לא מאמינה שאני כותבת את זה

לא מאמינה שאני כותבת את זה

אבל כאילו שכחתי הכל אבל הפעם הכל כפול. אז הגעתי למצב ששני היונקים שלי ישנים על השד רוב הלילה (בני שבעה חודשים) ואני לא מצליחה לגרום להם לישון רצוף בלי פטמה בפה. אני מותשת - מיותר לציין. גם במהלך היום הם מתעוררים מלא פעמים אלא אם כן צמודים אלי, במנשא או ידיים.
איך אני מרגילה לישון בלי פטמה?
בעלי קיבל הוראה לקנות פורמולה היום, לי אין אומץ לעשות את זה לבד. אבל הלילה אני אנסה לתת להם בקבוק אולי זה יעזור?
 

אלישבע12

New member
מה שעבד עם היונק שלי

לא תמ"ל ולא בקבוק, פשוט לעשות טקס שינה *אחרי* האוכל, כלומר להפריד את ההירדמות מההנקה. בלילה אם עדיין לא הגיע מן האוכל מחזירים לישון כמו בתחילת הלילה.
ממליצה מאד על ייעוץ שינה, אנחנו לקחנו את "פיצי ופיצית" מהפורום הסמוך (מקווה מאד שאני לא טועה בניק), עברנו איתה תהליך מדהים שבסופו התאומים (כיום בני עשרה חודשים) נרדמים לבד וקמים בלילה רק פעם אחת.
 
תודה אלישבע

נראה לי שאין מנוס מיעוץ שינה. אפשר לשמוע קצת פרטים על התהליך? כמה זמן נמשך? כמה היא נמצאת איתך בערב? מטריד אותי להכניס אישה זרה בערב הביתה ולפגוע בשגרת הערב של הגדולים
 

אלישבע12

New member
בשמחה

אצלנו אישית התהליך לקח יותר זמן, אבל זה בגלל שנכנסו לי באמצע כמה דברים שעכבו את הכל, אם אני לא טועה זה לוקח עד חודשיים.
אל תדאגי, היא ממש לא נמצאת איתך בערב.
קודם כל את שולחת לה תשובות לשאלון הרגלי שינה, אח"כ ממלאה במשך שלושה ימים יומני סדר יום, ואז יש פגישה שבה קובעים תוכנית עבודה.
אנחנו היינו איתה אח"כ בקשר דרך האימל, כל בוקר עדכנתי על היום והלילה שעברו, והיא ענתה לי איך להמשיך. אם צריך יותר מזה אפשר גם דרך הטלפון.
 
גיל שבעה חודשים ושינה

הי, יש לילות מאוד מתישים ואינטנסיביים. כפי שאת קוראת פה בפורום, הרבה נשים חוות את זה מאוד חזק עם תאומים.
מצד שני, בגיל הזה הם עדיין זקוקים להנקות של הלילה וזה לפחות עד גיל שנה.
***האם היה איזה שינוי בזמן האחרון? חזרת לעבוד? יותר מוצקים? לפעמים זה גורם ל"היסטריה" של הנקה גם בלילות ותחושה שהם עלייך ללא הפסקה. אפילו ייתכן קפיצת גדילה.
יש מצב שזה פשוט זמני.
אם את הולכת על ייעוץ שינה, בדקי מה הגישה של היועצת לתחום ההנקה וההנקה בלילה. יש יועצות שמאמינות שתינוקות לא זקוקים בכלל להנקות לילה בגילאים צעירים. לכי למישהי שתעשי עמך תהליך עדין, שאת תרגישי אתו נוח, לא תתני להם לבכות, תהליך שזורם טוב עם ההנקות.
 
למעלה