לא יודעת אם קשור לפה - אך אני נפגעת לפעמים

מוריה101

New member
לא יודעת אם קשור לפה - אך אני נפגעת לפעמים

כשלא מזמינים אותי ולא אומרים לי על דבר מה ... לדוגמא - יש כמה אנשים שאני בקשר איתם - אך סבתא של אחת החברות - נפטרה שלוש בנות מהעבודה ( לא קרובים אלי מבחינת המיקום ) הלכו להלוויה אך לא אמרו לי כל הזמן הזה . זה מאוד מאוד פגע בי . או שעושים יומולדת למישהי - חלק מהבנות הלכו - ולא טרחו להגיד לי , ושוב אני נפגעת . כי דווקא -אני זאת שטורחת לעדכן / להגיד ... אני מקווה שמשהו שנתקל בזה מבין את הרגשתי , ואני עוד אומרת את חולשתי - ושואלת למה לא אמרו לי / למה לא הזמינו אותי .. אני יודעת שזה לא לכבודי אך פשוט זה כואב לי . מה עושים ? איך מתגברים ו " מפדפדפים " ?
 

Darek engel

New member
ערב טוב מוריה

אני קראתי פעמיים את מה שכתבת אני אגיד לך למה כי אני בחלק ממה שדיברת עליו אני מאוד התחברתי לזה .אני למשל תמיד ניסיתי להשתייך חיפשתי את עצמי וניסיתי להתקרב לכל מיני אנשים אבל אף פעם זה לא הלך כי אני לא הייתי אני ועוד דבר לי לא היה את המתנה שיש לך להגיד אני נפגעתי אני אכלתי את עצמי ולא דיברתי וזה סבל חבל על הזמן אני אפילו לא יכול לתאר עד כמה .תראי הרבה מה להגיד לך לא צריך רק ככה קצת אני יכול להגיד לך שאת מאוד כנה וזאת אחת המעלות הנפלאות שיש את לא צריכה חברים שלא יעריכו אותך כמו שצריך הופך זהו נטו הפסד שלהן .אז אל תתאמצי במחשבות כאלה ואחרות תמשיכי כמו שאת ומי שלא מעריך אותך פשוט אל תנסי בכלל להתקרב אליו תמיד תתני לאחרים לחפש אותך כי חבר אמיתי לא מוצאים סתם .בסופו של דבר את תראי שהרבה ירצו את קירבתך.שיהיה לך בהצלחה אני מאוד אוהב אנשים עם כנות כאלה אמיתים.ושיהיה לכולנו ערב מצויין.
 
מה מכאיב בזה?

מה מכאיב בכך שלא אמרו לך? מדוע הן אמורות להגיד לך? והשאלה האחרונה.. מה זה אומר עליך אם לא אומרים לך דברים? נסי לענות בכנות.. אור ואהבה
 

מוריה101

New member
תודה על תשובתכם , ועונה בכנות -

1. דרק אנג'ל - תודה על החיזוק הרב . כן , אני באמת כנה , אך לא תמיד זה לטובתי - כשאני אומרת מה אני מרגישה. 2. אם כבר מדברים בחופשיות - תוכל להגיד לי - איך זה נראה שלא אומרים לי ? זה יכול להראות - שאולי אני לא מספיק בענייינים , או שאותו חבר לא שווה את זה כנראה , הם אמורות להגיד לי - מאחר שגם אני דואגת ואכפתית וזוכרת את כולם . ואני יודעת ואומרים שאני באמת בחורה טובה ואישיות נעימה. אני יודעת שזה לא מכוונה שלא אמרו לי . אך אני פשוט לוקחת ללב... יכולתי פשוט "להעביר " אותה אך בכל זאת זה "חלחל " בי ולקח לי זמן מה "להעביר אותה " .... תודה רבה על תשומת ליבכם .
 
אם הבנתי נכון..

את אומרת ש... "הם אמורות להגיד לי - מאחר שגם אני דואגת ואכפתית וזוכרת את כולם" מה שקורה בפיזי זה שהן לא אומרות לך... אז מה המסקנה שלך לגבי עצמך מתוך זה? נסחי אותה בצורת משפט... " אם לא אומרים לי מה קורה, אז זה אומר שאני...........". ונמשיך משם.. אור ואהבה
 
האם זו שאלה או אמירה?

האם המשפט "אם לא מספרים לי מה קורה אז זה אומר שאני לא חשובה" הוא המסקנה שלך על עצמך מתוך המקרים הללו? אור ואהבה
 
נפלא.. התקדמנו..

כלומר המשפט הוא אם לא משתפים אותי.. זה אומר שאני לא חשובה להם האם המשפט הזה הוא אמת? האם את יכולה לדעת בוודאות שהוא אמת? אור ואהבה
 

מוריה101

New member
זהו , שלא באמת .. אני יודעת שאכפת להם

ממני , אך כנראה שלא חשובה להם מספיק. מה דעתך ? אשמח לדעת .
 

Darek engel

New member
מוריה את לא צריכה להתעסק

במה חושבים או אומרים עלייך תהיי את וזהו.זה בכלל לא קל לא פשוט למצוא חבר אמיתי חבר שאנחנו סומכים עליו ועוד.אני מאמין בך והייתי רוצה להמשיך לשמוע ממך ורק יש לי להגיד לך שיש לך דברים נפלאים באישיות שלך מתנות אני קורא לזה מתנה לכנות שיש בך כלפי הרגשות שלך .את רק צריכה להאמין בעצמך וזהו השאר כבר יגיע .שיהיה המון בהצלחה ובכלל שיהיה לכולנו ערב מלא אהבה לעצמינו ולסביבה .
 
דעתי לא רלוונטית כרגע.. רק דעתך..

כשאת מאמינה למשפט "אם לא מספרים לי כנראה שאני לא חשובה להם מספיק" מה זה גורם לך להיות, להרגיש, לחוות? אור ואהבה
 

hilabarak

New member
יש אפשרות שהן פשוט לא ממש חברות טובות ?

לפעמים אנחנו באמת מוקפים באנשים לא ממש 'להיט' ובמקום להבין זאת, אנחנו שוב ושוב נפגעים מהם. כמובן שיכול להיות שגם יש תקלה במערכת היחסים, אבל בהחלט גם יכול להיות שיש תקלה באנשים עצמם.
 

מוריה101

New member
כן , הן להיט .וזה נותן לי הרגשה של "מקובלת "

" אוהבים אותי " , "אני בעניינים " , לא יודעת איך להסביר את זה, תודה לאל לא חסרה לי אהבה מחברות אחרות או מצד משפחתי - אך אני מקווה שאתם מבינים את ההרגשה ( או שלא ... ? ) ו .. דארק אנג'ל - המון תודה שוב ושוב על החיזוק, תודה לכולכם .
 
למעלה