לאן הולכים דיג'ימונים שמתים?

Snake Bandage

New member
זה נורא תלוי

באדוונצ'ר דיג'ימונים שבאופן כללי הם טובים (או לפחות לא אוכלים ילדים לארוחת בוקר) זוכים להיוולד מחדש, והמידע שממנו הם מורכבים ממוחזר לדיג'יביצה בכפר הראשוני. לעומת זאת, המידע של דיג'ימונים רעים הולך למה שנקרא "האיזור האפל", שזה מין מיני-עולם שקשור לעולם הדיגיטלי ויש בו תוהו ובוהו של מידע, מה שנקרא corrupted data. ואז יש את הדיג'ימונים שנהרגו בעולם האמיתי, והם בלימבו כזה. בטיימרס דיג'ימון מת פשוט מת. לפעמים דיג'ימונים אחרים שואבים את המידע של הדיג'ימון המת כדי להתחזק. כשזה לא קורה, אני משערת שהמידע פשוט מתמחזר באוויר. בפרונטיר כולם מתמחזרים כדיג'יביצים. כולם. כולל כאלה שהיו זבלים בחייהם הקודמים. רוב הזמן הם פחות זבלים בחיים החדשים שלהם, אז זה בסדר. המתים היחידים שלא חזרו כדיג'יביצים הם עשרת הלוחמים האגדיים, אבל הם בערך חיים כי הם סתם פיצלו את עצמם לשניים והפכו לנשמות שהילדים משתמשים בהם להפוך לדיג'ימונים. אין לי מושג לגבי סייברס. רוב הדיג'ימונים כן חוזרים להיות דיג'יביצים, אבל בחיי שלא התעמקתי בפרטים הקטנים.
 

0Pandemonium0

New member
סתם שאלתי.../images/Emo3.gif

ספרי עוד על האיזור האפל. מה עוד את יודעת?
 

Snake Bandage

New member
הלו, מה זה, לא שואלים סתם!

טוב, האיזור האפל הוא גם המקור של המון דיג'ימונים אפלים, בגלל שהאיזור מורכב מחשכה טהורה והמון אנרגיות שליליות, בנוסף למידע המחוק של הדיג'ימונים הרעים. למרות התוהו ובוהו, יש שם מספיק יציבות פה ושם כדי לאכלס שתי טירות - אחת של דמון, ואחת של דיג'ימון בשם גראן דראקמון.
 

Digi Lista

New member
בכול מקרה יצא מעניין../images/Emo13.gif

אז תמשיכו לשאול שאלות "סתם" ושי תיקח ברצינות ונפתֵח דיונים
 

0Pandemonium0

New member
הלו הלו, רגע רגע

מה זה הטירות האלה? מי הדיג'ימונים האלה? מה הולך שם? איך זה קשור לסדרה? ואיך זה קשור למקום הזה של קן בעונה השנייה, עם הסקובאמונים ודאגומון?
 

StellarWind

New member
זה האוקיינוס האפל, זה משהו אחר.

ואף אחד לא אמר שיש קשר ישיר לאנימה. האיזור האפל מתחבר באופן ישיר יותר למשחק הקלפים ולכל מה שקורה -מסביב- לאנימה, פחות קשור אליה ישירות. יש הרבה מאוד Flavor Text שנראה כאילו הוא לא קשור לשום דבר - ועובר אדפטציות משלו עבור כל סדרה - כל העניין עם ה Royal Knights למשל, שזכו להופעות בפרונטיר (בערך...), סייברס וב X-Evolution , שלכל אחת מהן יש קאנון משלה... מיאו.
 
למעלה