לבני התעוררה סוף סוף והבינה שחייבים להתאחד

לבני התעוררה סוף סוף והבינה שחייבים להתאחד

קראה הערב לשלי ולפיד הבן באולפן שישי להיפגש לצורך איחוד גוש המרכז-שמאל כבר בימים הקרובים. אם לבני ולפיד יקבלו את מנהיגותה של שלי שלאורך כל הקמפיין מובילה את כל הסקרים בגוש המרכז-שמאל, יש בהחלט על מה לדבר.
 

shaycohen2

New member
לבני שאפה לאיחוד לאורך כל הדרך

עוד לפני שהקימה את התנועה. אבל איחוד צריך להתבצע בצורה נכונה. הוא צריך לשקף הסכמה אידיאולוגית וצריך לשפר את תוצאות הגוש בבחירות. בכל מקרה, אפשר לסכם מראש שממליצים לנשיא על מועמד מהגוש (כפי שלבני הציעה כבר במסיבת העיתונאים בהקמת התנועה). המועמד יהיה, מן הסתם, זה שלו יש את הסיכויים הטובים ביותר להרכיב ממשלה.
 
תגיד, שי...לא מאסת בשקריך ובדימיונות השוא שלך

העיקר לשרת את הגברת הנפסדת שלך?

התרפסותך בשליחותה, מחליאה.
 

shaycohen2

New member
קל לזהות את הכתיבה המגעילה שלך

כך שלא ברור למה אתה נכנס לפורום בשם משתמש אחר.
הביקורת הלא עניינית וחסרת הטעם שלך לא רצויה כאן, ולדעתי אף לא בפורומים של מפלגות אחרות. ההתעקשות שלך להופיע במקומות בהם אתה לא רצוי היא פתטית.
 

צורי80

New member
על איזה בסיס בדיוק?

לבני מאמינה בקפיטליזם נוסח הליכוד ומשא ומתן נוסח עמיר פרץ-זהבה גלאון
יחימוביץ' מאמינה בסוציאליזם ובמשא ומתן נוסח הליכוד, שיוויון בנטל לא בוער לה.
יאיר לפיד מאמין בשיוויון במשא ומתן נוסח ליכוד-קדימה, ובמדיניות כלכלית נוסח בנט, ובכלל, הוא שייך לגוש המרכז-שמאל באותה מידה שהוא שייך לגוש המרכז-ימין.



מחנה משותף של הרצון להחליף א נתניהו (שדרך אגב לא קיים אצל לפיד) לא מספיק בשביל להקים ממשלה, ובטח שלא יחזיק מעמד יותר מחצי שנה.
 

shaycohen2

New member
אתה מפשט דברים בצורה לא נכונה

נכון שיש הבדלי גישות בין התנועה לעבודה. לכן גם התעורר הצורך להקים את התנועה. ציפי לבני מאמינה בחשיבות העליונה שיש לחזרה לתהליך המדיני, גם בכדי לשמור על צביונה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, גם כדי לשפר את מעמדה הבינלאומי של ישראל וגם מתוך תפיסה שהסכם שלום הוא גם מקור תקציבי שיכול לאפשר לישראל לנתב את התקציב למקומות נכונים יותר. אם זאת, גם ציפי לבני וגם שלי יחימוביץ מסכימות שממשלה בראשות הליכוד, שנתניהו עוד נחשב לגורם המתון בו (בהשוואה לפייגלין, אלקין, דנון ושות') תהיה רעה לישראל. הרי לא מדובר על איחוד מפלגות (שבשלב הזה הוא לא אפשרי) אלא על ריצה כגוש מאוחד משותף.
לגבי לפיד, שמעתי את הראיון איתו היום בגל"צ. הוא כן חושב שנתניהו הוא ראש ממשלה לא טוב. הוא פשוט ויתר על הנסיון להביא להחלפתו. לדעתי, גישתו לא נכונה. גוש המרכז צריך לפעול ככל יכולתו להחליף את נתניהו עד הבחירות. אם הדבר לא יצלח, יהיה ללפיד מספיק זמן אחרי הבחירות לרוץ לקואליציה. חבל שהוא מראה רפיסות בשלב זה.
 
למעלה