לאומנות, אלימות ותוקפנות בפורום

מצב
הנושא נעול.
אתה יכול לשאול אותם

זה מה יש את זה. גם להם מותר
לגלוש לפורום כפי שאתה עושה בדיוק עכשיו.
אתה יכול לשאול אותם
מה יהיה עם מי העיבוי,וגובה המפלטים???? המים האלו בעמידה על מעבר חצייה מסכנים נפשות שלא לדבר על עשן המפלטים
 
אביתר !!!!!!!!!

אני יכול לשאול. אני לא מתיימר להשפי
להשפיע. שלום.
אביתר !!!!!!!!!
שאלת את הממונים בקשר לשאלתי ? אני מזכיר לך: מדוע המפלטים לא עולים לכיוון הגג? בישראל,כתקן.? ואיך ניתן לפתור את בעית מי העיבוי,הנשפכים במעברי החצייה?
 
../images/Emo6.gif "מסופצ'יק" נחמד אהבתי

מסופצ'יק...
ציטוט שלך,ממש שלך,יש הוכחה,מדבריך שלך לפני דקה כאן למעלה שים לב מה אתה כותב,ואני מסכים איתך במלוא מאת האחוזים,שדרישתך מוצדקת וכל הכבוד לך !!!!!!!!!!!!!!!!!
אבל שים לב לציטוט..... "אין כאן מקום להעלבות, הטחת האשמות הדדיות, סימון קבוצה באוכלוסיה כמסוכנת או טרוריסטית, יש כאן מקום אך ורק לדיונית בנושאי תח"צ ומעט מסביב. כל דיון פוליטי, או שיחרוג " לעניות דעתי "סימנת" כאן קבוצה באוכלוסיה !!!!! זוהי בפרוש "העלבה"...... זוהי גם הטחה לשמה..... אבל אתה מוסיף וכותב בצדק רב---ציטוט"יש כאן מקום אך ורק לדיונת בנושאי תחבורה ציבורית,וכעת שים לב!!! ו"מעט מסביב"...!!! אז מה ???מסוף כרמל. אני מסיק שרק לך מותר. טוב,נישמע להוראותיך,לא נעיז לגעת ב "קצת מסביב" ונשאיר לך את השיקול,למי מותר מסביב,ולמי מותר "בפנים" יאללללה מקובל עלי!!! רק צריך לא לשאול רק אותי, אלא גם את המשתתפים,אם מקובל גם עליהם,שרק אתה תחליט,מזה מסביב, ומזה ישר לפניה של מפלגה פוליטית,זו או אחרת...!!! אשמח לשמוע אם אתה מסכים,שגם אנו הגולשים הקטנים,נחליט מה אסור ומה מותר.
"מסופצ'יק" נחמד אהבתי
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה