לא משנה לאיזה עם אתה משתייך,כאשר יש עוול.

LAYLA S

New member
הממסד הציוני

משתק את כל מי שמעיז למחות על עוולותיו זה לא חדש, בני אדם צריכים להזהר מהארגון הציוני האכזר, שמשתמש בכל דרך כדי להתעשר (כולל גניבה, ביזה, איומים ורצח) האנשים האלו הם הגורם הישיר לעוולות הקיימות פה, אל תבקש מהם למחות על כך....
 

אישלום

New member
'הממסד הציוני' לא התענה לרב משולם

הרב משולם הוא שהתענה לשלטון חוק שקיים בכל מדינת חוק. ( טוב, אולי לא בסעודיה, תימן, ערב הסעודית, סודאן, ועוד כמה מדינות שכנות..). האם השלטון במדינת ישראל נוהג בדיוק כפי שצריך בכל דבר ועניין? ממש לא ! ולכן יש מקום לא רק לביקורת, אלא לביקורת קשה ובתנאי שהיא עיניינית. תיאורים כמו - אכזר, משתמש בכל דרך להתעשר, לא אומרים דבר, ואפשר לומר אותם על כל שלטון בכל מצב, לפחות ע"י חלק מהאנשים והם יהיו נכונים בשביל אותם אנשים.
 

LAYLA S

New member
"שלטון חוק" שגונב ילדים?

החוק במדינת הציונים הוא פושע, לכן זאת מצווה לצאת נגדו נראה אותך חי בשלווה אחרי שאנשים רעים חטפו את ילדך או אחיך בחסות "שלטון החוק"... כיהודיה, אינני מסכימה עם טענתך כי ניתן להאשים כל שלטון באכזריות ותאבת בצע, לנו היהודים אסור להתנהג כך, גם כלפי אחינו וגם כלפי הגרים בארצנו. אם האנשים האלו ששולטים במדינה מגדירים את עצמם בעזות מצח, יהודים, אז שיתנהגו כמו יהודים. אבל הם לא - לכן הם לנצח ישארו הציונים האכזריים שהשתלטו לנו על האדמות.
 

raanans

New member
ובמה הית מחליפה את השילטון הציוני?

אני ציוני, ומעולם לא גנבתי כלום מאף אחד ׁ(גם לא ילדים) נניח שכולנו נסכים כי השיטון הנוכחי, שאני קורה לו דמוקרטיה, ואתה קורא לו "שילטון ציוני אכזרי" הוא לא טוב - לאיזה סוג שילטון היתה מחליף אותו? ובמה השיטון החדש יהיה יותר טוב?
 

LAYLA S

New member
יהודים

לא נועדו לשלוט באדמותיהם עד בואו של משיח בן דוד. המציאות שיצרו הציונים היא שאין ליהודים היום לאן ללכת, כי אירופה הנאצית לא מחבבת יהודים (בלשון המעטה), ואילו העולם הערבי שונא את כל מי שמכונה "ציוני", בזמן שהוא כולל את כל היהודים שחיים פה תחת הציונות, שלא בצדק. ככה שהיום, בגלל הציונות, אין לנו היהודים, לאן ללכת. עלינו להשאר פה ולנסות לנהל את חיינו בצורה ההולמת ביותר יהודי. השלטון צריך להיות יהודי. שים לב, יהודי. לא ציוני, לא חילוני, לא חרדי, ולא קיצוני לשום כיוון. יהודי כפי שהדת היהודית מצווה עלינו, יהודי כמו שחיו פה תמיד אבותיי. עלינו לחיות בין העמים המקיפים אותנו, במרחב הערבי שלנו (ירושת אבותינו), בשלום ובשלווה. את הנעשה (הבעיה הציונית) אין אופציה להשיב לאחור, אז בואו נמשיך קדימה... אני עדיין לא הבנתי מה דמוקרטי בלחטוף ילדים רכים מהוריהם ולמכור אותם לכל המרבה במחיר... ואם אתה מכנה את עצמך "ציוני" אתה צריך לסביר לאן נעלמו כל הכספים של הפלסטנים וכל הכספים של היהודים, וכיצד יתכן שציונים מזרח גרמניים, שבאו לפה בורים השכלתית ועניים פיננסית, חולשים היום על כל עמדות המפתח במדינה הציונית וחיים חיי הוד ומעלה בישובים "אליטיסטים" כמו סביון. אל תדביק לעצמך תוויות וכינויים שמציבים אותך אוטומטית תחת הגדרות שאינך יודע איך להסביר אותם (כמו למשל "ציוני גנב").
 

raanans

New member
קצת השכלה

"יהודים לא נועדו לשלוט באדמותיהם עד בואו של משיח בן דוד" - לא נכון, ליהודים היתה מדינה יהודית בתקופת החשמונאים, השופטים והמלך שאול בלי שום מלך משיח מבית דויד. משיח (אדם שהוכתר למלך ע"י משיכת שמן על הראשון) מבית דוד אינו תנאי למדינה יהודית, לא לפי התנ"ך ולא לפי ההלכה. אם יש לך טענה אחרת - אשמח אם תביא ציטוט מהתנ"ך או מהתלמוד המונע מיהודים מלהקים מדינה עצמית ללא מלך מבית דוד. "המציאות שיצרו הציונים היא שאין ליהודים היום לאן ללכת" - לא נכון, אני גר בקנדה, ולא ניתקלתי בחיי היום יום בשינאה ליהודים. "השלטון צריך להיות יהודי. שים לב, יהודי. לא ציוני" - ההגדרה של ציוני היא - אדם שחושב שליהודים יש זכות למדינה כמו לכל לאום אחר. להגיד שישראל צריכה להיות יהודית ולא ציונית, זה כמו להגיד שישראל צריכה להיות מורכבת מיהודים שחושבים שליהודים אין זכות למדינה כמו כל העמים. בקיצור - סתירה לוגית. עזרה ונחמיה, שהשיבו את יהדות בבל לישראל היו ציונים גדולים. (על נהרות בבל -... שם זכרנו את ציון - קרי ציונות) "אני עדיין לא הבנתי מה דמוקרטי בלחטוף ילדים רכים מהוריהם ולמכור אותם לכל המרבה במחיר" - לחטוף ילדים ולמכור אותם בכסף זה לא דמוקרטיה כי אם סחר עבדים. דמוקרטיה שה שילטון העם, בה לעם יש זכות בחירה עם היכולת להחליף את השילטון בדרכי שלום. "אל תדביק לעצמך תוויות וכינויים שמציבים אותך אוטומטית תחת הגדרות שאינך יודע איך להסביר אותם (כמו למשל "ציוני גנב"). " - כפי שאמרתי ציוני זה אדם התומך בקיום מדינה יהודית. (כמו עזרה ונחמיה, כמו משה ויהושוע). יש ציונים גנבים, ויש שלא. אני מבין ציונים שאינם גנבים. "ואם אתה מכנה את עצמך "ציוני" אתה צריך לסביר לאן נעלמו כל הכספים של הפלסטנים וכל הכספים של היהודים" - לא נכון. כציוני שלא העלים כספים של פלסטינים ויהודים, אני רק צריך להגיד שאני תומך בכך שליהודים זכות להגדרה עצמית כמו לכל עם אחר. חומר נוסף על מה זה ציונות: http://he.wikipedia.org/wiki/ציונות גמר חתימה טובה
 

gupeace

New member
לתמוך ולשאוף זה טוב...

אבל לעשות מהלך קיצוני כמו השהיהודים עשו בארץ ב48 והשנים שקדמו לה, בלי שום התחשבות וכיבוד של היושבים באיזור, זה לא טבעי ולא הגיוני... לא שאני מותח ביקורת, כי המצב היה המצב... ואם לא היינו עושים את זה, לדעתי היינו יכולים לחיות היום בישראל בשקט ושלום, ולפחות היום אנחנו צריכים להודות בשגיעות שלנו, ולפתוח מקום לדיון אמיתי... ולא להתיימר להיום כול מיני דברים.. למשל עם סגולה שמגיע לו, או קורבן מסכן וחסר אונים... תודה יום טוב שינוי בקרוב
 

raanans

New member
הכל יחסי

"מהלך קיצוני כמו השהיהודים עשו בארץ ב48 והשנים שקדמו לה" קודם כל מה שהיהודים עשו זה לא היה מהלך קיצוני באופן יחסי. ויש לבחון מה עמים אחרים עשו בפרספקטיבה היסטורית. מדינות ערב במזרח התיכון פעלו ביתר אכזריות ויסודיות מהישוב היהודי בישראל. קהילות יהודיות, חלקם בנות 2500 שנה, ניכחדו. ממיליון יהודים שחיו במדינות ערב ב-48, כיום נותרו פחות מ5000 (פחות מאחוז) למעשה, מספר הפליטים היהודים שגורשו ממדינות ערב תוך רציחות ופוגרומים היה גדול גם מספרית וגם באחוזים ממספר הפליטים הפלסטינים. והערבים היו ילדים טובים לעומת מה שהגרמנים עשו מספר שנים לפני כן. חוץ מזה, להאשים אך רק את היהודים בסיכסוך זה לא נכון עובדתית. הצד הערבי דחה את הסכם ויצמן פיסל ב- 1919 את מסקנות ועדת פיל מ- 1937 ואת החלטת החלוקה של האו"ם מ-1947 אם הצד הערבי היה מקבל אחת מההצעות הנ"ל - אזי לא היה שום סיכסוך. "ואם לא היינו עושים את זה, לדעתי היינו יכולים לחיות היום בישראל בשקט ושלום" ספקולציה. את מלחמת השיחרור יזמה ההנהגה הפלסטינית והליגה הערבית, לאחר שדחו את החלטת החלוקה של האו"ם. המטרה המוצהרת של הליגה הערבית במלחמת השיחרור (לפחות על פי הצהרות המזכיר הכללי של הליגה ברדיו קהיר) היתה השמדת יהודי פלסטין. "ולא להתיימר להיום כול מיני דברים.. למשל עם סגולה שמגיע לו, או קורבן מסכן וחסר אונים" רוב ההנהגה הציונית היתה חילונית. עם סגולה זה מושג דתי מהתנ"ך שאינו מקובל בקרב חילונים. התיאוריה שיהודים כביכול לא היו קורבן חסר אונים אם ישראל לא היתה קמה לא תואמת את ההיסטוריה של השואה והפוגרומים באירופה ובעולם הערבי. ולא את הצהרות ההנהגה הפלסטינית דאז (חאג' אמין אל חוסיני)
 

אישלום

New member
מי שטוען שיהודים לא נועדו

לשלוט באדמותיהם עד בא המשיח, מה לו כי ילין על שלטון יהודי ? הרי לא משנה מה יעשה בעינכם הוא פסול מראש. איש לא חושב שמותר לחטוף ילדים. זו הסיבה שהוקמו ועדות חקירה בעניין, והובאו עדויות. ואף שלא תמיד יש עדויות חותכות יש מקום לחשד שאמנם נעשו מעשים מסוג זה, אף שלא בכמות שבהן מאשימים את 'הממסד האשכנזי' (ממסד ספרדי מותר שיהיה בא"י? או שגם הוא צריך לצפות לימות המשיח?). ובקיצור - נראה שנעשו מעשים שלא יעשו, מעשים נפשעים שיש לתת עליהם את הדין. ברור שאם הדברים נעשו קשה היום, למעלה מחמישים שנה מאוחר יותר, למצות את הדין עם האשמים, וחבל. יחד עם זה, מי שמנסה שפוסל את זכות קיומה של מדינת ישראל בגלל שיש בה פשיעה, ואפילו פשיעה חמורה מחליש את טיעוניו והופך אותם ללא רלבנטים. פושעים יש להעניש בכל מקרה, גם כשמדובר באנשי שררה. החקירות נגד ראשי הממשלה והנשיא לשעבר מוכיחות שיש שינוי בעניין זה, והשינוי הוא לטובה.
 
למעלה