לא נעים להיות ימין

nirkabalo

New member
בטח שלא נעים...

בטח שלא נעים להיות ימני כשראש הממשלה שחיכינו לו מתגלה כמהדורה ממוחזרת של פרס. בטח שלא נעים שמתגלה שהשרים שמהם ציפינו לעשות סדר רציני במדינה מתגלים כפחדנים וכקשקשנים שרק יודעים לדבר ולברבר אבל לא מעבר לכך. חברי הימנים ... אנחנו עוברים כרגע את אותו תהליך שעברו השמאלנים כאשר החלה האינתיפאדה הנוכחית. כשם שהם חוזים בכישלון הזיית אוסלו אנחנו רואים בכישלון הזיית שרון ,שחשבנו שיביא אותנו לרגיעה או למצב שבו נוכל להאבק על חיינו פה בצורה מכובדת וללא הבלגות מבישות, השמות אותנו ללעג ולקלס בפני כל המזרח התיכון. אבל שלא כמו אנשי השמאל אנחנו יודעים להתעורר בזמן ולכפר על טעויות העבר ואני בטוח שנכפר גם על הטעות הזאת שנקראת ממשלת פרס שרון.
 

mortal

New member
תשמעו אנשים

המצב הוא כזה לצערי כן שכרע אין מישהו שיודע מה לעשות ולא נראה לי שבקרוב יהיה היה רק מנהיג אחד גדול והוא כבר לא פה רבין ואני לא רואה מתי יקום עוד אחד כמוהו
 

אלוני.

New member
ניר-קבלו

הממשלה היא ממשלתו של אריק והוא בחר להקים אותה, במסגרת חשבון הנפש ``שלכם`` אל תפילו את התיק על פרס, יש לו מספיק צרות עם המניות בתדיראן והאמא הערבייה... (-:
 

nirkabalo

New member
התיק הוא על שרון...

...בלא שום ספק! הוא בחר להצמיד לעצמו 2 יועצים קרובים כדוגמת פרס ופואד,ואת התוצאה כולנו רואים היום.
 

nirkabalo

New member
לא מסכים!

רבין הביא עלינו את ערפאת כאשר נדבק בהזייה של פרס על ``מזרח תיכון חדש``. מכיוון שהוא לא נמצא איתנו היום אז אני לא יכול לומר איך הוא היה נוהג לנוכח המצב הביטחוני. אני מכיר רק ראש ממשלה אחד שבתקופתו (הקצרה) היה פה די שקט ואנשים יכלו להסתובב ברחוב עם ביטחון. אני בעד לתת לו צ`אנס נוסף.
 

אלוני.

New member
והמחיר?

האם אתה מסכים שאותו ראש ממשלה, נתניהו, שילם בנסיגות ובפעימות בתמורה לאותו שקט שאתה מדבר עליו?
 

nirkabalo

New member
אז ככה...

נתניהו כיבד הסכמים שחתם עליהם רבין ואת זאת הוא עשה בצורה מכובדת ותוך כדי כך שהוא העביר סדנת חינוך לערפאת והוציא לו את הנשמה. אני לא חושב שנתניהו היה מוסר איזשהו שטח בלי שהיה מבהיר לערפאת שאם יעזו הפלשתינאים לפגוע בשכניהם היהודים הוא יורה לצה``ל להחזיר את השטח לשליטה ביטחונית ישראלית. ואכן כך היה. נוכל לדעת אם נתניהו יעמוד בדיבורו רק אם ניתן לו צ`אנס נוסף.
 

mortal

New member
האמת היא......

האמת המרה היא שהערפאת רוצה לעשות ולשלוח מחבלים מיתאבדים שום דבר לא יכול לעצור אותו ראה הימים האחרונים רק אם הוא מחליט להפסיק אז יהיה שקט כל העניין הוא איך לאלץ אותו להפסיק באמצעות כוח? דיונים? למי התשובה?
 
למעלה