לא מגיעה לאורגזמה !

Sמית

New member
לא מגיעה לאורגזמה !

זה מתסכל אותי ואותו !!! חפצים לא עוזרים, אווירה לא עוזרת, משחק מקדים ותנוחות שונות ומשונות... אין לי כסף לטיפול מיני ו/או לסרוגייט. תעזרו לי בבקשה !
 
Sמית

המון אינפורמציה ולא מספיק נתונים...אולי גם במיטה זה כך?!! לטיפול מיני לא צריך בהכרך הרבה כסף.אצלנו במרפאה לטיפול מיני תוכלי לעבור טיפול אישי או קבוצתי ובמחיר שווה נפש תוכלי להגשים את רצונך
עידן מיליצ´ר
 

תמר34

New member
מזדהה מאד

מאד מאד מאד... גם אני בסיפור הזה. נשואה+2 לבעל מאד אוהב נפשית ופיזית, מאד מפנק, מאד חם ומאד משתדל. מוכן לעשות את הכל בשבילי! הבעייה היא שאף פעם לא הכרתי את הגוף שלי לבד... פעם כי רק המחשבה זעזעה אותי והיום... לא יודעת. בחודש האחרון חלה התקדמות קטנה, התחלתי להשתמש במכשירים החשמליים הקטנטנים, נגעתי מעט בעצמי... ובכל זאת...לא מגיעה לשיא, מגיעה רק כמעט וזה בהחלט מאד מ ת ס כ ל !! מעניין אותי מה זה טיפול אצלכם במרפאה. איזו מרפאה ואיפה? ובכלל... אשמח לקבל פרטים.
 
../images/Emo24.gif../images/Emo24.gifמזדהה מאוד

כל הכבוד לך תמר!!!! גם על התמיכה גם על הפתיחות...זה יעזור לך להגיע ל O וכמובן על השתתפותך בפורום
שלך ובשבילך עידן מיליצ´ר
 

תמר34

New member
בכלל...

לא. לא עם שותף, לא בכלל. ו לבד, כמו שאמרתי בהתחלה, עוד לא ניסיתי ממש... רק עכשיו מתחילה להכיר את עצמי. לכן התסכול רב כל כך. אם הייתי מצליחה לענג את עצמי עד הסוף, מן הסתם הייתי יכולה לעזור, לכוון, להדריך את בן זוגי היקר... ואז להגיע אל המנוחה והנחלה. למי יש פתרון? הצעות? ואתה מר מנהל פורום - מה אתה אומר? אולי תרחיב, תפרט, תשתדל... חוץ מחיזוקים - מה עוד?
 
תמר 34

הי תמר!! קצת פחות אגרסיביות.... לגופו של עניין, נסי להשיג את הספר: לעצמך-מיניות האישה שכתבה לוני ברבך. יעזור לך הרבה!! כמו כן, פניה לטיפול יחד עם בן זוגך,תוסיף לשניכם שלך ובשבילך עידן
 
למעלה