לא מצטלמת,לא מקליטה

דוררה

New member
לא מצטלמת,לא מקליטה

את הסקירות,לא מראה תמונות us לאף אחד ועוד דברים... האם אני נורמלית?
 

happy

New member
את מאוד נורמלית

אנחנו קיבלנו DVD מכל סריקה אבל מעולם לא הסתכלנו בו. אני השארתי אותו בעבודה במגירה שלי. רק בדקתי שאכן ראו את הכליות של הנסיכה בסקירה המאוחרת כי משום מה לא זכרתי שהוא ראה את הכליות. לגבי תמונות יש לנו מינימום מינימום. בסקירות הוא נתן לנו תמונות שהוא חייב לתת וכן מחלק מהבדיקות. דווקא יש לי תמונה שהראתי תמונה מאוד מצחיקה שלה לפני הדיקור מי שפיר. אבל חוץ מזה לא הראתי כלום ואני לא מסתכלת על התמונות. בהריון הקודם היה לנו בוק שלם של העובר אבל עכשיו זה פשוט לא מעניין אותי. אני מרגישה שאם היתי יכולה היתי שולחת את הבטן שלי לבד לכל בדיקה רק שתביא אישור שההריון תקין.
 

ariane

New member
נורמלית!!

אני כבר הייתי בסרט פעמיים. יש לי קלטות של הסקירות של ההריונות שלי איפה שהוא בבית ולא רוצה לדעת איפה זה. קיבלתי כבר תמונות של אולטרה סאונד של ההריון הזה אבל הראתי אותם רק לבעלי שלא היה איתי בבדיקות. אני משתדלת לא להסתכל ובכלל השארתי את הרוב בתיק שלי בבית החולים, ככה שזה לא יהיה אצלי. הפעם אני עושה סקירה מוקדמת בבית החולים אז שם אני לא חושבת שעושים קלטת וזה טוב מאוד.
 

Tנקר בל

New member
נראה לי שחשוב שיהיה תיעוד של הסקירה

אני מבינה מאוד את התחושות שמביאות אותך לא לרצות לתעד בתמונות או בקלטת, אבל לדעתי חשוב להתגבר וכן לתעד. אם חלילה יש משהו לא טוב, או שאחר כך בהמשך מתגלה משהו לא תקין, כדאי שיהיה תיעוד של הסקירה, כדי שניתן יהיה להשוות. אני חושבת שזו גם המטרה של התיעוד בתמונות ובקלטת, לא על מנת לשמח את האם, אלא מסיבות רפואיות. ואריאן - בבתי"ח גם אפשר לעשות הקלטה של הסקירה (לפחות בהדסה - שם אני עשיתי, אבל אני מניחה שלא רק שם).
 
מסכימה מאד

לא להראות תמונות, לא לשמור אותם. נורמלי אבל הקלטות של הסקירות לדעתי מאד חשוב, בדיוק מהסיבות של טינקרבל אצלי בהריון הראשון הקלטנו את הסקירה והשתמשנו בזה כמה פעמים כדי לאבחן במדיוק את המום. זה עזר אחרי הלידהבניתוח מדיוק עם הכנות מוקדמות, והצלתם של החיים של הבן שלי.
 

2קשת

New member
הכי נורמלית בעולם

או לפי ההגדרה המשעשעת שהמצאתי בשבילנו: "נורמלית בטירוף!" ד"ר נלינגר המדהים היה מספיק רגיש ומתחשב, ובסוף הסקירה הראשונה הדפיס תמונה אחת מוצלחת של פרופיל, והשאיר אותה על פינת השולחן - שאם אני ארצה אני אקח, ואם לא, לא. ומזה הבנתי שהוא כבר נתקל בעבר בהתנהגות הלגמרי נורמלית הזו שלנו. כשהם ייצאו נצלם, נקליט, נראה את התמונות לכולם, והכל יהיה בסדר. עד אז באמת כמו שטינקר אמרה - לשמור בשביל התיעוד, ושלא נצטרך!
 

נוריה

New member
גם אני

לא מקליטה כלום. את התמונות שומרת לעצמי. הרופאה שלי ברוטינה שואלת "להקליט על קלטת או CD?" ואני ברוטינה עונה "לא צריך להקליט, רק רוצה לראות דופק ושהכל בסדר". ובאמת, זה מה שחשוב לי - שהכל בסדר. אני אוהבת לראות ב- DVD סרטים רומנטיים וקיטשיים עד דמעות ולא משהו שהוא לא ודאי עד שהוא בידיים שלי... ובשביל התיעוד - כל פעם שאני בסקירה אצל ד"ר ינאי, היא שומרת על CD את הסקירה אצלה. אם חס וחלילה יהיה צריך אז יש תעוד. אגב, אני לא מאלה שתולים תמונות US על המקרר ושולחים את תמונת הבולבול לרשימת התפוצה במייל אבל כשהבת שלי שמעה שאני בהריון היא ממש התחננה לראות תמונה. הראתי לה תמונה שרואים את העובר עושה שלום, כמו
, והיא ביקשה לשמור אותה אצלה. מאז התמונה הזו נמצאת אצלה בקופסה הסודית שלה (אמהות לבנות, תתכוננו! לילדות בנות 6 יש קופסאות פיצ'פקעס סודיות!), והיא מסתכלת על זה מדי כמה זמן וזה מאד מרגש ומצחיק אותי... בקיצור דרורה, או שאת נורמלית או שכולנו לא...
 

דוררה

New member
תודה על העצות חבל

שלא כתבתי את זה מוקדם יותר, כי על מה שטינקרבל אמרה לא חשבתי, וכבר מאוחר מידי את כל הסקירות כבר עשיתי, אני עכשיו שבוע 28+5 אז תודה וחג שמח
 
למעלה