לא הלילה,יקירי,יקירתי.בעצם,לעולם לא

לא הלילה,יקירי,יקירתי.בעצם,לעולם לא

כתבה מצוינת באתר Proud To Be Canadian. ברברה קיי מסבירה על אסקס, מראיינת אחת מהמשתתפות ב AVEN, את אנתוני בוגרט שעשה את המחקר ומצא ש 1% א-מיניים, ואת ג'וי דייוידסון, מטפלת הסקס הזכורה לנו מ 20/20. בוגרט מעודד החצנה של האסקס, כמו שאנחנו עושים פה בפורום, כדי לעודד אחרים לא להסתכל על זה בצורה שלילית ולקחת הכל בפרופורציה. על ג'וי ברברה אומרת שהיא מתגוננת, ושיש פה אינטרסים מקצועיים, הרי אם אסקס יבינו שבעצם אין להם בעיה, יהיו למטפלים בבעיות מין פחות לקוחות. הכתבה משווה את האסקס עם התנועה ההומוסקסואלית, שנתקלה בבעיות דומות בתחילת דרכה. בסוף הכתבה, רשימה של מה שטוב במצבנו, לעומת הומוסקסואליות והטרוסקסואליות: הדת לא דוחה אותנו ממנה, סיכוי נמוך למחלות כמו איידס, נמנעים מהבעיות בזוגיות שנוגעות לסקס ועוד. או, במילותיה, "universal asexuality might be the perfect prescription for utopia". אולי היא קצת מגזימה שם, אבל נחמד לקרוא כתבה כל כך חיובית, שמנומקת כל כך יפה.
 

Limbonic Art

New member
חוץ מהסקסולוגית הפוסטמה הזו

אין אחרות :[? היא באמת, נראה לי ,הבהילה את כל מטופליה ויש לה צורך בחדשים -גם אם בכוח. אבל האמת שחוץ מהתגוננות, היא באמת מאמינה בזה- הרי זו ההתחמחות שלה, קשה לה להבין מה עומד מאחורי כל "הסיפור" הזר הזה ... אני לא חושבת שהבחורה הגזימה בכל החיוב שהיא הציגה- היא צודקת! , גם אני לא פעם ולא פעמיים- חשבתי על החיוב בלהיות כזאת בעוד שהשלילי ידוע - לא קל להיות כ"כ שונה במשהו, שנחשב בחברה, כדבר בסיסי לחיים ,כביכול תקינים..
 
היא אחלה

בכתבה רצינית צריך להביא את שני צדי המתרס. היא מתארת את הצד שלה בצורה כל כך אטומה וטפשית, שאף אחד לא יאמין לה! באמת קשה להבין איך היא חושבת. למה דווקא אחת במקצוע שלה, תהיה כל כך עקשנית ולא פתוחה. מי יודע, אולי היא עברה טראומה בילדות. אולי היא אסקסואלית בהכחשה. אולי זה בא מעמדה דתית במיוחד.
 

Limbonic Art

New member
חהחה!

כן ממש!
גם לדעתי זה טוב, שמביאים אחת עם דעה לגמרי הפוכה- כי ככה זה מכסה את כל האפשרויות אבל.. אבל- למה רק היא? אין עוד דעה? מישהי אולי פחות אטומה? שמענו אותה כבר! רוב הסקסולוגים, גם ככה לא יבינו אסקסואלים (לא כרגע בכל אופן).. חוץ מזה תמיד אמרתי שמרוב שהאנשים האלה למדו כ"כ הרבה סקס בחייהם -הם נכנסו כבר לטראומה
 
למעלה