים) ואולי ניסיון כן להשתמש
במערכות הקיימות של הקרונועים של הצגת יעד הנסיעה בתוך הרכבת עצמה - סיכוי קלוש שזה יקרה.
המזל של הקרונועים הללו זה שקיים הקו הישן לירושלים ושלרכבת ישראל אין ציוד אחר להפעיל עליו ולא יהיה בשנים הקרובות ולכן היא חייבת לשמור על מספר
מינימאלי של מערכים פעילים - ההימור שלי ברגע שייפתח הקו החדש לירושלים הקרונועים הללו הופכים להיות פחיות חוץ ממערך אחד שיגיע למוזיאון הרכבת - אולי כדאי להתחיל לחשוב איזה מערך רוצים לשמור למוזיאון - אני הייתי משאיר את המערך הראשון שהגיע לארץ ב 1992.
בהחלט מבאס לראות את הקרונועים ככה - זה נראה שבתמונה מראש העין כבר הספיקו לצייר גרפיטי על המערך הכי רחוק...
חבל מאוד!מישהו בהנהלת הרכבת רוצה להיפטר מהקרונועים האלה כמה שיותר מהר
אין בהם כריזה אוטומטית, אין בהם שילוט פנימי וחיצוני, מעט דלתות יחסית לכל מערך (בהשוואה לשאר הציוד הנייד),ולכן
יש 2 אפשרויות - הראשונה שנותונים להם להמשיך להיות מושבתים ומשאירים חלק מינמאלי מתוכם פעילים - נניח 6-9 מערכים רק בשביל
הקו לירושלים ואת כל השאר יעבירו לתל אביב דרום ואני בטוח שתוך זמן קצר יהיו מכוסים בגרפיטי (כי אף אחד לא באמת שומר על הציוד שם) וימכרו
לגרוטאות בסוף - האפשרות השניה והאופטימית יותר שמישהו בהנהלה של הרכבת יתעורר ידאג לתחזוקה נורמלית של הציוד כולל שיפוץ שלו עם צריך
והחלפת ריפוד בכסאות, צביעה מחדש (בצבעים החדשים של הקטרים - שבעבר העלתי לכאן סקיצות של צביעת קרונועים) ואולי ניסיון כן להשתמש
במערכות הקיימות של הקרונועים של הצגת יעד הנסיעה בתוך הרכבת עצמה - סיכוי קלוש שזה יקרה.
המזל של הקרונועים הללו זה שקיים הקו הישן לירושלים ושלרכבת ישראל אין ציוד אחר להפעיל עליו ולא יהיה בשנים הקרובות ולכן היא חייבת לשמור על מספר
מינימאלי של מערכים פעילים - ההימור שלי ברגע שייפתח הקו החדש לירושלים הקרונועים הללו הופכים להיות פחיות חוץ ממערך אחד שיגיע למוזיאון הרכבת - אולי כדאי להתחיל לחשוב איזה מערך רוצים לשמור למוזיאון - אני הייתי משאיר את המערך הראשון שהגיע לארץ ב 1992.
בהחלט מבאס לראות את הקרונועים ככה - זה נראה שבתמונה מראש העין כבר הספיקו לצייר גרפיטי על המערך הכי רחוק...
זה היה נכון לפני שנה. עכשיו המצב התהפךמישהו בהנהלת הרכבת רוצה להיפטר מהקרונועים האלה כמה שיותר מהר
אין בהם כריזה אוטומטית, אין בהם שילוט פנימי וחיצוני, מעט דלתות יחסית לכל מערך (בהשוואה לשאר הציוד הנייד),ולכן
יש 2 אפשרויות - הראשונה שנותונים להם להמשיך להיות מושבתים ומשאירים חלק מינמאלי מתוכם פעילים - נניח 6-9 מערכים רק בשביל
הקו לירושלים ואת כל השאר יעבירו לתל אביב דרום ואני בטוח שתוך זמן קצר יהיו מכוסים בגרפיטי (כי אף אחד לא באמת שומר על הציוד שם) וימכרו
לגרוטאות בסוף - האפשרות השניה והאופטימית יותר שמישהו בהנהלה של הרכבת יתעורר ידאג לתחזוקה נורמלית של הציוד כולל שיפוץ שלו עם צריך
והחלפת ריפוד בכסאות, צביעה מחדש (בצבעים החדשים של הקטרים - שבעבר העלתי לכאן סקיצות של צביעת קרונועים) ואולי ניסיון כן להשתמש
במערכות הקיימות של הקרונועים של הצגת יעד הנסיעה בתוך הרכבת עצמה - סיכוי קלוש שזה יקרה.
המזל של הקרונועים הללו זה שקיים הקו הישן לירושלים ושלרכבת ישראל אין ציוד אחר להפעיל עליו ולא יהיה בשנים הקרובות ולכן היא חייבת לשמור על מספר
מינימאלי של מערכים פעילים - ההימור שלי ברגע שייפתח הקו החדש לירושלים הקרונועים הללו הופכים להיות פחיות חוץ ממערך אחד שיגיע למוזיאון הרכבת - אולי כדאי להתחיל לחשוב איזה מערך רוצים לשמור למוזיאון - אני הייתי משאיר את המערך הראשון שהגיע לארץ ב 1992.
בהחלט מבאס לראות את הקרונועים ככה - זה נראה שבתמונה מראש העין כבר הספיקו לצייר גרפיטי על המערך הכי רחוק...
יש לי הרגשה שזה לא קשור בטיב התחזוקהמיקור חוץ ברכבת
לפני כחודש ״חגגנו״ שנה למיקור החוץ בתחזוקת קרונות ה IC3 ברכבת.
התוצאות מדהימות. ואת האמת -- אני אישית ציפיתי בדיוק להפך. איך עם העובדות קשה להתווכח : 3/4 צי מושבת תוך כמה חודשים -- לזה אני חושב אף אחד לא ציפה...
מה פתאום, ומה גם שהקביעה אובייקטיבית לחלוטין ונטולת פניותיש לי הרגשה שזה לא קשור בטיב התחזוקה
אלא בגודל האינטרס של מי שאינו מתחזק את הקרונות האלו לעשות מעשה...
אין, אין מילים פשוט!מיקור חוץ ברכבת
לפני כחודש ״חגגנו״ שנה למיקור החוץ בתחזוקת קרונות ה IC3 ברכבת.
התוצאות מדהימות. ואת האמת -- אני אישית ציפיתי בדיוק להפך. איך עם העובדות קשה להתווכח : 3/4 צי מושבת תוך כמה חודשים -- לזה אני חושב אף אחד לא ציפה...
יש גם רכבת של 4 מערכים שיושבת כבר כמה שבועות בדימונהאין, אין מילים פשוט!
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.