לא יודעת לאן לשרשר וצריכה לחלוק

behappy

New member
לא יודעת לאן לשרשר וצריכה לחלוק

עם אנשים שמבינים..

לפני 3 שבועות נעלמה לנו אחת משתי החתולות שלנו. ערכנו חיפושים מקיפים באזור במשך כשבוע, תלינו מודעות והיא איננה. שכנה אחת אמרה שראתה חתולה מאוד דומה לה מתה מול הבנין שלהם עם פגיעה נוראית בראש, בדיוק חצי שעה אחרי שיצאה החוצה. אין וודאות של 100% שזו היא, אבל זו התחושה לצערי
מה גם שבדיוק באותה שעה הייתה לי תחושת בטן שמשהו רע יקרה לה

בתזמון נוראי כל הסיפור קרה גם במהלך השבעה של חמותי. ביום הלפני אחרון.
מאז הכאב והצער עליה לא מרפים. אנחנו מתגעגעים נורא. אהבתי את החתולה הזו מאוד מאוד. והיא כל כך חסרה, לא רק לנו אלא גם לחתולה השניה שלנו שנשארה איתנו, ודי משועממת בלי ההצקות וההיפראקטיביות של החמודית הזו שנעלמה..
אני לפעמים לא יודעת מה לעשות מרוב כאב, געגוע וחוסר יכולת באמת להאמין שהיא לא תחזור יותר.
אין לי יותר מה להגיד. פשוט מבואסת וכואבת וצריכה לשתף במקום שבו ברור לי שהתחושות האלה יתקבלו בהבנה.. (אנשים שלא מחוברים לבעח לא תמיד מבינים כמה זה כואב לאבד אותם).
שתהיה שבת שקטה ומלאה בהנאה ואהבה מהנמרים הקטנים המהממים האלה.
 
אכן זה באמת כך! אני איבדתי שנים בהפרש של שנה, כי היו חתולי בית חוץ, הם נעלמו ולא נודע לי מה היה גורלם . זה היה לפני שלושים שנה ויותר, הכאב היה גדול מאוד, אבל הוא קהה עם השנים. בינתיים אימצתי עוד חתולים והיתה לי נחמה. עד שהכאב יקהה, תרשי לעצמך להתאבל זמן קצוב. אסור להתאבל יותר מדי! אחר כך תאמצי יתום אחר ותתנחמי בזרועותיו ( ולהפך!), גור חמוד ומתוק, יקל עלייך את האבל על מה שלא ניתן לשנות. אכן מי שלא גידל בעל חיים, לא יודע מהו הכאב הזה. אבל למה להרחיק לכת, וכי על אבדה או גנבת חפץ יקר ללב לא מתאבלים? אז קל וחומר על חיית מחמד שהיתה חלק מן המשפחה!
 

tzviya

New member
בהחלט מבינים, ולצערי גם לנו זה קרה

לפני קרוב לשנתיים נעלמה לנו נפי המתוקה שלנו. נפי הייתה חתולת בית-חוץ שהייתה ישנה בחוץ בלילה. ערב אחד הוצאנו אותה כרגיל לפני שהלכנו לישון ומאז לא נודעו עקבותיה. הימים הראשונים היו נוראיים, עם תחושה חלולה בבטן, כמו אחרי מוות של בן משפחה אנושי (אמי נפטרה שנה וחצי קודם, כך שאני יודעת על מה אני מדברת).

חיפשנו אותה בכל מקום, תלינו מודעות בסביבה, הבטחנו פרס, פרסמנו בפייסבוק וללא הועיל. נפי שלנו נעלמה לנצח.

אחרי כחודשיים החלטנו לאמץ חתול חדש. חיכינו קצת עם האימוץ עד אחרי חופשת הקיץ בחו"ל ובנובמבר אימצנו את צוף המקסים שלנו. צוף הוא חתול בית ואינו יוצא החוצה. אני לא אגדל שוב חתול שיוצא החוצה, ועלול להיעלם.

הצער והגעגועים כבר אינם כמו שהיו מיד אחרי שהיא נעלמה, אך עדיין אני בוחנת היטב תמונה של כל חתול שדומה לה, וחושבת שאולי זו היא.

קבלי חיזוק
 
ועוד משהו

כמובן שלא רוצה לעורר תקוות שווא אבל לנו נעלמה אחת החתולות לתקופה ארוכה מהרגיל (היא ברחה כבר כמה פעמים אבל תמיד חזרה תוך יום יומיים) כבר כמעט ואיבדנו תקווה לגמרי ובסוף היא צצה.
הלוואי וגם אצלכם
 
למעלה