לא יודעת מה זה אמא...

לא יודעת מה זה אמא...

אני בת 20 פלוס, טוב אז ככה: אמא שלי היא לא האמא האידיאלית: היא תמימה, טיפשה, שקרנית ומאז ומעולם היו חשובים לה קודם כל הצרכים והרצונות שלה ורק אח''כ שלי. לא קל לגדול ככה אבל שרדתי. כבר שנה שהיא בקשר עם גבר בן 70 מדרום ת''א, בעל עבר פלילי. היא ישנה אצלו, מביאה לו כסף, קונה לו אוכל, עושה כל מה שהוא אומר לה, בקיצור שפוטה שלו. הוא מקלל אותה, משפיל אותה, מכה אותה, נועל אותה בביתו ועדיין היא איתו בתירוץ ש: "זה החבר שלי ואין מה לעשות", המשפחה שלה ניסתה בכל הדרכים לגרום לזה שהיא תפסיק ממנו ללא הצלחה, זה רק הולך ונהיה חמור מיום ליום, הוא שיכנע אותה לנתק קשר עם המשפחה שלה והיא כבר לא מדברת עם עם ההורים והאחים שלה, הוא מנסה לשכנוע אותה לרצוח אותי, אני שומעת את כל השיחות בינהם ואני מזדעזעת... אני גרה עם אויבת... מה אני כבר יכולה לעשות?
 
זה באמת בלתי אפשרי

להמשיך כפי שאת מספרת. אז אולי כדאי שתעזבי את הבית? את כבר בת 20 פלוס, את בגיל שאת יכולה להיות עצמאית. נכון שמאד קשה לממן לעצמך מגורים, לנהל לבד בית וכל הכרוך בכך. אפשר אולי בנתיים למצוא מקום עבודה שיאפשר גם מגורים. ובנתיים
 

אנילה1

New member
לא כתבת אם יש לך אבא, או אחים ואחיות.

אולי את יכולה להעזר במשפחת אמך, כי את נשמעת כסובלת ממצוקה רצינית. לדעתי את חיה בסוג של טרור, טרור שהוא מכוון ישיר לאמך, אבל כבר מגיע אליך. האם ישנה אפשרות שתעברי לגור אצל משפחת אמך לתקופה קצרה עד שתחליטי מה את רוצה לעשות בקשר לאמך?. מצבך לא פשוט.
 
את צריכה לפנות למשטרה

או לעובדת סוציאלית. לרצוח אותך זה דבר שלא יעלה על הדעת. תעזבי את הבית אם את יכולה,לאחים או לדודים
 

שיבא2

New member
לאיים ברצח זו עבירה פלילית

גם על רבין איימו וראינו מה קרה. תתרחקי כמה שיותר מניסיוני עם אימי, דברים לא משתנים חייבת לסיים, בהצלחה
 
למעלה