לאקס השחור ולחברי הפורום

לאקס השחור ולחברי הפורום

היי מה המצב מה קורה? אני מקווה שבסדר טוב אז ככה קודם כל מזל טוב על פתיחת הפורום אני מאי ואני חושבת שגם אני לקויית למידה רצו לעשות לי איבחון אך אני לא עושה כי האבחון יקר מדי אני בכתה יא` אני בת 17 וקשה לי ללמוד אינני מבינה את החומר כמו שצריך בעצם אולי זה לא נכון לפעמים אין לי (סליחה על הביטוי) תחת לשבת ואולי זה מפני שאיני במגמה שרציתי (שווק ופרסום) אין לי מושג מה הסיבה אך אין זה אומר שאני אחרת אני נערה כמו כולם וגם אתם אני שמחה להיות כאן יחד איתכם אני מבטיחה לחפש ולכתוב לכם מאמרים ומקורות מידע מסויימים שלכם בידידות כנה ואמיתית י ל ד ו נ ת
 

bduya

New member
י ל ד ו נ ת

נעים מאוד מתוקה, אני הבדוייה... ויש לי שאלה אלייך, אם את יודעת שאין לך תחת ללמוד (הביטוי בסדר גמור) בגלל שאת לא במגמה שרצית להיות בה, אז למה את לא עוברת?? אני מצטערת אם אני נדחפת... אבל אני נוכחתי לדעת (לא שיש לי הרבה נסיון אני בדיוק כמוך) אבל מה שכן אני יודעת זה שכשאתה אוהב את המורה אתה אוהב את המקצוע, כשאתה אוהב את המקצוע אתה אוהב ללמוד אותו וככה אתה מצליח! הכל תלוי באיך ההרגשה שלנו, וכשאת לא נמצאת במקום שאת רוצה להיות זה בהחלט משפיע על העובדה שאין לך תחת ללמוד אותו. = במקרה הזה זו המגמה שלך. עצה= תלחמי לעבור מגמה... ומקווה שאני לא נדחפתי יותר מדי... וברור שאת נערה כמו כולם! בהצלחה לך י ל ד ו נ ת ;-)
 
בדויה יקרה

כן רציתי לעבור אך אי אפשר אני בבית ספר מקצועי עם 3 מגמות שלומדים יחד שווק ופרסום מנהל עסקים והנהלת חשבונות זה בלאגן אחד שלם ורציתי לעבור לעיצוב מה שאני עוסקת בו מחוץ לתחום הלימודים אבלללללללללללל בשביל לעזוב את בית הספר שאני לומדת בו צריך לשלם הרבה 15.000 שקלים כי המדינה משלמת את שכר הלימוד בבית הספר הזה ואם תלמיד עוזב בית הספר רוצה את הכסף בכל זאת אז התלמיד משלם. אני מקווה שזה יגמר עוד כמה חודשים ויאללה חופש גדול שלך בידידות י ל ד ו נ ת
 

מיכלוש

New member
מומלץ......

מניסיון שלי והוא בנוי מ 12 שנות לימוד ממולץ ללכת לעושת איבחונים ולא משנה כמ ההם עולים. זה יכול כל כך לעזור לך שאת לא מתארת לעצמך.
 

גרא.

New member
את זכאית להקלות...

ילדונת,אם אכן את לקויית למידה כדברייך,כדאי לך לעשות כל מאמץ,להבחן. בשביל יש הורים?..כיוון שאת מן הסתם להקלות ``בדרכי ההיבחנות``,בשפתו של משרד החינוך,כמו הארכת משך הבחינה עד % 25 ,או בחינה בע``פ,או הקלות אחרות.אל תוותרי על זכותך,בפרט אם כוונתך להתגייס לצבא,ולאחר מכן,ללמוד באוניברסיטה..
 
צודק...

גם אני היתי במצב הזה. והאבחון חשוב. את זכאית להקלות רבות, אשר לי לפחות, עזרו ללמוד, ולצאת עם ממוצע בגרות לא רע בכלל.... אז... ההשקעה באבחון, היא הרבה יותר קטנה מהתועלת. באחריות.
 
אה, ועוד דבר.

יש סיכוי, קטן אמנם, שהיועצת תוכל להפנות אותך לאבחון, ושהאבחון יהיה על תקציב בית הספר... אז.... תבדקי...
 
למעלה