לא להחמיץ את 'מה עושים עם ג'ני' בתאטרון נתניה

לא להחמיץ את 'מה עושים עם ג'ני' בתאטרון נתניה

זו אינה ביקורת תיאטרון, אלא חווית צופה; כף לפרגן כשיש על מה.

'מה עושים עם ג'ני' היא הצגה מושקעת (הבמאי איציק סיידוף והשחקנים עבדו עליה במשך שנה!), תוססת ומשוחקת היטב, המבוססת על מחזה טוב בפני עצמו. מרגע שההצגה נכנסת להילוך שיוט היא שומרת על רמת אנרגיה גבוהה, מסקרנת את הקהל ומצחיקה אותו, לפעמים מרגשת ואפילו נוגעת אל הלב אבל לא משעממת לרגע.

העובדה שכל השחקנים (פרט לשחקנית מושאלת אחת) הם שחקני בית מבשרת טובות ורק מחזקת את דעתי שתיאטרון החובבים הנתנייתי יכול וצריך כבר להשתדרג לרמת תיאטרון רפרטוארי. יש לו כבר היום חבורת שחקנים עם יכולת מרשימה ובמאי בית טוב. לעיריית נתניה צריך להיות ענין בפיתוח התיאטרון העירוני.

אני משוכנע שתושבים רבים בעיר עוד לא שמעו על ההצגה הזו, ותיאטרון נתניה חייב לתת לה פירסום מקצועי. הצגה כזו ראויה ליותר מהדף החובבני עם שמות השחקנים שמצאתי בלובי וכמה כתבות שפורסמו במקומוני העיר.

שמעתי בחצי אוזן שכבר עכשיו, בעוד 'מה עושים עם ג'ני' רצה, מתחילים לעבוד בתיאטרון נתניה על הפקה חדשה. נקווה שיקח לחדשה פחות זמן לעלות על הבמה. נדמה לי שהרבה זמן חלף מאז רצו בתיאטרון שלנו שתי הצגות במקביל.

אז צאו מהבית ופרגנו לעצמכם ערב מעורר צחוק ומחשבה. גם המחיר המוזל - 35 ש''ח לכרטיס - נועד לעודד את הקהל המקומי. לא תצטערו.
 
למעלה