לאן נעלמת שמחת חיים?

תגובה.

אוי זה כל כך נכון אני רוצה לספר לך אני נערה בת 17 שפעם הייתה לי שימחת חיים והיום אני בדיכאון נפשי כתוצאה מיזה לפעמים אני מרגישה דפיקות לב מועצות אני לוקחת כדורים כמובן אבל זה כבר נימאס אני כל הזמן עצובה בקיצור מרגישה כמו מתה מבפנים מכיר\ה את התחושה הזאת?
 

shushi1546

New member
לאן נעלמת שמחת חיים?

אני מסתכלת על בני בן 7 והילד פשוט מאושר. כל דבר הכי קטן מחשמח אותו וגורם לו אושר. הילדים הגדולים שלי בני 17 ו-19 כבר לא כל כך מאושרים, אבל עדיין אופטימיים. לעומת זה החברים שלי והאנשים מסביב כבר לא מאושרים לחלוטין ובקושי מחייכים. כמה מהם בדכאון ובקושי מגיבים לסביבה. אני שואלת אותכם - מה קורה לנו? לאן נעלמת שמחת החיים שלנו?
 

yen3482

New member
שמחת חיים

לאן נעלמה שמחת חיים של רובינו במדינת ישראל? אני יכול להגיד לך שאני חי בישראל יותר מ 17 שנה השמחה שלי הייתה יותר מכל דבר הכי חשוב שהיה לי. והתובה לשאלתך היא שאנחנו חיים במדינה כל כך לחוץ ,המשכנתא, העבודה ,הלחץ הנפשי שמופעל על האנשים הוא זה שגורם לאבד את שמחת החיים שלהם.
 
אני כל כך מזדהה עם הדברים האלה!

עד גיל 12 הייתי ילד מאושר ושמח. דברים התחילו לקרות. עשרות מכות קטנות, וגדולות יותר. ופתאום הנפש כבר מצולקת. אני רק בן 28 היום אבל מרגיש כמו בן 90. לא מוצא נחמה בשום דבר (אני גם די נכשלתי בכל תחום בחיים כמעט,אגב..) אם הייתי יכול הייתי משלם הרבה כסף למי שיגרום לי ללכת לישון ולא להתעורר יותר בבוקר לעולם
 
למעלה