לא חשבו שם עד הסוף..

20000

New member
לא חשבו שם עד הסוף..

אולי בגלל העונה הראשונה המושלמת, אני נוטה לחפש פגמים בשניה, אבל האם גם אתם חשבתם על זה.. 1. העספורים שילמו לצרפתי 4000 יורו במזומן בשביל הפספורטים, אחרי חצי שעה בוואן שלו הם זקוקים למזומן, האם הוא שרף את הכסף? או נשדד ע"י הערבים? אולי, אבל לא מופיעה התיחסות. 2. חצי שנה, קובי לא יכל לבדוק איך הגרושה שלו מסתדרת שם ? הוא לא עלה על איז'ו עד לתחילת העונה השניה?.. 3.לגמרי במקרה, איציק, החבורה, והמוסד באותו בית מלון .. איפה השילוב הטבעי של העונה הראשונה ?.. 4. למה מוטי לא מרים טלפון לחברה שלו ואומר לה שהם במנוסה.. שתלך למשטרה, שתתיתן כיוון של פתרון.. יש עוד כמה דברים שלדעתי לא בטעם טוב, כמו הארכיאולוג ההוא ושיר, מוטי והספרדיה.. איציק והצרפתית.. האם במאי עספור לא מאמין שאהבה יכולה להימשך יותר מחודש ? אין זוגיות בסדרה , אפילו לא לרבע עונה..
 

i c u 2

New member
לגבי האחרון

הם הרי הוציאו את הסוללות מהטלפונים שהמוסד לא יתלבש עליהם... בגלל זה הם התקשרו מהטלפון הציבורי.
 

שיר m

Well-known member
בדיוק חשבתי על 1...

מה נסגר איתם? הם מסתובבים ברכב והכסף שלהם בטוח שם, למה מוטי לא חושב על זה? יש הרבה קטעים לא הגיוניים... זה קצת מרגיז באמת. ובלי קשר, זה רק אני או שכמעט כל פרק מסתיים במישהו שאמור להכנס? אין עוד דרכים ליצור מתח?
 

OldSheep

New member
גם אני חשבתי על הכל

העונה השנייה לבינתיים עוד לא הגיע לרמה של העונה הראשונה שהיא בגדר יצירת אומנות לדעתי. אבל חייבים להודות שיש פוטנציאל עצום לעונה הזאת, מי יודע לאן זה יתפתח! :) (אני רק מקווה ששיר לא תבגוד במוטי עם האריכואולוג הזה)
 

lior02010201

New member
לגבי הראשון

תראו שוב את הפרק רואים בבירור שהערבים עושים פשיטה על כל הוואן ופותחים כל מגירה...
 
את 4 שאלת ברצינות?

פשוט כי הוא לא רוצה לסבך אותה, אם הם בורחים ממישהו למה הוא צריך לערב את שיר? זה פשוט, כל השאר ועוד הרה דברים מסכים איתך לגמרי
 
למעלה