לבי לבי על אותם ישראלים שהשקיעו ממיטב כספם בחו"ל

לא חסרים גם כאן נוכלים.

אבל האוזלת יד של המשקיעים בחו"ל שנעקצו היא הרבה יותר גדולה. אתה רואה בסרטון יש שם משקיע צעיר שמנסה לשוחח עם חברת התיווך שארגנה לו את העסקה המפוקפקת. מעבר לקו הטלפון שומעים קול עייף שעושה טובה שהוא עונה ושמעניין לו את המחט מהכסף שהמשקיע הפסיד. אפילו את 25 אלף השקלים של דמי התיווך הם לא מוכנים להחזיר למסכן. בקיצור אין עם מי לדבר. המשקיע חייב להשקיע עוד המון כסף רק כדי לקבל פרטים רלבנטיים למשל מי הם בכלל הבעלים של הנכס שזה כמעט סוד כמוס. עכשיו לגביך.. יפה מאד שזה הצליח לך. אני גאה בך. הייתי מאד עצוב לו שמעתי את ההפך מכך.
 
לבי לבי על אותם ישראלים שהשקיעו ממיטב כספם בחו"ל

ונעקצו. בסרטון ניתן לראות כיצד מערכת משומנת היטב הן של בריטים והן של מתווכים ישראלים פורשים את זרועות התמנון שלהם סביב ישראלים תמימים שבסך הכל רצו להפעיל את הכסף היחיד שחסכו או שקיבלו בערוב ימי עבודתם ושבסך הכל רצו לעשות בעזרתו עוד קצת כסף. ואולי גם נכס נאה לימי הפנסיה הנפלאים. לאחד מ"כוכבי הנדל"ן" הבריטים קוראים "פול מרפי" ולו המשקיעים היו עושים חיפוש פשוט על שמו בגוגל אז הם היו מבינים שהאיש הוא נוכל שישב 6 שנים בכלא הבריטי על הונאה ומרמה. ת'אמת? כשצפיתי בתהליך שבו חברות התיווך הישראליות יצאו לקמפיין חובק עולם דרך מפגשי המוטיבציה באנגליה וכלה בסיור של המשקיעים בנכס עצמו שם באנגליה.. הכל נראה מקצועי, רציני ואמיתי. אבל בדיעבד כשהכל התברר כעורבא פרח אז מתחילים להבין שיש פן נוסף ונדבך לא קטן בתחום הלא פשוט הזה שנקרא "נדל"ן והוא מרמה והונאה. בסוף הסרטון אחת המשקיעות אומרת בעצב:"לצערי אני חושבת שאסור לנו להשקיע בחו"ל,אין דרך לבדוק את כל הדברים האלה, כמה שזה מפתה שאין פה נכסים במחירים זולים כמו בחול, אין לנו דרך, אנחנו לא מבינים בדברים שקורים שם אנחנו לא יכולים להכנס לדברים שאנחנו לא מבינים בו". רק חבל שהיא לא חשבה כך לפני שהיא שמה את הכסף שלה על קרן הצבי. עצוב, עצוב, עצוב. והפראיירים הם לא נגמרים, הם רק מתחלפים. https://www.youtube.com/watch?v=ojsNMXr73tU
 

riki yot levi

New member
בכל השקעה לא סולידית יש סיכון...

ובכל עניין שאנחנו גם לא מבינים בו ברמה של מקצוענות... עדיף ללמוד את הנושא, להבין היכן שדות המוקשים... ורק אז לצעוד בצעדים מדודים... עד לעשיית המיליארדים. ככל שהעיינים גדולות יותר כך התיאבון קטן יותר באופן יחסי... אני באופן אישי כבר שנים בתחומי הנדל"ן בישראל... 0 השקעות בחו"ל... מבסוטה עד לב השמים ב"ה.
 

SupermanZW

Well-known member
בכל ההשקעות יש סיכונים, גם בסולידיות

ההבדל הוא במידת הסיכונים. השקעות סולידיות הן השקעות בסיכון נמוך, בהגדרה. השקעות ללא סיכון לא קיימות כלל.
 
העניין הוא שהנוכלים יודעים להציג בפנייך

מצגת שווא שבה הכל יפה וורוד. הם מראים לך את מה שאת רוצה לראות. למשל ההצעה להביא עורכי דין מקומיים ולא ישראלים בטענה שרק הם מבינים בבירוקרטיה וסיבוכים המקומיים. דבר שאותי היה מקפיץ כמו אזעקת צבע אדום. זוכר שלפני כמה שנים שמתי מודעת מכירה של ביתה של אמי ביד 2 באו אלי קבוצה של אנשים חרדים והיו מוכנים לשלם את הסכום שדרשתי במלואו רק שהם התעקשו שהעורך דין שלהם יעשה את העבודה. "מה איכפת לך? אתה לא תצטרך לשלם עבור עורך דין". אמרו. ברור שלא הסכמתי, הצעתי שגם וגם אבל הם לא הסכימו.
 
למעלה