לא עולה לי לינוקס !

neojan

New member
לא עולה לי לינוקס !

לאחר התקנת XP בNTFS הלינוקס מסרב לעלות גם דרך ה BOOT DISK הוא אומר "לא מוצא KERNEL PANIC :לא מוצא ROOT " , כאשר אני מנסה להתקין מחדש הוא מזהה HDA0 שהותקן עי OS אחר . האם זה בגלל שלינוקס לא עובד עם NTFS ? מכדאי לי לעשות ?
 

skyhawlk

New member
קודם כל - סחטיין על האומץ!

להתקין גרסת בטא (ניסוי) של MICROSOFT ועוד להתלונן שדברים לא עובדים... (במיוחד שהתקנת את XP בדיוק "על הראש" של הלינקס שלך
). ורדה רזיאל ז´קונט. דרך אגב...מייקרוסופט יודעים מזה?
 

mavor

New member
מחיצות

יש שני בעיות 1) רק קארנל 2.4 ומעלה תומך ב NTFS כמו שצריך 2) WINDOWSXP משנה את המחיצות בכונן (הוא מוסיף NTLODER במחיצה נפרדת כמו שפעם היא DS במחשבים בלי BIOS של COMPAQ) אתה צריך לבדוק איפה נימצה הLINUX שלך (איזה מחיצה) אם בכלל ואז להשתמש בדיסקט הצלה של ה LINUX ולהסיף לו ב BOOT את המחיצה (אני משאר שזה /dev/hda1) נדב
 

neojan

New member
ניסיתי לא הולך.....

דבר ראשון שניסיתי זה מה שאמרת אבל קיבלתי בסוף כל החיפוש שלו "kernel panic: VFS :unable to mount root fs on 03:06" זה כאשר הוא כוון ל HDA5 שזה היה בפרטישן של לינוקס לאחר מכן ניסיתי לפרטישן של הקבצים השמורים שזה HDA6 וקיבלתי : "kernel panic: I have no root and I want to screem" ואני רציני לגמרי ..... יש עוד רעיונות ?
 

תמר,

New member
זה נראה שנמחקה המחיצה עם הלינוקס

וההצעות שלי: אם אתה לא מצליח להגיע ללינוקס בעזרת ה-boot disk שהכנת בזמן ההתקנה (אולי הוא לא מתאים להתקנה?!), נסה להשתמש בהפצת לינוקס בגודל דיסקט, כמו tomsrtbt למשל. לאחר שתצליח לאתחל את המחשב בעזרת הדיסקט (ואני לא רואה שום סיבה שלא תצליח...) הרץ fdisk, כדי לראות אילו מחיצות מוגדרות לך, ומאיזה סוג הן. לאחר מכן עשה mount למחיצה שנראית לך המחיצה עם הלינוקס, תגדיר מחדש את הקובץ lilo.conf שיתאים למחיצה שלך (אם היא בכלל קיימת) ואז תריץ lilo. אם אתה רוצה עזרה ספיציפית - אתה יכול לפנות אלי ב-email. תמר.
 
למעלה