לא אבחר יו"ר לפי צבע עיניו.

אריה גל

New member
לא אבחר יו"ר לפי צבע עיניו.

בכל ליבי אני מקווה כי יקראו זאת גם כל מי שמתכוונים להתמודד על ראשות המפלגה.: שמי אריה גל ואני חבר מרכז מפלגת העבודה. ואני לא אבחר מנהיג למפלגה לפי צבע עיניו, ולא לפי משקלו, ולא לפי דרגתו הצבאית ולא לפי דרגת אצולתו. מי שירצה שאבחר בו ייאלץ לספר לי בשפה העיברית מה בדיוק יהיה,- ת"פ שלו,- מצעה של מפלגת העבודה, - מה בדיוק היא תפעל בכל מאודה להשיג,- ואני מודיע כי מי שינסה למכור לי את הלהג החלול : "אנחנו נקדם את תהליך השלום" מובטח לו חד משמעית שלא בו אבחר גם אם יהיה הוא המתמודד היחיד. בכל ליבי אני מקווה כי בין חברי המרכז יהיו עוד אשר רק כך יחליטו מי האיש אשר יש להפקיד על הגה המפלגה. . .
 

אריה גל

New member
כאשר ביקשתי: "דברו אליי עברית"...

תגובתי לתגובתו של פעיל המבקש להיבחר לתפקיד ב"עבודה" ומצעו קורא ליתר שוויון, ליותר סוציאליזם, ליתר רווחה... *** נכבדי. אני מודע לכך שאני חריג ויוצא דופן אך תשוקתי היא שהמפלגה תדבר פרטים, ולא הצהרות שאפשר לפרש לכאן ולכאן. למשל: האם נוכח הכמות הבל תיאמן מנכסי המדינה המצויה בידי מי שבמוצהר ובעקרון מנהלים אותם למיקסום רווחיהם האישיים,- תוך שהתועלת מהם לכלל הציבור היא,- אם בכלל קיימת,- רק "תופעת לוואי",- האם תפעל "העבודה" להיפוך המגמה ? לפעולה,- הדרגתית ומושכלת,- של הלאמה ? האם יותר המשך המדיניות של מעבר גופים ציבוריים ל"מיקור חוץ",- לאמור, האם יותר המשך מגמת ההעברה של כמה שיותר פעילות ל"עובדי קבלן" ? או ש"העבודה" תפעל נחרצות להיפוך המגמה ? האם יותר המשך סחר העבדים הקרוי "עובדים זרים ברשיון",- או שבאמצעות הפעלה נחרצת של מקל וגזר יוחלפו העובדים הזרים בישראלים החיים כיום מקיצבאות ומאבטחת הכנסה ומדמי אבטלה ? ( וכל זה רק בקטע הכלכלי... ) לכך כיוונתי, נכבדי, בבקשתי לדבר אליי, בנושא כוונותיה של מפלגת העבודה, עברית. אני מודע לכך כי מי שיכריז על עמדותיו כל כך בפירוט כמוהו אולי כמתאבד פוליטית. אבל אני, לפי זה אבחר.
 

אריה גל

New member
בהמשך... ( אני משוחח שם ומעביר לכאן...)

בהמשך,- לא להמשך השיחה אלא להבהרת נקודה: "עובדים דרך חברת כח אדם" הם סיפור אחד,- ואכן יש חוקים ( אשר קל לעקוף...) לקבלם כעובדים מן המניין לאחר פרק זמן. אבל אני דיברתי על "מיקור חוץ". בעירי,- וכמובן לא רק בה,- לא העירייה מפנה את הזבל אלא "קבלן". לא העירייה מטאטאה את הרחובות אלא "קבלן". לא העירייה רושמת דוחות חנייה אלא "קבלן". לא העירייה מאבטחת את בתי הספר אלא "קבלן". בבית החולים,- שלנו,- ולא רק שלנו,- לא בית החולים מנקה אלא "קבלן". לא בית החולים מבשל אלא "קבלן". המדינה כולה בעיצומה של מהפיכת נגד ל"עבודה מאורגנת" שפעם הייתה דיגלה של "תנועת העבודה". בעיניי,- אין קיום ל"מפלגת העבודה" שלא תצהיר כי תהפוך במאה ושמונים מעלות את המגמה הכל כך טובה לאילי ההון הזאת שלא תצהיר חד משמעית כי בנושא "העבודה המאורגנת" תפעל בנחישות מוחלטת "להשיב עטרה ליושנה".
 

ATAF151

New member
לצערי אתה במיעוט

הציבור מצביע על פי גימיקים של הפרסומאים ושל יושב ראש מפלגה וקצת גם על פי מצע מדיני. מרץ, שכל השנים שומרת על עקרונותיה ולא נסחבים לכל קואליציה ושומרים גם על נקיון כפיים, מתרסקים שוב ושוב בבחירות עד שהגיעו ל 3 מנדטים. וזה כי יש להם מנהיג אפור נטול גימיקים, ומצע מדיני פשרני מידי בעיני הציבור. היום יש לליברמן 15 מנדטים, מחר אם ליברמן יפרוש ישראל ביתינו לא תעבור את אחוז החסימה. אם למופז היו עוד 200 קולות והיה מנצח את לבני, קדימה היו מקבלים כ 8 מנדטים, והעבודה בראשות ברק היו המפלגה הגדולה בכנסת במקומם. אם מחר ברק נתן הוראה שתצליח לגרום לחיסולו את נאסראללה או לשחרור ללא נפגעים של שליט, באותו הרגע יהיו לעבודה עוד כמה מנדטים בסקרים. את אף אחד לא מעניינת הכלכלה ולראייה, השכבות החלשות מצביעות באופן קבוע למפלגות הימין, וסולדות למשל ממרץ הסוציאליסטית.
 

אריה גל

New member
"גבר חייב לעשות מה שגבר חייב לעשות".

אני מסכים לחלוטין כי הרציונל שלי איננו הרציונל של העם, כולל לא של ההמון שהשיטה הנוכחית דופקת,- במודע ובבוז,- עד העצם,- אבל אני אמשיך לעשות כמיטב יכולתי לדחוף לכיוון שלדעתי שלי הוא הנכון. .
 
למעלה