כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ


כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
 

פאגוט

New member
מיקור חוץ ברכבת

כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
מיקור חוץ ברכבת
לפני כחודש ״חגגנו״ שנה למיקור החוץ בתחזוקת קרונות ה IC3 ברכבת.
התוצאות מדהימות. ואת האמת -- אני אישית ציפיתי בדיוק להפך. איך עם העובדות קשה להתווכח : 3/4 צי מושבת תוך כמה חודשים -- לזה אני חושב אף אחד לא ציפה...
 

פאגוט

New member
מושבתים 1

מיקור חוץ ברכבת
לפני כחודש ״חגגנו״ שנה למיקור החוץ בתחזוקת קרונות ה IC3 ברכבת.
התוצאות מדהימות. ואת האמת -- אני אישית ציפיתי בדיוק להפך. איך עם העובדות קשה להתווכח : 3/4 צי מושבת תוך כמה חודשים -- לזה אני חושב אף אחד לא ציפה...
מושבתים 1

 

פאגוט

New member
מושבתים 2

מיקור חוץ ברכבת
לפני כחודש ״חגגנו״ שנה למיקור החוץ בתחזוקת קרונות ה IC3 ברכבת.
התוצאות מדהימות. ואת האמת -- אני אישית ציפיתי בדיוק להפך. איך עם העובדות קשה להתווכח : 3/4 צי מושבת תוך כמה חודשים -- לזה אני חושב אף אחד לא ציפה...
מושבתים 2

 

פאגוט

New member
מושבתים 3

מיקור חוץ ברכבת
לפני כחודש ״חגגנו״ שנה למיקור החוץ בתחזוקת קרונות ה IC3 ברכבת.
התוצאות מדהימות. ואת האמת -- אני אישית ציפיתי בדיוק להפך. איך עם העובדות קשה להתווכח : 3/4 צי מושבת תוך כמה חודשים -- לזה אני חושב אף אחד לא ציפה...
מושבתים 3

 

אורי404

New member
שאלתי לפני כחודש וחצי על הקרונועים בראש העין

שאלתי לפני כחודש וחצי על הקרונועים בראש העין
ראיתי את הקרונועים (אולי לא את המערך הספציפי הזה. אבל כן מאותו סוג - IC3) ברציף השלישי של ראש העין.
כעת אני מבין ממך, שאלה קרונועים מושבתים ולא עומדים להפסקה בין נסיעות.
 

פאגוט

New member
אכן מושבתים. 5 בראש העין,4 בדימונה

שאלתי לפני כחודש וחצי על הקרונועים בראש העין
ראיתי את הקרונועים (אולי לא את המערך הספציפי הזה. אבל כן מאותו סוג - IC3) ברציף השלישי של ראש העין.
כעת אני מבין ממך, שאלה קרונועים מושבתים ולא עומדים להפסקה בין נסיעות.
אכן מושבתים. 5 בראש העין,4 בדימונה
2 בלוד,השאר בחיפה ובקישון
 

פאגוט

New member
עוד מושבתים

מיקור חוץ ברכבת
לפני כחודש ״חגגנו״ שנה למיקור החוץ בתחזוקת קרונות ה IC3 ברכבת.
התוצאות מדהימות. ואת האמת -- אני אישית ציפיתי בדיוק להפך. איך עם העובדות קשה להתווכח : 3/4 צי מושבת תוך כמה חודשים -- לזה אני חושב אף אחד לא ציפה...
עוד מושבתים

 

פאגוט

New member
ועוד

מיקור חוץ ברכבת
לפני כחודש ״חגגנו״ שנה למיקור החוץ בתחזוקת קרונות ה IC3 ברכבת.
התוצאות מדהימות. ואת האמת -- אני אישית ציפיתי בדיוק להפך. איך עם העובדות קשה להתווכח : 3/4 צי מושבת תוך כמה חודשים -- לזה אני חושב אף אחד לא ציפה...
ועוד

 

פאגוט

New member
ועוד...

מיקור חוץ ברכבת
לפני כחודש ״חגגנו״ שנה למיקור החוץ בתחזוקת קרונות ה IC3 ברכבת.
התוצאות מדהימות. ואת האמת -- אני אישית ציפיתי בדיוק להפך. איך עם העובדות קשה להתווכח : 3/4 צי מושבת תוך כמה חודשים -- לזה אני חושב אף אחד לא ציפה...
ועוד...

 

mishmish

New member
מישהו בהנהלת הרכבת רוצה להיפטר מהקרונועים האלה כמה שיותר מהר

מישהו בהנהלת הרכבת רוצה להיפטר מהקרונועים האלה כמה שיותר מהר
אין בהם כריזה אוטומטית, אין בהם שילוט פנימי וחיצוני, מעט דלתות יחסית לכל מערך (בהשוואה לשאר הציוד הנייד),ולכן
יש 2 אפשרויות - הראשונה שנותונים להם להמשיך להיות מושבתים ומשאירים חלק מינמאלי מתוכם פעילים - נניח 6-9 מערכים רק בשביל
הקו לירושלים ואת כל השאר יעבירו לתל אביב דרום ואני בטוח שתוך זמן קצר יהיו מכוסים בגרפיטי (כי אף אחד לא באמת שומר על הציוד שם) וימכרו
לגרוטאות בסוף - האפשרות השניה והאופטימית יותר שמישהו בהנהלה של הרכבת יתעורר ידאג לתחזוקה נורמלית של הציוד כולל שיפוץ שלו עם צריך
והחלפת ריפוד בכסאות, צביעה מחדש (בצבעים החדשים של הקטרים - שבעבר העלתי לכאן סקיצות של צביעת קרונועים) ואולי ניסיון כן להשתמש
במערכות הקיימות של הקרונועים של הצגת יעד הנסיעה בתוך הרכבת עצמה - סיכוי קלוש שזה יקרה.
המזל של הקרונועים הללו זה שקיים הקו הישן לירושלים ושלרכבת ישראל אין ציוד אחר להפעיל עליו ולא יהיה בשנים הקרובות ולכן היא חייבת לשמור על מספר
מינימאלי של מערכים פעילים - ההימור שלי ברגע שייפתח הקו החדש לירושלים הקרונועים הללו הופכים להיות פחיות חוץ ממערך אחד שיגיע למוזיאון הרכבת - אולי כדאי להתחיל לחשוב איזה מערך רוצים לשמור למוזיאון - אני הייתי משאיר את המערך הראשון שהגיע לארץ ב 1992.
בהחלט מבאס לראות את הקרונועים ככה - זה נראה שבתמונה מראש העין כבר הספיקו לצייר גרפיטי על המערך הכי רחוק...
 

davidfainshtein

Member
מנהל


מישהו בהנהלת הרכבת רוצה להיפטר מהקרונועים האלה כמה שיותר מהר
אין בהם כריזה אוטומטית, אין בהם שילוט פנימי וחיצוני, מעט דלתות יחסית לכל מערך (בהשוואה לשאר הציוד הנייד),ולכן
יש 2 אפשרויות - הראשונה שנותונים להם להמשיך להיות מושבתים ומשאירים חלק מינמאלי מתוכם פעילים - נניח 6-9 מערכים רק בשביל
הקו לירושלים ואת כל השאר יעבירו לתל אביב דרום ואני בטוח שתוך זמן קצר יהיו מכוסים בגרפיטי (כי אף אחד לא באמת שומר על הציוד שם) וימכרו
לגרוטאות בסוף - האפשרות השניה והאופטימית יותר שמישהו בהנהלה של הרכבת יתעורר ידאג לתחזוקה נורמלית של הציוד כולל שיפוץ שלו עם צריך
והחלפת ריפוד בכסאות, צביעה מחדש (בצבעים החדשים של הקטרים - שבעבר העלתי לכאן סקיצות של צביעת קרונועים) ואולי ניסיון כן להשתמש
במערכות הקיימות של הקרונועים של הצגת יעד הנסיעה בתוך הרכבת עצמה - סיכוי קלוש שזה יקרה.
המזל של הקרונועים הללו זה שקיים הקו הישן לירושלים ושלרכבת ישראל אין ציוד אחר להפעיל עליו ולא יהיה בשנים הקרובות ולכן היא חייבת לשמור על מספר
מינימאלי של מערכים פעילים - ההימור שלי ברגע שייפתח הקו החדש לירושלים הקרונועים הללו הופכים להיות פחיות חוץ ממערך אחד שיגיע למוזיאון הרכבת - אולי כדאי להתחיל לחשוב איזה מערך רוצים לשמור למוזיאון - אני הייתי משאיר את המערך הראשון שהגיע לארץ ב 1992.
בהחלט מבאס לראות את הקרונועים ככה - זה נראה שבתמונה מראש העין כבר הספיקו לצייר גרפיטי על המערך הכי רחוק...
 

ניוטראל

Active member
חבל מאוד!

מישהו בהנהלת הרכבת רוצה להיפטר מהקרונועים האלה כמה שיותר מהר
אין בהם כריזה אוטומטית, אין בהם שילוט פנימי וחיצוני, מעט דלתות יחסית לכל מערך (בהשוואה לשאר הציוד הנייד),ולכן
יש 2 אפשרויות - הראשונה שנותונים להם להמשיך להיות מושבתים ומשאירים חלק מינמאלי מתוכם פעילים - נניח 6-9 מערכים רק בשביל
הקו לירושלים ואת כל השאר יעבירו לתל אביב דרום ואני בטוח שתוך זמן קצר יהיו מכוסים בגרפיטי (כי אף אחד לא באמת שומר על הציוד שם) וימכרו
לגרוטאות בסוף - האפשרות השניה והאופטימית יותר שמישהו בהנהלה של הרכבת יתעורר ידאג לתחזוקה נורמלית של הציוד כולל שיפוץ שלו עם צריך
והחלפת ריפוד בכסאות, צביעה מחדש (בצבעים החדשים של הקטרים - שבעבר העלתי לכאן סקיצות של צביעת קרונועים) ואולי ניסיון כן להשתמש
במערכות הקיימות של הקרונועים של הצגת יעד הנסיעה בתוך הרכבת עצמה - סיכוי קלוש שזה יקרה.
המזל של הקרונועים הללו זה שקיים הקו הישן לירושלים ושלרכבת ישראל אין ציוד אחר להפעיל עליו ולא יהיה בשנים הקרובות ולכן היא חייבת לשמור על מספר
מינימאלי של מערכים פעילים - ההימור שלי ברגע שייפתח הקו החדש לירושלים הקרונועים הללו הופכים להיות פחיות חוץ ממערך אחד שיגיע למוזיאון הרכבת - אולי כדאי להתחיל לחשוב איזה מערך רוצים לשמור למוזיאון - אני הייתי משאיר את המערך הראשון שהגיע לארץ ב 1992.
בהחלט מבאס לראות את הקרונועים ככה - זה נראה שבתמונה מראש העין כבר הספיקו לצייר גרפיטי על המערך הכי רחוק...
חבל מאוד!
הקרונועים הללו מהירים ושקטים וקלילים
אך הם לא נגישים לנכים וגם חנוקים...
 

פאגוט

New member
זה היה נכון לפני שנה. עכשיו המצב התהפך

מישהו בהנהלת הרכבת רוצה להיפטר מהקרונועים האלה כמה שיותר מהר
אין בהם כריזה אוטומטית, אין בהם שילוט פנימי וחיצוני, מעט דלתות יחסית לכל מערך (בהשוואה לשאר הציוד הנייד),ולכן
יש 2 אפשרויות - הראשונה שנותונים להם להמשיך להיות מושבתים ומשאירים חלק מינמאלי מתוכם פעילים - נניח 6-9 מערכים רק בשביל
הקו לירושלים ואת כל השאר יעבירו לתל אביב דרום ואני בטוח שתוך זמן קצר יהיו מכוסים בגרפיטי (כי אף אחד לא באמת שומר על הציוד שם) וימכרו
לגרוטאות בסוף - האפשרות השניה והאופטימית יותר שמישהו בהנהלה של הרכבת יתעורר ידאג לתחזוקה נורמלית של הציוד כולל שיפוץ שלו עם צריך
והחלפת ריפוד בכסאות, צביעה מחדש (בצבעים החדשים של הקטרים - שבעבר העלתי לכאן סקיצות של צביעת קרונועים) ואולי ניסיון כן להשתמש
במערכות הקיימות של הקרונועים של הצגת יעד הנסיעה בתוך הרכבת עצמה - סיכוי קלוש שזה יקרה.
המזל של הקרונועים הללו זה שקיים הקו הישן לירושלים ושלרכבת ישראל אין ציוד אחר להפעיל עליו ולא יהיה בשנים הקרובות ולכן היא חייבת לשמור על מספר
מינימאלי של מערכים פעילים - ההימור שלי ברגע שייפתח הקו החדש לירושלים הקרונועים הללו הופכים להיות פחיות חוץ ממערך אחד שיגיע למוזיאון הרכבת - אולי כדאי להתחיל לחשוב איזה מערך רוצים לשמור למוזיאון - אני הייתי משאיר את המערך הראשון שהגיע לארץ ב 1992.
בהחלט מבאס לראות את הקרונועים ככה - זה נראה שבתמונה מראש העין כבר הספיקו לצייר גרפיטי על המערך הכי רחוק...
זה היה נכון לפני שנה. עכשיו המצב התהפך
ריחרחתי קצת ועכשיו אפשר להגיד בוודאות. נכון לעכשיו ההנהלה לא רק שלא רוצה להפטר מהם,אלא להפך... הרכבת זקוקה למערכים נוספים נואשות. ולא רק לקו ירושלים. חסרים דאבלים להערכת קו הוד השרון לבאר שבע. כמו כן הגדלת מספר קרונות בד״ד ל8 גם דורשת קרונות נוספים ואיפה הקרונות? מחליפים IC3 (בפרבריות בצפון למשל)
חדשות טובות 1: המערכים הולכים לחזור לשירות בהדרגה
חדשות רעות 1 : מצב הטכני ו/או בטיחותי של החוזרים אינו מזהיר. הנהלה, אלסטום ועוד גורמים התאחדו באינטרס משותף להחזיר את הסטים לשירות למרות הליקויים.
חדשות רעות 2 : זה יעלה לנו הון כמובן.
חדשות רעות 3 : עמידה ארוכה בחום בקיץ ורטיבות הביאה חלק נכבד מהסטים למצב של זוועה מבחינת פנים המערך. ריפודים התנפחו וכו׳ . אמנם לא ראיתי בעצמי איך אלה שהיו שם ואין סיבה לא להאמין להם סיפרו אפילו על מקרים של צורך החלפת רצפה. וכמובן כאן שוב ראה סעיף 2 של החדשות הרעות.
&nbsp
כך שבקרוב נראה/נשמה/ נקרא האם יש שינוי.
ולסיום נגיד שלום יפה לסט מס׳13 אשר עוד לא נגרט רשמי איך כבר מפורק לחלקי חילוף. היה שלום,חבר
 

benshap2

New member
יש לי הרגשה שזה לא קשור בטיב התחזוקה

מיקור חוץ ברכבת
לפני כחודש ״חגגנו״ שנה למיקור החוץ בתחזוקת קרונות ה IC3 ברכבת.
התוצאות מדהימות. ואת האמת -- אני אישית ציפיתי בדיוק להפך. איך עם העובדות קשה להתווכח : 3/4 צי מושבת תוך כמה חודשים -- לזה אני חושב אף אחד לא ציפה...
יש לי הרגשה שזה לא קשור בטיב התחזוקה
אלא בגודל האינטרס של מי שאינו מתחזק את הקרונות האלו לעשות מעשה...
 

בישגד

New member
מה פתאום, ומה גם שהקביעה אובייקטיבית לחלוטין ונטולת פניות

יש לי הרגשה שזה לא קשור בטיב התחזוקה
אלא בגודל האינטרס של מי שאינו מתחזק את הקרונות האלו לעשות מעשה...
מה פתאום, ומה גם שהקביעה אובייקטיבית לחלוטין ונטולת פניות
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אין, אין מילים פשוט!


מיקור חוץ ברכבת
לפני כחודש ״חגגנו״ שנה למיקור החוץ בתחזוקת קרונות ה IC3 ברכבת.
התוצאות מדהימות. ואת האמת -- אני אישית ציפיתי בדיוק להפך. איך עם העובדות קשה להתווכח : 3/4 צי מושבת תוך כמה חודשים -- לזה אני חושב אף אחד לא ציפה...
אין, אין מילים פשוט!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה