לגבי משרד החינוך

Dragon2k

New member
לגבי משרד החינוך

בתי הספר לא מנצלים את הפוטנציאל של התלמידים. לכל תלמיד יש כמה דברים שהוא חזק בהם, ואוהב אותם. למה שלא יאפשרו לו לממש את הפוטנציאל האישי שלו, ושהוא יוכל להתקדם ? למה התלמידים חושבים שאם יש להם תעודה טובה הם חכמים ויכולים למצוא עבודה בקלות? גם למי שיש לו אלף תעודות זה לא אומר שהוא ימצא עבודה תוך יום, הכל תלוי במזל. מה שאתם לומדים כרגע ועוברים הכשרה למקצוע מסויים לא בהכרח אומר שבאמת תעבדו בזה, רוב המיקרים אתם יכולים ללכת לעבוד ולא להיות מרוצים מהעבודה עצמה, ותעדיפו משהו אחר.
 

זהבה נ

New member
Dragon2k ברוכה/ך הבא לפורום

אני רוצה להתייחס לחתימה שלך בתגובה למה שכתבת על בתי הספר ובכוונה אנו לא מגיבה על נושא בתי הספר כי מי שמכיר אותי מאז הקמת הפרום הזה יודע שיש לי גם ביקורת לא קטנה על הנעשה בבתי הספר הצוי והמצויי.... אבל: אהבה לעתים כואבת אבל זה עדיין לא תמיד תלוי בנו אם זה קורה לנו או לא ואני לא הייתי רוצה לחיות ללא אהבה!!! ומו למה אוכלים ? למה נישאים? מדוע מביאים ילדים לעולם? ועוד הרבה שאלות שניתן להעלות על הכתב. אבל אנו חיים במדימנה ועולם שבו נורמות התנהגות מסוימות ועל פי אותן הנורמות נמדדים. יש מקומות שהנורמות שונות והמנטליות שם שונה ומה לעשות אצלנו זה ככה. בהצלחה.
 

Dragon2k

New member
לזהבה.

שמתי לב שהחתימה ששמתי נותנת זווית שלילית לגבי הנושא הזה, אקח לתשומת ליבי ואשנה אותה למשפט חיובי יותר. יום טוב
 

מיכל שב

New member
אני מסכימה שצריך לתת לתלמידים

את הכלים כדי להתפתח בתחום שהם אוהבים. יחד עם זאת, בית הספר הוא מעיין קדימון לחיים האמיתיים. בית הספר נותן לך, בין השאר, טעימות מנושאים אחרים שאולי לא ידעת שהם מעניינים אותך. בנוסף, יש היום הרבה יותר מגמות יצירתיות מאשר פעם. אני חושבת שיש שינוי לטובה בתחום הזה.
 

Dragon2k

New member
תודה על שיתופך, נכון חלקית לדעתי.

בתי הספר בזמן האחרון בהחלט נותנים לנו הרבה כיוונים שאפשר לפתח אותם, לפי אופיו של התלמיד הם נותנים לנו את הכלים הנכונים בשביל להתפתח בתחום שאנחנו אוהבים, ויש תחומים רחבים, כגון: מחשבים, מכונות, גרפיקה, פיזיקה, עיוני, מב"ר, ועוד אבל יש עוד הרבה מקומות לשיפור שבתי הספר צריכים להגיע לידי מימוש, כנ"ל בתי ספר ממלכתיים. שלך, עמית, סטודנט מכללת Collins מטעם מיקרוסופט
 

Dragon2k

New member
נ.ב

בקרב התנהלות המבחנים כלפיי התלמידים דרוש שיפור גדול ורציני, על מנת שהתלמידים לא ייכנסו ללחץ
 
אז תפתח עמותה עם בית ספר שתחנך בדרך

שנראת לך. לי נראה שהדבר הכי חשוב הוא מגוון שיטות לימוד ואפשרות לכל משפחה לבחור את מקום לימודם של בינה בין יותר אופציות.
 
אני ממליצה על בית ספר פתוח-דמוקרטי

גם לומדים מה שרוצים, ללא כפייה ומתוך הנעה אישית וסקרנות וגם נמצאים בחברה רב גילאית, תוך שמירת זכויות מלאה בין מבוגרים לילדים - מעין מיני מדינה דמוקרטית. פרטים נוספים (וכתובות בתי ספר) באתר: "המכון לחינוך דמוקרטי" לגבי חינוך ביתי - היכנסי לאתר של "באופן טבעי" ותקבלי מידע נוסף - www.beofen-tv.co.il
 
בית ספר פתוח מתאים במיוחד לאלה

שהוריהם סבורים שהוא איננו מתאים להם. חוץ מזה, מומלץ לכולם לגדול באווירה של כבוד, שיוויון וחופש, לקבוע את חוקי בית הספר בעצמך ולהיות אחראי להם, לקבוע מה אתה, איך אתה וכמה אתה רוצה ללמוד, מתוך רצון וסקרנות . בית ספר פתוח מתאים לכל הילדים - אבל לא לכל ההורים, במיוחד לאלה שחייבים שליטה על ילדיהם.
 

Dragon2k

New member
תודה לכולם

אני אשקול לגבי בית ספר פתוח שבוע טוב לכולם
 
גם ממלכתי לא מתאים לכל אחד. כלום לא

מתאים לכל אחד וכמו שלא כולנו לובשים אותם בגדים, כמו שלא כולנו נותנים אותם שמות לילדים שלנו, כמו שלא כולנו נהנים מאותם תחביבים, אנחנו לא אמורים להתאים כולנו לאותו בית ספר. והאמת, די עושה לי רושם שבית הספר הממלכתי לא מתאים לאף אחד. הפתוחים לפחות מתאימים למישהו.
 
למעלה