לא להתעצבן!

a wild rose

New member
לא להתעצבן!

או - איך לעצבן לקוחה, זה מה שלמדה היום פקידת קבלה במכון כושר שאני מתאמנת בו.

מה שהיה: הגעתי לאימון היום, דווקא עם מצב רוח טוב. מי שנרשמה אצל הפקידה לפני זכתה לברכות על כך שחגגה יום הולדת וקיבלה מתנה. הייתי חוצפנית ושאלתי את הפקידה אם זה משהו חדש, כי אני מנויה שם כבר לא מעט זמן, וביום ההולדת שלי לפני כמעט 4 חודשים לא קיבלתי שום דבר. הפקידה הנחמדה ניסתה לבדוק, ובטעות עלו לה פרטים של מישהי אחרת - ככה לפי תאריך הלידה שעלה שהיה שונה מהתאריך שלי. ביקשתי ממנה שתבדוק שוב, בנימה נעימה, ואפילו התבדחתי איתה בנושא - היא הקריאה תאריך עם שנת לידה שדיי ברור שהיא לא השנה שלי (עשתה אותי 20 שנה יותר מבוגרת). בזמן שאנחנו מחייכות ומתבדחות פקידה אחרת החליטה להתערב בשיחה עם שתי מילים "לא להתעצבן!" שהופנו אלי, ונאמרו בנימה לא כל כך נעימה (בעצם אני לא חושבת שאפשר להגיד את הצירוף הזה בנימה נעימה). אני לא יודעת מה מהשיחה שלנו היא קלטה בכלל ולמה היא התערבה, אבל זה היה מאוד לא במקום. בדרך כלל אני לא מתייחסת לקטעים כאלו, אבל היא הצליחה לעצבן אותי אז לא שתקתי לה ועניתי לה בציניות שאני מבינה שאף אחד לא התעצבן עליה אף פעם, ושהיא לא יודעת מה מעצבן אנשים ואיך מגיב בנאדם שמתעצבן. בשלב הזה היה נראה שהיא קלטה שהיא עשתה טעות ופשוט שתקה, בזמן שהפקידה השנייה ניסתה לחפות כנראה והמשיכה להתבדח איתי ולהסיט את תשומת הלב שלי למתנה שנתנה לי ולניסיון להבין למה לא נתנו לי אותה במועד המקורי.

אני חושבת שגם אם הייתי מתעצבנת זה לא היה במקום שהיא תגיד את זה אבל דווקא בגלל שממש לא התעצבנתי (לא הייתה לי סיבה להתעצבן) זה בכלל היה מעצבן (פרדוקס?)
 
תופעה מוכרת ובאמת מעצבנת

ובאמת חבל שאנשים שעובדים עם קהל לא מודעים לזה, לפחות היא לא אמרה לך "תרגעי" או "תרגיעי". ממה שסיפרת לא ברור למה היא בכלל התערבה, הרי אם היית באמת מתעצבנת, זה היה על הפקידה השנייה ולא עליה, אלא אם היית מעוררת מהומה של ממש, לא שלהגיד למי שמעורר מהומה "לא להתעצבן" יעזור.
&nbsp
לפחות היא הבינה שעשתה טעות... דרך אגב - אני ממש לא חושבת שהיית חוצפנית, זה לגיטימי לשאול על מתנה בסיטואציה כזאת - אם מגיע אז מגיע.
 

nofi1456

New member
אני שונאת שעובדים אחרים מתערבים לי בשיחות עם לקוחות

במיוחד אם, כמו במקרה הזה, הם זורקים לאוויר מילים מבלי לדעת על מה מדברים ובאיזה טון השיחה ביני ובין הלקוח מתנהלת..
הפקידה הזאת סתם בא להראות שהיא "משתלטת על העניינים" כשבכלל לא היו עניינים...לגמרי מיותר במקרה הזה.
 
זו גם נקודה חשובה!

גם אני לא אהבתי שקולגות היו מתערבים לי בשיחות עם לקוחות כשבלא מעט מקרים לא היה להם מושג בכלל במה מדובר, או שזה היה מיותר באופן כללי. חשבנו על הצד של הלקוחה, ושכחנו מהצד של העובדת.
&nbsp
במקרה הזה זה ממש צורם כי ההתערבות כללה משהו לא שירותי בעליל ומשפט ש"לא אומרים" - אני גם לא מבינה את הגישה הזאת, אם לקוח התעצבן, לתת לו פקודה "לא להתעצבן!" זה מה שישנה את המצב? האדם הסביר אמור להיות מודע לכך שתגובה כזאת רק תגרום לבנאדם להתעצבן עוד יותר.
 

berta84

New member
איך אתם מתמודדים עם עובדים אחרים שמתערבים לכם בעבודה?

 

jobsandrusim

New member
לעבודה מהבית קלה בהקלדה והזנת תוכן,

לעבודה מהבית קלה בהקלדה והזנת תוכן, דרושים ודרושות עובדים ועובדות לעבודה בהזנת נתונים, העבודה היא מאוד קלה, והיא עבודה העתק הדבק של טקסטים שניתן לכם, לפרטים שלחו לנו הודעה בוואצפ
055-9529359 או במייל: [email protected]
 
למעלה