כתיבת קורות חיים

קורות חיים הם המסמך החשוב ביותר והשלב הראשון במציאת עבודה ולכל משרה אליה אתם מגישים מועמדות, המון מועמדים מוכשרים מתמודדים יחד איתכם.
קורות החיים שלכם הם הרושם הראשוני שלכם בפניי המגייסים- לכן חשוב שתשקיעו בכתיבתם, וכך תוכלו לעלות את הסיכויים שלכם לעבור את שלב הסינון, להגיע לראיון ולקבל את המשרה המבוקשת.

אנחנו באקספוינט עוזרים לכם, ומביאים לכם את הטיפים המנצחים לכתיבת קורות חיים מרשימים:
1. התאימו את קורות החיים שלכם לדרישות התפקיד אליו אתם מגישים מועמדות- ציינו את המיומנויות שלכם בתפקידים שביצעתם בעבר שתואמות את דרישות התפקיד והקפידו לכלול בקורות החיים שלכם רק מידע רלוונטי ופרטים הנוגעים למשרה המבוקשת- זכרו כי המגייסים עוברים על מאות מסמכי קורות חיים ביום במהירות, לכן כדאי לכם לכתוב מסמך שימשוך במיוחד את תשומת ליבם.
2. רוב חברות ההייטק(במיוחד חברות בינלאומיות) מנוהלות לרוב באנגלית. בנוסף ,ישנן חברות ישראליות שיעריכו יותר קורות חיים באנגלית ולא יטרחו לעבור על קורות חיים בעברית. לכן, מומלץ לנסח קורות חיים באנגלית למשרות מסוימות- אנו באתר אקספוינט נשמח לעזור לכם בכתיבת קורות החיים שלכם באנגלית בצורה גבוהה ומקצועית.
3. חלק מהחברות, סורקות את קורות החיים על ידי רובוטים שמחפשים מילות מפתח הקשורות למשרה. את המילים אפשר להסיק דרך תיאור המשרה, מאתר החברה המגייסת וממשרות דומות. כמובן שיש לשים לב להקפיד לא להגזים בשימוש במילים אלו ולשלב אותם באופן הגיוני בקורות החיים שלכם.
4. הקפידו על כתיבה ברמה גבוהה, ללא שגיאות כתיב, בדקו ששום פרט לא מתפספס לכם- קורות החיים שלכם הם הרושם הראשוני וההזדמנות שלכם להרשים את המגייסים שאתם אנשים מקצועיים ורציניים.

אצלנו באתר אקספוינט תוכלו לקבל שירות המסייע בכתיבת קורות חיים איכותיים למציאת המשרה האידיאלית בשבילכם.
לפרטים נוספים, צרו קשר>>>
 
למעלה