לאח הגדול והפקה - איך העזתם בזמן ברכת המזון

לאח הגדול והפקה - איך העזתם בזמן ברכת המזון

להשמיע שיר? קיבינימט איך העזתם ברגע כזה שעינב מברכת ברכת המזון לשים שיר? אתם הבטחתם לכבד את אשר, מה עינב שונה? אני בשוק אני בהלם. אני מרחמת על עינב וגאה בה כל הכבוד לה. אלוקים יתן לה את הזכיה תזכרו את זה. גועל נפש. האח הגדול צריך לראות שהוא לא פוגע בשאר האחים והוא לא מראה את זה. בושה עינב את תקחי את המיליון תזכרי. ועוד ההיא אומרת שישים שיר בערבית, לכי חפשי - יש קומונה שהולכת להעיף אותך ממאמי אל תדאגי
 
מה זה משנה???

היא גם ככה שומרת שבת,מה זה משנה מתי ישימו את השיר הזה?? היא ידעה שהיא נכנסת לבית שרוב רובו הוא חילוניים ובטוח שידעה ששמים שירים ,מה ההתחסדות הזאת פתאום?? אלוקים ייתן לה את הזכיה??? לא בטוח שהוא יכול אבל אנחנו משפיעים איכשהו (יותר נכון ההפקה) מה רע בשיר בערבית?? מה ההבדל אם זה בצרפתית או בלועזית???
 
שישימו אבל למה כשהיא באמצע הברכה????

היו יכולים לחכות 2 דק ואז לשים. ושיר בערבית בערב שבת?? תסלחי לי אם את תומכת בדבר כזה אין לי מה לומר לך. בהצלחה.
 
מה ההבדל אם זה בערבית

רוסית עברית או צרפתית כמו שהתנגן??? ושוב...מה זה משנה מתי השיר?? אם זה בזמן הברכה או 2 דק' אחרי?
 

איתי בל

New member
אוי תעשי לי טובה

לא יודע מה היה ואיך שמו את השיר אבל חצי מהעברית שאנחנו מדברים היא בערבית המוזיקה הכי מובילה בארץ היא מוזיקה זמרחית ערבית אנחנו אוכלים חומוס פלאפל ומתים על המנהגים הערבים אז להגיד שאסור לשים שיר בערבית ביום שישי בערב זה טימטום
 

Fairywitch

New member
הבית לא רק של עינב-

ורצו לשמח קצת את כולם. מה גם שבכלל אבא שלה בעצמו העיד שבבית היא לא מתנהגת ככה. הרי היא יוצאת למועדון בימי שישי, היא דיברה על זה פעם עם קרן. חוץ מזה אף אחד לא מפריע לה לשמור שבת. היא מתפללת, הם רוקדים- חיה ותן לחיות. לגבי השיר בערבית- למה לא? היה בצרפתית, למה שלא ישימו גם בשפת האם שלה? מה, זאת שפה טמאה או משהו? שקץ ותועבה? זאת פשוט שפה. ולא לשכוח שגם יוסי מבין ערבית ואולי היה נהנה מזה.
 
הם בדיוק שרו את זה ביחד במטבח..

אם היו מחכים יכול להיות שהיו כבר מתפזרים ולא היה טעם..
 
הפקה של ערבים

גועל נפש בערב שישי במאצע ברכה שיר בערבית איזה הפקה מסריחה כמו ג'נין בושה למדינת ישראל
 
בושה למדינת ישראל אנשים כמוך!!

שיר בערבית??? אז?? ואם זה בצרפתית כמו שהיה מה ההבדל?? איכס..איזו גזענות יש פה
 

לב kדום

New member
../images/Emo45.gifיכלו לחכות שייצאו לחצר.

ולגבי לכבד את אשר, גם כשהיה מתפלל בבוקר היו שמים את שיר ההתעוררות.
 

Fairywitch

New member
ועכשיו שיר בערבית../images/Emo2.gif מה קרה להפקה היום?

בעל הבית השתגע!!!
ענק. סוף סוף יום שישי שמח אחד בבית.
 
את חצופה מאוד!!

רואה טלוויזיה בשבת, משתמשת במחשב בשבת, ואין לך בושה להכתיב לערוץ 2 איך להתנהל בשבת? למה מי את? למה מי זה אשר? מישהו חייב לכם משהו? אם יש אלוהים, אחד מה"פרידמנים" יזכה במליון. אחחחחחחחחח איזה תענוג היה לשמוע את השיר בערבית לבקשת רנין. בטח התפוצצת מזעם על ששמו שיר שלא בשפת העם הנבחר והקדוש.
 

קרמפה

New member
אחרי ששידרו את שי מקבל

הודעה על מות דודתו בפריים טיים, שום דבר כבר לא יפתיע. זה היה קו אדום מחליא יותר מהפוליגרף אפילו. כואב לראות איך קשת, שדוקא יש לה הרבה להציע, מורידה את עצמה לביבים הנמוכים ביותר.
 
איך עינב מעיזה לברך בזמן שמושמע שיר ?!

מי קבע שברכה יותר חשובה משיר? אם זה היה חשוב לדיירי הבית, הם לא היו שרים אלא משתתפים בברכה. אבל הם לא עשו זאת וזה רק מראה מה בעיניהם מה חשיבות הברכה. אשר איננו - הכפייה הדתית נעלמה . את כנראה חושבת שהיא צריכה להמשך, דיירי הבית לא חושבים כמוך. איש איש באמונתו יחיה.
 
למעלה