לא מבין כלום בפאנג-שווי אבל רוצה לעצב לפי זה

לא מבין כלום בפאנג-שווי אבל רוצה לעצב לפי זה

שלום, אני גר בדירה (בבניין) עם שותפים, ורוצה לעצב את החדר שלי לפי עקרונות הפאנג-שווי. מהממש מעט שקראתי, עדיף שלא יהיו בחדר מכשירים חשמליים, אבל יש לי טלוויזיה ומחשב בחדר וזה לא הולך להשתנות. כמו כן, דלת הכניסה לחדר פונה החוצה. וגם יש חלון (יותר כמו מיני-מרפסת, חלון בגודל של דלת וחצי בערך) בקיר הנגדי לדלת. החדר עצמו בצורה מוארכת (כאשר הדלת והחלון הם בשני הצדדים הרחוקים). איפה אני יכול לקרוא באינטרנט על עקרונות העיצוב? כמובן שניסיתי לחפש אבל כמות החומר פשוט עצומה... ויש המון טיפים שלא רלוונטים אלי, או לא קולעים למצב שלי (למשל כללים לעיצוב חדר השינה, אבל אצלי זה לא רק חדר שינה, אני גם חי בחדר הזה) תודה על העזרה
 
עיצוב עפי' הפנג שואי

שלום לשאול, טלויזיה בחדר שינה הפכה להיות רהיט כמעט ברוב חדרי השינה שראיתי, גם לי קשה להיפרד ממנה (-: השתדל שהטלויזיה לא תשקף את גופך בעת השינה. * למה הכוונה כי דלת הכניסה לחדר פונה החוצה? * האם החלון בגודל דלת וחצי משמש כדלת יציאה למרפסת? וממוקם מול דלת הכניסה לחדר? לגבי חומר קריאה - ברשת תוכל למצוא מאמרים בתחום, חיפוש מהיר בגוגל יכול להביא אותך למאמרים שונים שהתפרסמו בנושא. ברמה בסיסית טיפים ידברו על סדר, על ארגון, צבעים שקטים, ייצוג לזוגיות, הוספת רכות (ייניות) לחדר, הוצאת מכשירי חשמל, מיקומי מיטה קבל קישור לרשימת מאמרים בנושא חדרי שינה, אמנם מצוין כי מדובר בחדרי ילדים, איך טיפים אלו יעילים לחדרי שינה באשר הם. מאמרים בנושא חדרי שינה. כאמור הטיפים הינם ברמה העיצובית, הכללית, באם תהיה מעוניין להעמיק בחומר קיימת גם ספרות רצינית ומקצועית יותר בנושא, ואפשרות קצרה ויעילה יותר הנה להיוועץ עם יועץ מומחה בתחום. בהצלחה, אושרה הד סיני
 
אה, ושכחתי לענות

דלת הכניסה לחדר, כשהיא נפתחת, היא נפתחת לתוך (שאר) הדירה ולא לתוך החדר. זו הכוונה. החלון הגדול, ממוקם בדיוק מול דלת הכניסה לחדר, ובקשר לשאלה אם הוא משמש בתור יציאה למרפסת - אז התשובה היא "בערך", כי הוא אכן משמש דלת יציאה למרפסת אבל המרפסת ממש קטנה, היא ב"עומק" של 30 ס"מ אולי, זה רק בשביל לתלות כביסה, לא מרפסת אמיתית (אפשר לעמוד רק על המרפסת ואפילו לסגור מאחוריך את החלון אבל זהו, אם עשית את זה אז אין לך ממש לאן לזוז)
 

LightBoy8

New member
אפשר לדעת למה מומלץ שהטלויזיה לא תשקף?

היי אני עברתי פה בפורום סתם להתעניינות, וקפץ לי מהתגובה שלך העניין עם הטלויזיה. אצלי גם המחשב והטלויזיה בחדר אחד. הטלויזיה פונה לעבר המיטה (כמובן) ואני משתקף בה כולי. אשמח להסבר, תודה : - )
 
טלויזיה

שאלה טובה, אכן לא פירטתי יותר מידי, הטלויזיה משקפת ומשום כך הופכת מעין מראה, השתדל כי הטלויזיה לא תהיה ממוקמת ממש מול הגוף.
אושרה הד סיני
 

LightBoy8

New member
אהה אוקיי

אני מכיר את זה : - ) פעם קראתי שלא מומלץ שהרגליים יופנו למראה בזמן השינה, וזה דומה לטלויזיה, נכון. לא חשבתי שהגוף גם לא אמור להשתקף בה. כבר מאתמול סובבתי את הטלויזיה מעצמי - ולמזלי זה לא מהווה בעיה. תודה בכל מקרה!
 
למעלה