לאנשי ישראל ביתנו, שאלה חשובה!

chobit

New member
לאנשי ישראל ביתנו, שאלה חשובה!

שלום לכם. מזל טוב על הפורום החדש שלכם :) אני הולך להצביע לליכוד בבחירות הקרובות כי אני רוצה את נתניהו בתור ראש ממשלה ואני רוצה ממשלה שמפלגת השלטון בה תהיה גדולה מספיק כדי לא להיות תלוייה ביותר מדי מפלגות אחרות. אני מאוד מעריך את אביגדור ליברמן, אני חושב שהוא פרלמנטר טוב וגם המצע של המפלגה מאוד מרשים. עם זאת..האם אני, ושאר האנשים שמצביעים מחל בבחירות הקרובות, יכולים לסמוך שליברמן וחברי מפלגתו יצביעו ללא שום היסוס ימליצו על נתניהו להרכבת הקואליציה? ליברןמ ישב פעם אחת עם אולמרט וממשלת השמאל הכושלת שלו וגרם עקב כך לבגידה חמורה בבוחרים שלו. אף אחד לא בטוח שהוא לא יעשה את זה שוב עם לבני. האם אנחנו יכולים לסמוך עליכם????
 

chobit

New member
אתה עונה או שואל?

כל הסקרים מראים תבוסה לקדימה. אם לעם הזה יש הגיון בריא במוח, אז באמת קדימה לא תהיה מפלגת השלטון. מה גם, בלתי אפשרי להיות מפלגת שלטון עם 23 מנדטים. זה מתכון לבחירות תוך שנה מקסימום. והשאלה שנשאלת היא האם אתם תמליצו על נתניהו להרכבת הממשלה או על לבני. זה כל מה שרציתי לדעת.
 

מיקיטל

New member
אין הגיון בריא במוח עובדה שרוצים את נתניהו !

מעניין אף אחד לא מזכיר את הבזיון הגדול של נתניהו בנסיון החיסול של חאלד משעל ואת המחיר הכבד שאנו משלמים היום כתוצא ישירה מהביזיון הזה. ולא שכחנו שאת רמת הגולן כולה הוא כבר הסכים לתת לסורים. נתניהו הולך להיות ראש ממשלה לא בגלל כישוריו המדהימים או אישיותו הניפלא הוא מאין ברירת מחדל ואם תשאל אותי אז ממש אני חרד למדינה כשהוא יושב על ההגה ואני אומר את זה בכנות גמורה. בגדול נתניהו הוא איש של הרבה פוזה אבל קבלות אין לו .
 

israel3000

New member
פחות שקרים יועילו יותר למדינת ישראל

אתה מאמץ את מדיניות קדימה. נתניהו לא ניהל משא ומתן על הגולן ולא הסכים לכלום, נתניהו ניסה לחסל את משעל כי הוא חזה את הסכנה זה שאנשי המוסד כשלו זו לא אשמתו הוא יצא ענק בזה שהוא השכיל לשחרר אותם מיד לפני שיקבל 2 רון ארד חדשים. אני הייתי מאוד חרד למדינה שישראל ביתנו החליטה שאולמרט הוא שותף בעל ערך.
 

omer giladi1

New member
קודם כל, אפשר לסמוך על ליברמן

קודם כל, על ליברמן תמיד אפשר לסמוך. ליברמן לא יישב בממשלה שהוא לא מאמין בדרך שלה.
 

Lior T1

New member
הסיבה שליברמן ישב בממשלת אולמרט ופרישתו ממנה

ליברמן הצטרף לממשלה משתי סיבות עקריות: האחת היא שבאותה תקופה הדרג הצבאי הבכיר היה בתחלופה והפגין חולשה, ליברמן ידע שבתקופה כזו חשוב שהצמרת המדינית תהיה חזקה בכדי לשמור על המורל בקרב הציבור. השנייה והמרכזית: מאז ומתמיד ליברמן טען שבעייתה המרכזית של מדינת ישראל ואוייבתה הגדולה מכולן היא איראן, איראן כמדינה ואיראן שעומדת מאחורי ארגוני טרור כמו חמאס וחיזבאללה, כיאה לאדם שעומד מאחורי עקרונותיו כאשר הממשלה זנחה את ענייני הבעיה האיראנית והתמקדה בבעיות הארגונים הקטנים הוא התפטר. עלינו אפשר לסמוך, השאלה היא על מי עוד אפשר לסמוך?
 
למעלה