לא בטוח שזה המקום הנכון - שיחרור מחובת שירות

costaet

New member
לא בטוח שזה המקום הנכון - שיחרור מחובת שירות

היי,

לא בטוח שזה המקום הנכון, ולא נראה שיש כאן הרבה פעילות אבל אשאל בכל מקרה.

לפני כחודש אישתי הגישה טפסי דחיית שירות במטרה לבטל את חובת השירות שלה (הוא עזבה את ישראל עם משפחתה בגיל 17 לאחר צו ראשון, מעולם לא חזרה לישראל מאז, היום בת 30, אנחנו נשואים + 2 שנינו עובדים וחיים בארה"ב), הנציגה שטיפלה בנו בקונסולה אמרה שהיא לא יודעת מה משך הטיפול אבל זה יכול להיות שבועיים ויכול להיות חודש, מאז כבר עבר חודש, אולי 5-6 שבועות ואין תשובה, הרושם שקבלתי הוא שהנציגה די חדשה ואולי לא הכי מנוסה ורציתי לדעת מה הוא הזמן הסביר לקבל תשובה כלשהי ממיט"ב? בעבר אני פניתי אליהם עם מספר אימיילים ומעולם לא קבלתי תשובה, האם ככה הם עובדים? גם לקונסולה הם לא יחזירו תשובה? :)

תודה.
 
שחרור מחובת שירות

היי

הגעת למקום הנכון. לצערי אני שומעת הרבה מקרים שבהם מיט"ב לא משיבים, לפחות במשך כמה חודשים. אני מצויה איתם בקשר כמעט יומיומי, כך שאני בדר"כ מקבלת תשובות תוך פרק זמן קצר יחסית.
לגבי אשתך - יש סיכוי גדול שאם עזבה את ישראל בגיל 17 מבלי לטפל בעניין השירות, היא עשויה להיות מוגדרת כמשתמטת וייתכן אף שיש כנגדה צו מעצר בארץ או עיכוב יציאה.
לכן, כדאי לטפל בנושא בהקדם. אינני יודעת אם בקונסוליה יוכלו לפתור לך את הנושא. מנסיוני, בדר"כ מגיעים אליי משום שהנושא לא נפתר מולם.
 

costaet

New member
תודה על התשובה

כנראה שנחכה עוד לראות אם נקבל תשובה.
 
למעלה