לא יודעת מה לעשות

uniqueness

New member
לא יודעת מה לעשות

שלום לכולם, אשמח לעצתכם ולשמוע את דברי ימימה.... אני לא יודעת מה לעשות.... כל מה שאני רוצה, לא הולך לי. כל מה שאני לא רוצה, קורה יותר מדיי. אני מתפזרת לכל הכיוונים ולא מגיעה לשום מקום, והזמן סתם חולף לו. אודה לתגובתכם....
 
ה-מתנה../images/Emo77.gif

ימימה אומרת שיש להמתין. המתנה היא ה-מתנה המצב כפי שאת מתארת באפשרותו להוביל לצמיחה. זה תלוי בך. מטבענו אנו ממהרים ורוצים פתרון במיידי. חושבים שפתרון מיידי יספק, אך... מרגיע לטווח קצר. כממהרים להגיע לפתרון לא מאפשרים לתהליך להיות. תהליך תפקידו לספק לנו הזדמנות להשכיל ולקבל ידע רלונטי המהווה תשובה מקדמת ומצמיחה. כשמגיעה תשובה ממקום שהתאפשר בו תהליך אנו רגועים ומסופקים לטווח ארוך, טווח המאפשר תהליך של הכשרת הקרקע,זריעה צמיחה ורק אז קצירה בזמנה. להערכתי את בתחושה של "לא יודעת מה עושים" , כי ממהרת להגיע לתשובה. ועלייך בראש וראשונה לדעת זאת. קודם כל עלייך לברר אם באמת עשית כמיטב יכולתך על מנת לזכות במתנה - אם באמת אפשרת לתהליך להיות . תחושה של חוסר אונים מלווה אותנו כשנדמה לנו שלא עשינו כמיטב יכולתנו על אף שעשינו ולכן יש לברר זאת. יש תקופות שיכולים יותר ויש תקופות שיכולים פחות ועלייך לדעת זאת. להערכתי עשית כמיטב יכולתך, אך הרצון להגיע לפתרון מיידי מאיץ בך ונוטע בך את התחושה שלא עשית מספיק. וזה השורש שיוצר בך תחושה זו!!! תניחי ותנוחי – זה הזמן לעשות. תרפי. המרפה מאפשר הפרייה – תוצר של תהליך. קחי לך כמה ימים של מנוחה. לכי לסרט. תקראי ספר. תפגשי עם חברים שלא ראית צאי לצעידה על שפת הים. ותשובה... תגיע בזמנה. כשממתינים מתמתנים. שולחת לך אור ואהבה. תמיד לרשותך. אני מזמינה את חברי הפורום להביא מחלקם. שרה.
 
ברור רצונות

מכיון שציינת התפזרות לכל הכיוונים הדעה שלי שאת צריכה למקד ולברר באמת מה הרצונות שלך את כנראה לא ממוקדת מספיק והחלטית ולכן ההתפזרות . אולי כל מה שאת לא רוצה קורה כי את צריכה ללמוד להקשיב לעצמך פנימה ולזהות את הרצונות הפנימיים של הלב. כמו שציינה שרה נחוצה תחילה מנוחה והרפיה לשם התמקדות פנימה. שיהיה לך בהצלחה אסיה.
 

uniqueness

New member
רצונות הלב?

היי, תודה על התשובות המקסימות. מנוחה באמת נשמע כמו עצה טובה... אבל לא הבנתי למה הכוונה בלזהות את הרצונות של הלב. אשמח להבהרה.
 
תפילה../images/Emo23.gif

באמצעות התפילה מתחברים לפתיחת הלב התפילה היא העבודה שבלב. בה מתבררים הרצונות הפנימיים של האדם ומהותו דרך התבוננות מעמיקה .והבנת משמעות החיים. התפילה פותחת את הניצוץ האלוקי שבאדם ומביאה לברור האני האמיתי על כל תחושותיו. (מניסיון אישי מתמשך....) שבת שלום אסיה
 
כוחה של תפילה - על קוצו של יוד

בכוחה של תפילה להפריד בין תפל לעיקר להפוך עקר לעיקר והפרה להפריה
 

לאלה3

New member
תשובה מתלמידה../images/Emo24.gif

שלום, אני תלמידה אצל שרה אורן, ראשית ברצוני לברך אותך שרה על הפורום,מאחלת שיהווה מקום מעניין ומלמד.
למה כוונתך שאת מתפזרת לכל הכיוונים? הרשי לי לצטט חלק של ימימה- "החלק הנילמד מאפשר החלטה שקולה,לא דוחקים אלא שוקלים. האם ללומדת יש רצון אישי להמשיך כל החיים במאבקה,היסוסה או שמא, רצונה לימצוא עצמה כמי שהיא מנקה,מנקה את המיותר" דרך לימודי ימימה אנו לומדות לנקות את המיותר, את העומס הקיים בכולנו. בהצלחה!
 
לאלה יקרה

יפה לך
, אך זכרי, את מנקה את העומס שלך בלבד - לא של כולנו . אני יודעת מהכרתנו שאת מתכוונת לשלך, ובכל זאת ...את ממשיכה במלאכתך
ומנקה את "שלנו". הרבה בריאות
להתראות ביום ד' - מסיבת טו בשבט
.
, שרה'לה
 
למעלה