"לא רוצים לפגוע ברגשות הערביים"

"לא רוצים לפגוע ברגשות הערביים"

"לא רוצים לפגוע ברגשות הערביים" למרות שהשבוע יחול יום העצמאות ברבים מרחובותיה של לוד לא מתנוססים דגלי המדינה, עיריית לוד: הסיבה תקציבית. ידידיה הכהן למרות שהשבוע יחול יום העצמאות ברבים מרחובותיה של לוד לא מתנוססים השנה דגלי המדינה, מנדי ספדי, יו"ר תנועת דרוזים למען מדינת ישראל ובכיר בתנועת "התקווה", סיפר לערוץ 7 כי אמש עבר בשכונותיה של העיר ולדבריו ביותר מ-70 אחוז מהעיר לוד אין דגלים, "בשכונות כמו רמת אשכול שהיא היום שכונה ערבית ברובה אין כלל דגלים, בשכונת גני יואב יש כששה-שבעה דגלים בסך הכול, בשכונת גני אביב כעשרה דגלים מונפים ברחוב אחד במרכז השכונה". "דיברתי עם עיריית לוד ושאלתי אותם מדוע הם לא מניפים דגלים, והם ענו לי שאין תקציב. אך אני חושב שמדובר במדיניות של העירייה שלא רוצה לפגוע ברגשות הערבים". ספדי הוסיף: "לוד היא עיר מעורבת, ואי אפשר לחייב בה את מנדי, אבי או אחמד להניף דגל בביתם הפרטי, אך העירייה מחויבת להניף את דגלי העירייה ברחובות, אנו שומעים שהעירייה שוקלת להכשיר את כל הבנייה הערבית הבלתי-חוקית בלוד, אתה גם שומע קולות שקוראים לפינוי היהודים משכונת רמת אשכול, ובנוסף אין דגלים. ספדי הוסיף כי פנה ללשכת השרה רוחמה אברהם, בנושא ושם נענה בידי עוזרתה כי התקציב לאירועי הששים למדינה כבר מוכן ואין אפשרות להוסיף בו הוצאות נוספות. מדובר עיריית לוד, יורם בן-הרוש נמסר לערוץ 7 כי הסיבה למיעוט הדגלים בשכונות היא תקציבית בלבד, "כבכל שנה, מסיבות תקציביות, אנו מניפים את דגלי המדינה רק בצירי התנועה המרכזיים". "אני מזמין את כל אזרחי המדינה, לראות איך דגל המדינה מונף בגאון ובגאווה בלוד, כמו בכל מקום אחר במדינה", אמר. http://www.inn.co.il/News/News.aspx/174733
 

מתודי

New member
הם בטח פוחדים ממהומות על רקע לאומני

כבר כמה זמן שיהודים מותקפים בלוד על רקע היותם יהודים.
 

EmGee

New member
גני אביב זה לא שכונה ערבית

זה שכונה שכמעט כולה מאוכלסת בעולים מברית המועצות. לא נכתב בכתבה אם הונפו דגלים בשכונות יהודיות.
 
גני אביב שכונה שרובה עולים וחלקה ותיקים

הונפו דגלים רק בחצי רחוב ליד המרכז המסחרי וזאת גם לאחר מחאה וטלפונים רבים שעשיתי ללשכת ראש העיר, כמעט הייתי צריך להתחנן כדי שיניפו דגלים בשכונה.
 
את מה שהם לא הצליחו לעשות לנו ב-48

הם מנסים לעשות זת שוב היום באמתלה ושימוש בחוק הישראלי לצרכיהם. למזלנו הטוב, הנאכבה שביקשו לעשות נכשלה ולכן אנחנו עדיין חיים כאן. לא הבנתי מה הקשר לרחובות ולמה שהערבים יזרקו את תושבי רחובות לים?!
 
למעלה