לדורון הודעה אחרונה לתקופה...

שיפרה21

New member
לדורון הודעה אחרונה לתקופה...

לדורון הודעה 6 ואחרונה ואני משחררת אותך אני רוצה להגיד לך סופ"ש סוף...,צום קל והמשך שנים נפלאים...ואני מקווה שכל מה ששלחתי...נשלח אליך-התקבל......ורציתי לאחל לך בריאות...ואתה המפורסם ההכי טוב שאני אוהבת ומכירה...!! ומאוד חשוב לי לקבל ממך תגובה וחתימה! שיהיה סוף יום טוב...,,,לילה טוב, מקווה שנהנת נהנה ותהנה מהכלללללללללללללללללללללללללללללל......תקום תמייייייייייייייייידדדדדדדדדדדדדדדד על רגל ימין ושאני דלוקה עליך בטרווווווופפפפפפפפפפפפפפפפפפפ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אפילו חושבת שאני אפגוש אותך במציאות...אז שלום ודרישת שלום לכל חבריך מהסידרה............................................................................................................... ביי ביי סלין שיפרה המעריצה שלך!
 

AVriL AddiCt

New member
את בת 21?

לי הייתה ההתלהבות הזאת משחקנים כשהייתי בת 14-16 עכשיו אני מעריכה אותם אבל לא צריך להגזים..הם גם בני אדם כמונו
 

שיפרה21

New member
כן ובת כמה את ומה זה קשור?!

הרבה מאוד אנשים אומרים לי שזה מותר...ואני ממש לא חושבת שאני מגזימה אז תעשי לי טובה תפסיקי לבלבל לי את המח ותרדי ממני...!!!
 

שיפרה21

New member
מה את אומרת באמת?!

אני אראה לך מה זה ילדותי! את ממש מבלבלת לי את מח תפסיקי עם השטויות שלך אוקי? בשביל מה את נמצאת בפורום אם זה "נורא ילדותי" אה??? אנשים מבוגרים אמרו לי שגם גדולים עושים את זה אז תסתמי כבר את הפה שלך!!!
 

AVriL AddiCt

New member
חחחחחחחחחחחח

אני נמצאת פה בפורום כי אני אוהבת את הסדרה..אבל אני לא הזויה כמוך ורושמת לשחקנים הודעות (שהם בכלל לא קוראים) לא מספיק שאת רושמת הודעות כאלה מוזרות את גם מציפה את הפורום!!! מילא תרשמי הודעה אחת אבל כמה אפשר לרשום..יאללה תתבגרי ילדונת
 

שיפרה21

New member
מי שמדברת על הזויים...!

אל תדברי אליי ככה, הבנת?! אני לא חברה שלך! תסתמי את הג'ורה ותפסיקי עם השטויות שלך כבר!!!
 
למעלה