לבני בכנסת:"ביבי אתה מדכא אותי".

shovaly23

New member
לבני בכנסת:"ביבי אתה מדכא אותי".

יו"ר האופוזיציה ציפי לבני תקפה בצהרים את ראש הממשלה בנימין נתניהו בדיון מיוחד שנערך בכנסת תחת הכותרת "מדיניות הזגזוג של הממשלה". בדיון שהתקיים לאחר שנאספו 40 חתימות של חברי כנסת,אמרה לבני כי "בכל מקום בעולם של תקווה ושל הבטחות,אבל רק בישראל אלה ימים של ייאוש". לבני שדיברה אחרי נאומו של ראש הממשלה,הפכה את ההתקפה לאישית כלפי נתניהו: "היו הבטחות לפני הבחירות,אבל אף אחד לא התכוון לקיים אותן. הנאום ששמעתי קודם של נתניהו מדכא עוד יותר.בפועל אין ממשלה בירושלים בשום תחום וראשה עוסק בהישרדות בלבד.תעשה את מה שאני מאמינה שראש הממשלה צריך לעשות.אתה עסוק בסקרים,אבל גם בזה אתה טועה. אתה מדבר על שלום, אבל לא פועל בשביל זה". http://news.walla.co.il/?w=/1/1524486
 
אני במקומך הייתי מתבייש לעלות את זה לפה

כי זה רק מעיד עד כמה לבני היא רדודה כמו בצק עלים ושטוחה יותר ממנו :) אפילו ברחוב לא מדברים ככה ממש בושה למדינה שאחת כזאת קוראת לעצמה מנהיגה שמעתי בכנסת את הנאומים של אנשי קדימה וזה היה עצוב ליראות איך הפולישוקים האלה מדרדרם תכנסת לשפת רחוב הכי ערסית ומבזה שיש העברית שלהם עילגת אין להם חזון הם מקללים אני מרחם על כל תושבי המדינה שאלה הם המנהיגים שלה השיא היה שחסון דיבר זה היה הצגה ישר מאיזה מוסד סגור
 

1אברהם

New member
ה"ביקורת" של ליבני ממש שיטחית ולא ענינית

כאילו שהעם מטומטם שאפשר למרוח אותו בסיסמאות , למה זה "ימים של יאוש" ? למה "אין ממשלה בירושלים" ? מה הכוונה "מדיניות הזגזוג" במה נתניהו זיגזג ? למה שציפי לפני לא תפרט את הצעדים שלדעתה יש לפעול כדי לקדם את השלום ? ( אולי היא מפחדת להודות שהצעדים שממשלת השמאל בראשות קדימה נקטה בזמנו השיגו את ההיפך מקידום השלום ). למה ציפי לבני לא מפרטת איזה צעדים שגויים לדעתה עושה נתניהו ? מה לעזאזל צריך להביע הטענה שהממשלה "עוסקת בהשרדות" ? למה היא מתכוונת במילה "השרדות"? הרי כל ממשלה שואפת באופן טבעי לשמר את שלטונה (לשרוד) ודוקא ממשלה זו צריכה לעשות הכי פחות מאמצים כדי לשרוד כי היא נהנית מתמיכה גדולה של קואליציה ושל העם. ניקח לדוגמה ביקורת ענינית של מר"צ שאומרת שאסור לישראל לבנות במיזרח ירושלים. אפשר להסכים או לא להסכים עם הטענה אבל לפחות נאמר פה משהו ספציפי שעל הממשלה לנקוט. אל הביקורת של ליבני אי אפשר להתיחס כמעט, כי היא לא ממוקדת ולא ענינית, למשל האם היא מסכימה או לא מסכימה עם המשך הבניה של ישראל במיזרח ירושלים ? מה לדעתה צריך להעשות ????
 

69הרצל69

New member
אז תתגרשי ממנו

אם את רוצה להיות מנהיגה אז תתייחסי לגופו של עניין, ולא לגופו של אדם. כאילו שאדלר לא מתסכל יחד עם איתך בסקרים כל היום טכנוקרטית אטומה.
 
המכתב מופנה לד"ר ציפי לבני מומחית לפסיכיאטריה

מדכא אותך לראות את ראש הממשלה נתניהו מצליח לתת מענה הולם לאיום מעזה,פועל לאיחוד המשק בשעת משבר,נאבק על העורקים והוורידים של העם היהודי ואין ספק גברת לבני, אכן מדכא לראות זאת מהכיסא בו את יושבת במיוחד שאת מרגישה שתשבי שם עוד הרבה זמן. אולי מדכאת אותך העובדה שנתניהו זוכה להאהדה גם בציבורים שלא מתמוכיו המסורתיים? או שמא מדכאת אותך העובדה שהאמירות על ראש ממשלה לחיץ כבר הינן פאתטיות? מה לעשות גברת לבני,אצלנו בממשלת הליכוד אין קריצות עין ואין דברי חניפה. ראש הממשלה טס לארצות הברית לא כדי לקרוץ לאובאמה כפי שאולמרט היה עושה לבוש ,בטח שלא לקבל תמונה מחוייכת של 2 מנהיגים בלי הישגים (בוש ואולמרט) אלא רק כדי לשמור על עקרונות מדינת ישראל בהווי הציוני והיהודי שבה. ואחרי כל הסיבות שמניתי לדיכאונך ,אומר לך ממה העם באמת מדוכא. העם מדוכא ממראות האופוזיציה הפאתטית. מיו"ר קדימה שהייתה שרת החוץ שהייתה מוכנה למכור ביחד עם אולמרט את כל נכסיה והעיקר שהאמא הגדולה לא תכעס. שרת החוץ שהביאה עלינו מלחמה אדומה מדם וגרמה לחיזבאללה להיות בעל יכולת שיגור של 1000 טילים ביום לכיוון ישראל. שרת החוץ ששתקה לנוכח גל עברייני הפלילים שתקף את המפלגה שלה .הכי מדכא את העם ,לראות את ציפי לבני עומדת בכנסת וכאילו שנמחקו 10 שנים מחייה,10 שנים של ייאוש וטחינת מים 10 שנים של דיכאון.גברתי אנחנו אמנם מדוכאים,אבל לא סנילים,ולצערנו הרב ייקח זמן עד שנצא מהדיכאון שתקף אותנו בגללך,בזמן הזה אני מקווה שתעשי חשבון נפש עם עצמך ותביני ש"מודה ועוזב -ירוחם" .
 
למעלה