לא רק אביב לפעמים לא מתייחס הכי לקהל

לא רק אביב לפעמים לא מתייחס הכי לקהל

"סתם" משהו שקראתי בשיטוטים שלי בפורומים (הרגל מאז שההיתי מנהל לראות אייך אפשר לשפר את הפורום) ואני זוכר שהיו המון טענות ביחס של אביב לקהל או משהו כזה אז הנה תראו שזה לא רק הוא ואולי בכלל לא היום הדברים מעולם
 
כאילו שאביב לא עשה משהו בסגנון

בעזרתו של שרמן הווירדו הזה שלא נתן לאף אחד לשבת בשורה הראשונה בזאפה. פחחח
 
אולי מעולם לא הייתי בזאפה עם אביב

אולי מעולם לא הייתי בזאפה עם אביב, בעצם לא הייתי הייתי בצוותא.... אבל היו פה דברים שהזכירו לי דיונים קודמים בפורום הזה על כן יחס לקהל טוב לא טוב.... פשוט הזכיר לי... לילה טוב
 
ישראל אני לא חושבת...

שאתה צריך להכניס את עצמך לדברים שלא קשורים אליך ועוד להוציא אותם החוצה... עלק "סתם" זה לא סוד שאתה נמצא בפורום מירי מסיקה... בכל אופן זאת לא התנהגות ראויה ישראל,זה כאילו אתה תכתוב פה משהו אישי שקשור לאביב ואני אפרסם את זה בפורומים אחרים,ולא חסרים פורומים שאני חברה בהם.
 
זה פשוט הזכיר לי דיונים שהיו פה פעם לא מזמן

על למי מגיע יותר יחס או דבר כזה בן קהל ותיק לחדש. בן קהל "שרוף לקהל של להיטים זה פשוט הזכיר וזה הכל. ולא יותר. וכן אני משוטט לפעמים גם משיעמום בפורומים שונים כדי לקרוא דברים . אני באופן כליי אוהב מוזיקה ישראלית וכל דבר שקשור אליה מעניין אותי.
 
אוי לא אני כבר מתנצל../images/Emo10.gif

לא התכוונתי שזה יתפתח לריבים. הכוונה הייתה להראות לכם שדברים כאלו (עניין של יחס לקהל מצד אומן) יכול לקרות להרבה סוגים של זמרים וסוגי מוזיקה. זה פשוט הזכיר לי פה דיונים מהעבר על כמה ולמי האומן צריך לפנות יותר יחס אם בכלל...לקהל חדש או לקהל שרוף ולמי או צריך להיות קשוב יותר?...(בעניין של מה לשיר) להיטים או נדירים . זו הייתה הכוונה . להראות לנו שזה יכול לקרות לכל זמר/ת שעוברים עליה כמה שנים ממש צר לי שזה מתפתח לריבים.
 
האם זה לגיטימי שזמר יכול לדבר כך?../images/Emo239.gif

אל קהל שרוף שלו? ואם כן באילו נסיבות "מותר לו"? לבקש שמעריצים שרופים לא ישבו בשורה הראשונה כל הזמן . מה דעתכם? האם יש לכך לגיטימיות?<
 
ישראל תעשה טובה,תרד מהנושא הזה כבר...

יש לי הרבה מה להגיד על הנושא,אבל לא כאן,לכל פורום יש את הנושא שלו...אז דיי כבר!!!!!!!
 
תום אל תנסי להכתיב לי מה לכתוב בסדר?

הקישור בן השניים זה שראיתי מקרים דומים בן 2 התרבויות זה הכל. בבקשה אל תנסי להכתיב לי מה לכתוב
 
אני ממש לא מנסה להכתיב לך מה לכתוב ..

אני רק אומרת שזה דבר רגיש ונושא פגיע שאנשים מסויימים (לא אני) נפגעו וזה לא במקום להתערב בנושא ויותר מזה להכניס לפה נושא על זה.. רק טיפת אנושיות.
 
לא אמרתי שאתה פגעת.

הפוגעת פה היא מירי, דיברתי על שזה נושא רגיש ופגיע (הנושא בפורום שם !) ועצם זה שאתה מכניס את זה לפה זה לא במקום בעיניי ואתה מוזמן לדבר עם אלו שאתה מכיר משם שלפרסם בפורום אביב דבר כזה למרות שיש קשר בין יחס האומנים למעריצים עם הקשר שקיים זה לא במקום.
 
למה זה לא המקום של זה?

כולה דיון על משהו שהוא נתקל בו בפורומים. אז מירי מסיקה ואביב גפן, סו וואט... על מה את נתפסת, הוא לא עשה כלום.
 
את לא רואה את זה כמו שאני רואה את זה.

וזה בסדר! זה מאוד פשוט,זה נושא רגיש שקשור לפורום מירי מסיקה, וכמו שאני מכבדת את הפורום פה ואת האנשים בפורום (כן תתפלאי,יש פה חרא אנשים(מסויימים) אבל אני עדיין מכבדת אותם,אף פעם לא באתי בכוונה לפגוע פה במשיהו)..אז אני מצפה שכך יכבדו אחרים,אם היה קורה מצב שאביב היה עושה משהו מעליב למעריצים שלו (לא שהוא מושלם...) והיו פה דיבורים על זה שאביב לא בסדר ואביב פוגע ובלה בלה בלה,אני לא היתי הולכת לפורום אחר ואומרת תקשיבו, גם אביב כמו ..... לא מכבד את המעריצים שלו. לפי דעתי זאת לא התנהגות ראויה..אבל אם את רואה את זה אחרת,אז זכותך.. בכל אופן... פיס אנד לאב.. (התגעגעתי למשפט הזה!)
 
זה היה בעמוד הראשון כי מירי הגיבה שם...

וכשהיא מגיבה מופיע התגובה בעמוד הראשון (כמיטב ידיעתי...) הזוי קצת לראות רק כינויים לא מוכרים מגיבים להודעה של מירי שם ורוב הפורום לא מגיב, עדיין פגוע,ואפשר להבין...בכל מקרה הנושא נגמר (מבחינתי בכל אופן).
 

god301

New member
אני לא מבין למה מחקת

את כל מה שהיה? כתבתי שם דברים שרציתי שכולם יראו, אני לא מבין באיזה זכות מוחקים כאן דברים שאנשים אומרים!
 
למעלה