עמוד השדרה
New member
דווקא לפי רשימת התחנות מה שמשתמע זה
שבין ת"א מרכז לת"א האוניברסיטה הקו כן יפעל ורק בין ת"א האוניברסיטה - בני ברק - פתח תקוה - ראש העין - כפר סבא - הוד השרון הוא לא יפעל.
אם היה רשום גם ת"א מרכז, אז הדבר היה משתמע מתוכן ההודעות בכרזה ובאתר ברכבת, אבל לא רשום ת"א מרכז (ובצדק כי קווים אחרים כן יפעלו בין ת"א מרכז לאוניברסיטה).
בהודעות מצויין במפורש שתחנת ת"א אוניברסיטה כן תפעל ולכן ההודעה לא רומזת כלל על כך שהקו לא יפעל עד תחנת האוניברסיטה.
את זה אפשר לראות רק בתכנון הלו"ז באתר הרכבת ורק מתאריך 10 באוקטובר וההודעות היו צריכות לציין זאת במפורש לטובת הנוסעים מהקטע הדרומי של הקו (יבנה, ראשל"צ, בת-ים, חולון) שירצו להגיע לתחנת האוניברסיטה ועלולים לגלות בזמן הנסיעה עצמה שעליהם לרדת בתחנה דרומית יותר ולהמתין 10 דקות לפחות לרכבת אחרת (לפי תכנון הלו"ז באתר הרכבת, בין 10 דקות ליותר מ-20 במקרים מסויימים).
דווקא לפי רשימת התחנות מה שמשתמע זהאני יכול רק לשער שאולי מפני שהדבר משתמע
מתוכן ההודעות שבכרזה ובאתר הרכבת ובהן מפורטות התחנות שביניהן תושבת תנועת הרכבות (כלומר: מדרך השלילה עולה החיוב). בהחלט ייתכן שאפשר היה לשפר במשהו את נוסח ההודעה.
שבין ת"א מרכז לת"א האוניברסיטה הקו כן יפעל ורק בין ת"א האוניברסיטה - בני ברק - פתח תקוה - ראש העין - כפר סבא - הוד השרון הוא לא יפעל.
אם היה רשום גם ת"א מרכז, אז הדבר היה משתמע מתוכן ההודעות בכרזה ובאתר ברכבת, אבל לא רשום ת"א מרכז (ובצדק כי קווים אחרים כן יפעלו בין ת"א מרכז לאוניברסיטה).
בהודעות מצויין במפורש שתחנת ת"א אוניברסיטה כן תפעל ולכן ההודעה לא רומזת כלל על כך שהקו לא יפעל עד תחנת האוניברסיטה.
את זה אפשר לראות רק בתכנון הלו"ז באתר הרכבת ורק מתאריך 10 באוקטובר וההודעות היו צריכות לציין זאת במפורש לטובת הנוסעים מהקטע הדרומי של הקו (יבנה, ראשל"צ, בת-ים, חולון) שירצו להגיע לתחנת האוניברסיטה ועלולים לגלות בזמן הנסיעה עצמה שעליהם לרדת בתחנה דרומית יותר ולהמתין 10 דקות לפחות לרכבת אחרת (לפי תכנון הלו"ז באתר הרכבת, בין 10 דקות ליותר מ-20 במקרים מסויימים).