לאופטימי שחשב שמגדלי ליברטי יחלו להבנות בקרוב

tomer1976

New member
לאופטימי שחשב שמגדלי ליברטי יחלו להבנות בקרוב

תראה מה מצאתי: דוח על ליברטי פרופרטיז אל תנסה להבין את הכתבה אבל תקרא את תגובה מספר 9: 9. משהו נוסף לגבי השעבוד גלעד (5/03/2011 21:42:20) משיחה עם החברה עלה שקבלת האישורים לפרוייקט בב"ש צפויה לקחת כ 3 שנים. להזכירכם המח"מ של האג"ח הוא 3.9 שנים הבנק משחרר כסף לחשבון העודפים כש 80% מהדירות מכורות (כלל אצבע)נניח שייקח להם שנתיים למכור 80% דירות על הנייר, המסקנה היא שעד שישתחרר כסף לחשבון העודפים (שהוא משועבד)האג"ח ייפדה יש המגדירים את השעבוד הזה כשעבוד ריק נקודה למחשבה
 

fireman

New member
אבל זה לא אומר שום דבר

לגיטימי שחברות גדולות מגייסות כספים לצורך ביצוע פרוייקטים כאלו ואחרים מהציבור ע"י הנפקת מניות או ע"י מכירת אגרות חוב. זה הליך מקובל והגיוני, לפני כשבועיים שותפויות הקידוחים רציו וישראמקו הנפיקו מניות לצורך גיוס הון מהציבור לצורך מימון הקידוחים. מה שהמגיב שציטטת מדבר עליו הוא עניין הדכאיות בהשקעה באג"ח הזה, שזה כבר עניין שנוי במחלוקת ונוגע למשקיעים. בשורה התחתונה, יש בנק שמלווה את הפרוייקט מתוך תנאי שיעבוד כאלו ואחרים (וזה לא שונה מאף פרוייקט בניה כזה או אחר כי מעטים עד אפסיים המקרים בהם קבלנים ממנפים הון עצמי לבניית פרוייקט אלא מעדיפים "להתעלק" על בנק) השעבוד יכול להיות של הקרקע, של הבניין כולו ויכול להיות של אג"ח....איפה הבעיה? במהלך השבוע שעבר שמעתי שקיבלו היתר בניה למגדל הראשון, מתי יתחילו לבנות זה תלוי בהם ובתיאום מול הקבלן המבצע, ברגע שיש היתר (ויש היתר) אין שום מניעה טכנית להתחיל לבנות בפועל.
 

poland1

New member
עשה טובה ותפסיק לבלבל את המוח ולחפש כותרות

מנכ"ל חברת 'מליבו', אמיר נחום אמר השבוע כי הוא שמח לקחת חלק בפרויקט שמובילה חברת 'ליברטי' והוסיף כי בניית מגדל המגורים הראשון תחל כבר בשבועות הקרובים. נחום סיפר גם כי לפני כ-13 שנים בנתה החברה גם את תחנת הרכבת 'באר שבע מרכז' הנמצאת בסמוך למיקום העתידי של 'מגדלי ליברטי'. http://www.dira4u.com/projects/482-liberti-malibu.html יפה שהמקור שלך הוא סתם טוקבק.
 

tomer1976

New member
הלו תירגע יניב

לא אמרתי שהם לא יתחילו לבנות. אמרתי שאי אפשר לבוא בהצהרות בטוחות כמו שאתה אוהב לעשות כי לפעמים יכולים לקרות דברים שמעכבים פרוייקטים. וכמו שאתה זוכר, היו לך הצהרות כאן לפני 8 שנים שעד היום לא קויימו. אז יניב, די לרתוח ודי להכניס דברים לא קשורים לפוסטים שלך (מה הקשר תחנת הרכבת?)
 

poland1

New member
לפני 8 שנים ממש לא הייתי בפורום, אבל ממש לא

ההצהרות לא היו שלי, ההצהרות היו ממקורות שונים וכתבות ברחבי הרשת. זה שאני יותר אופטימי לא אומר שאני סתם ממציא הצהרות. דברים לא קשורים? הבאתי כתבה מאתר.. בסך הכל ציטטתי! חברת מליבו הקימה גם את תחנת רכבת מרכז שסמוכה לפרוייקט לפני 13 שנים, ולכן הם ציינו את זה בכתבה.
 

fireman

New member
יניב או אור או משה או חיים או איך שלא קוראים

לך...... מה קשור הציטוט שהבאת כאן? הוא דיבר על אג"ח ועל הנפקות.....לא כתב חצי מילה על התחלת הבניה.....אז מה אתה קשור עכשיו?
 

poland1

New member
אני מצטט אותו:

"לאופטימי שחשב שמגדלי ליברטי יחלו להבנות בקרוב".. וזו רק הכותרת. לאחר מכן הוא כאילו הביא ביסוס לטענה שלו כפי שהוא קרא בטוקבק אחד: "משיחה עם החברה עלה שקבלת האישורים לפרוייקט בב"ש צפויה לקחת כ 3 שנים" אם אלו הכותרות שהוא מפיץ בגלל טוקבק, אז זו בעיה. כי מגדלי ליברטי כן מתחילים להיבנות בקרוב (תוך מספר שבועות!) לא עוד שנה, לא עוד שנתיים ובטח שלא עוד שלוש
 

מוצארט

New member
עזוב אותך וויכוחים

ראיתי השבוע בעיר העתיקה טרנזיט עם סטיקר של פורום תחבורה ציבורית בתפוז. התמלאתי גאווה עליך
 
למעלה