לא תאמינו מה ראיתי בחניון של מטרודן

מצב
הנושא נעול.

gsx750f

New member
יש לך קו מחשבה לא נכון ראה באלעד

נלחץ? חלילה.....
לי לא אכפת אם זה אגד או דן או מטרודן..... חובב תחבורה אני אשאר כך שזה לא משנה לי את התמונה. מה גם שאני מאמין שהסיכוי שזה יקרה זהה לסיכוי שאני אזכה בלוטו למרות שלא שלחתי טופס..... לדעתי שיטת התמלוגים לקויה, התמלוגים צריכים להיות מועברים כחלק מסויים מרווחי החברה ויאופיין באחוזים מסויימים עם רף מינימלי שאותו החברה הזכיינית מחוייבת לשלם, גם אם הרוויחה וגם אם הפסידה....21 מיליון ש"ח זה המון אם נצרף לזה עוד כמעט 70 מיליון ש"ח של הצטיידות באוטובוסים חדשים, הצטיידות בעוד כ30-40 גרוטאות של "דן" ה"תחצ" ו"אגד" שגם הם עולים לא מעט כסף (יצאו פראיירים, אני לא הייתי לוקח SL גם בחינם) כמו שכתבתי בהתחלה, לי לא משנה אם האוטובוס מתחת לחלון יהיה בצבע ירוק, ורוד כחול או צהוב, לצלם אותו אני אצלם בכל מקרה....רק....שיהיה שקט... אני יודע שאם אגד נכנס לכאן, בהשוואה למטרודן זה יהיה ללכת אחורה כי אגד יזרקו לכאן את כל הגרוטאות שלהם מירושלים, ת"א וחיפה כמו שעשתה מטרודן בהתחלה ששאבה את כל הזבל של דן לפה.
יש לך קו מחשבה לא נכון ראה באלעד
רוב המכונות שם חדשות מהנילונים
 

846

Active member
אני אגיע במיוחד לעשות טור מתחת לבית

חכה חכה שאגד יכנסו לב"ש...
אני אגיע במיוחד לעשות טור מתחת לבית
שלך!
 

אורי404

New member
ה-0405 לא רועשים כמו הSL.

ג'קי ידידי!
מעולם לא הייתה לי בעיה עם מרצדס, אני חובב מרצדס מושבע אבל לא אוהב את הרעיון של ענתיקות מתחת לבית, מספיק לי הכאב ראש של הSLים.
ה-0405 לא רועשים כמו הSL.
הם, אןלי, לא שקטים כמו נמוכי הריצפה החדשים יותר (וולוו ומאן), אך גם לא רועשות. אלה מכונות מעולות, בין ההכי טובות שהיו ויש בארץ.
 

fireman

New member
אגב, מאילו שנים הגרוטאות האלה../images/Emo35.gif

אכן 0405, 3 מכונות של אגד לשעבר
לוחיות: 83-635-01 83-640-01 83-540-01 כולן צבועות בצהוב והודבקו עליהן מדבקות של מטרודן
אגב, מאילו שנים הגרוטאות האלה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה