לא אוהבים לנקות - תציעו לילדים - ממש בכיף

keren kr

New member
לא אוהבים לנקות - תציעו לילדים - ממש בכיף

אני חייבת לשתף אותכם במשהו, קיבלתי מתנה , סוויפר, או בשמו האנגלי - sweeper swiffer ולמען גילוי נאות , המתנה במסגרת שיווקית של תפוז ומתקיימת תחרות. ומה שרציתי לשתף: כשקיבלתי את הסוויפר , בעלי שאל אותי , איך תכתבי על זה חוות דעת , את בכלל לא מנקה... ( מצחיק מאוד) אבל באמת היה עיכוב בחוות דעת שלי , עד שהבן שלי איתר את זה , הוא ראה חלקים בצבע ירוק זוהר , וביקש שנרכיב ביחד , ואז הוא היה חייב להבין איך מחברים לזה סמרטוט. אז אמרתי , אם כבר אז כבר, אז הרכבתי לו בצופציקים קטנים את המגבון הראשון שהוא יבש ומיועד לאבק ולאחר מכן את המגבון הלח הוא כבר הרכיב לבד. ומאז הוא כל שנייה רוצה לנקות, והגבלתי את זה לפעם ביום. נו אז גם הפעלה לחופש וגם ניקיון וריח תפוחי בבית. זה באמת מעולה , לניקיון של אזורים קטנים , כשהילדה הקטנה עושה לי בוץ בבית או שנשפך משהו , זה זמין , פשוט , ועושה ריח נהדר. אני ממליצה.
 
יש לי גם רעיונות..

הספריי לניקוי חלונות עם מטליות מניר זה שוס פראי...הרבה למדתי בחופש הגדול על הילדים שלי... נותנים להם את הציוד והם מתלבשים על הבית חלונות מראות שולחנות כסאות קצת אחד את השני..משפריצים איזה כיף להשפריץ..ולנקות. קצת שיחות נקיון בינהם: איתמרי אתה המנקה ?לא בנימין אני איתמר המנקה תקרא לי איתמר המנקה..איזה חשיבות וואו... מתכון לשיתוף פעולה עבודת צוות..בנימין עכשיו אני משפריץ ואתה מיד מנקה שלא יטפטף על הרצפה..עכשיו אני המנקה ואחר כך מתחלפים עכשיו אני המנקה.. רגעים קטנים של תענוג. שיש לי מוזה אני נותנת להם שני מגבים שופכת מים (קצת) במרפסת והם גורפים להנאתם... מנקים יפה מאוד אבל המומחיות שלהם היא בפירוש לבלגן..
 

juli1974

New member
זה מוצר מצוין למי שיש ילדים קטנים בבית

אני גם הייתי באירוע וקבלתי את המוצר סןןיפר הוא באמת מעולה לניקון אחרי שילדים אוכלים ומשאירים את המטבח במצב אנוש. עוברים טיק טאק עם סוייפר והכל נקי ומריח נהדר.
 
למעלה