"לא ברור אם בארץ מוכנים לזה..."

2cookie

New member
"לא ברור אם בארץ מוכנים לזה..."

אז למה לעזאזל אתם משווקים את זה?
 

ranzz

New member
גימיק פשוט מאוד

מי שרוצה להרגיש כלי יקנה את המכשיר, הוא ירצה לחשוב שהוא משתייך לבראנז'ה האליטיסטית ולHIGH-SOCIETY שכן מוכנים לקידמת הטכנולוגיה. richboys למיניהם.
 

ranzz

New member
ועוד משהו

זוכר איך בסקר מסויים פלאפון נתפסה הכי מפגרת טכנולוגית? כלומר, אנשים חושבים שלרשתות ה-GSM (אפילו אם הם לא יודעים שזה שמה של הרשת שהן מריצות) יש את המכשירים הכי טובים. פלאפון באה למוטט את המוסכמה הזאת, ע"י כך שהיא רוצה שאנשים יחשבו שלה יש את המכשירים הכי מתקדמים והכי טובים. ועל אף שהם מנסים להעביר מסר מסויים בפרסומת הזאת, כל מה שהלקוח מקבל בה זה העיצוב של הטלפון והמצלמה, הבעיה היא שזה כל מה שהטלפון נותן. הוא לא חכם, תומך רק בIR מבחינת קישוריות (כמה כיף להעביר תמונות ב WAP), אי אפשר להתקין יישומים, אין J2ME. והרשימה יכולה להמשיך אבל אני משווה אך ורק לסמארטפונים, ואפילו אפשר להשוות אך ורק ל7650 מכיוון שפלאפון טוענים שה930 עדיף ע"י המשפט "לא בטוח שבארץ מוכנים לזה", על אף שכבר שנה מכשיר יותר חכם מזה משווק. ואולי כל הכוונה פה זה "לא בטוח שבישראל מוכנים לכזה עיצוב מגניב"?
 

ranzz

New member
אפילו אינפרא אדום אין

מעניין כמה פלאפון יגבו על כבל בשבילו, אני מהמר על 250-450 ש"ח
 

segman1

New member
רן איזה השתוללות, וקצת אי דיוקים

אין J2ME, נו באמת, זה די ברור הם C D M A ולא G S M. אבל בכל השאר צודק המכשיר באמת סתם, די נמאס שלכל דגם לוקח להיכנס שנתיים ואני חשבתי שזה עומד להישתנות (אני תמים).
 

™I©Eman

New member
אולי אין כזה, אבל זה לא אומר

ש"אי אפשר להתקין יישומים", אפשר, הם פשוט עולים כסף (פלאפון)..
 

ranzz

New member
אי אפשר להתקין יישומים

אפשר להתקין מידלטים של BREW, שאלוהים יודע איך קוראים לטכנולוגיה המוזנחת הזאת... כאילו שהיא באמת תצליח לפרוץ עם J2ME שמבוססת כבר חזק בכל ה-GSM ועם NET. שמתפתחת. ותפסיק כבר ללכת עם הראש בקיר על נקודות כאלה שטותיות כי זה באמת חסר טעם.
 

segman1

New member
זאת טכנולוגייה שוות ערך ל-J2ME ו

ואפילו בהרבה דברים עדיפה, נכון כרגע אין אתרים להוריד משחקים (לדוגמא) חינם אבל בקצב שהיא גדלה ושבארה"ב החברות הגדולות (וריזון) משתמשות בפלטפורמה הזו אני משאר שנראה בקרוב הרבה אתרים להוריד חינם. הינה דוגמא לאתר של משחקים לפי פלטפורמות: http://wgamer.com/gamedir
 

d@r121

New member
פרסומת מטומטמת ולא מעבירת מסר

בכלל. מוכנים או לא מוכנים, ככה לא מפרסמים מוצר. הגימיק היחידי שיש למכשיר הזה זו המצלמה והמסך המסתובב, פלאפון שוב עושה טעויות קריטיות ומעלה לאוויר פרסומת שבהגדרה אחת אפשר לקרוא לה מגוחכת.
 

ranzz

New member
שכחנו שאתה בעל תואר בפרסום

קודם תגמור חטיבת ביניים..
 

d@r121

New member
אין לך עבודה בפורומים של פוקט?

בכל מקרה חוויתי דעה בד"כ עושים את זה ועל זה מתבסס השרשור
 
למעלה